.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

16.09.2003



A je k tomu jeden vážný důvod. Tím důvodem není neadekvátní zásah bezpečnostnich agentů( r ).

Pravým důvodem je postoj zástupců tohoto nákupního střediska. Ať už se odehrálo cokoliv, byl to průšvih. V tuto chvíli není podstatné, na čí straně je pravda. Podstatné je, že se vedení Carrefouru tváří jako by se nic nedělo.

Dojde k incidentu, média (zdaleka ne jen blogy!) se tím začnou zabývat. Uspořádá se tisková konference, na kterou jsou zástupci té společnosti, kde k incidentu došlo, pozváni. A oni nepřijdou. Nevyjadřují se, nezájem...

Vůbec není podstatné, jestli za incidentem stál hypermarket, bezpečnostní agentura, nebo někdo další. Jde o to, že se zřejmě podle mínění odpovědných prostě nic nestalo.

Pokud zaujímají zodpovědné osoby takovýto postoj k události končící trestním oznámením, jak se asi budou zabývat takovými prkotinami jako je například reklamace zboží a podobně.

Proto důsledně varuji: nechoďte nakupovat do Carrefouru! Nejde o vaše bezpečí, pokud se budete chovat nenápadně, nic se vám s největší pravděpodobností nestane. Ale pokud nastane jakákoliv nepříjemnost, vedení společnosti se takovým ubohým hmyzem jako jste vy, zákazníci, vůbec nebude zabývat. Předvedli to jasně a velmi názorně.


Zadal White Dog, 16.09.2003 22:47:13, 18 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/450

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Mňo... - Filip Rožánek (web)

...o tom, co je správné či nesprávné si snad rozhoduje každý sám, ne? Pro mě jako zákazníka je nepodstatné, jestli se hypermarket, v němž nakupuju, k něčemu vyjadřuje nebo nevyjadřuje. Nejdůležitější je asi výběr, dostupnost a cena. Práce tiskové mluvčí mi lepší chleba nedá.
    

Re: Mňo... - Kostej

Ale Filipe presne o tom poznamka WD proste nebyla... jedna se o profesionalitu a v tom ma proste clanek pravdu
    


Re: Mňo... - rony (web)

myslim, ze musim dat za pravdu Filipovi, je to standardne spravanie sa firiem a ma svoje racionalne dovody. Pocnuc tym, ze vlastne ani jedna z tych dvoch stran Carrefour NS (podotykam, ze neviem rozlisit ci je to Carrefour alebo nejaky Novy Smichov, som prilis daleko) alebo ta ochranka. A aj keby sa dohodli, tak ak by sa na akejkolvek medialnej akcii zucastnili tak zasadne na takej, ktoru zvolaju sami. Skoc do jamy levovej a potom mi hovor, ci je to spravny krok {wink}
    


Zdánlivě od věci... - White dog (web)

Zhruba před deseti lety uvedla na našem trhu firma Daewoo jakousi revoluční bublinkovou pračku. Ta pračka byla v principu velmi dobrá. Bohužel (pro firmu Daewoo) došlo k většímu počtu reklamací, než bylo zvykem. Šlo zřejmě o tom že tento výrobek byl nový. Časem by se jistě "mouchy vychytaly". Ale firma Daewoo si začala hrát na mrtvého brouka. Agentury, odborníci, znalci, všichni firmu Daewoo přesvědčovali, ať vydá jakékoliv, třeba i negativní, stanovisko k reklamacím. Nestalo se.
S těmito pračkami u nás společnost Daewoo skončila.
...
Postoj Carrefouru v té záležitosti (každý víme o co jde) považuji za zbabělý.
A přeji Filipovi Rožánkovi, až si v Carrefouru koupí třeba televizi, aby s ní nikdy neměl problémy. Protože pokud problémy nastanou, bude mít zřejmě smůlu.
    

Re: Zdánlivě od věci... - rony (web)

podstata je (mozno) v tom, ze mozno cela argumentacia napadnutych a ich pravnych zastupcov je mimo ozajstnych dovodov tak prisne zakazovaneho fotografovania a pravdepodobne planuju to nechat na tejto rovine, pretoze je to proste prijatelnejsie.
    

Re: Zdánlivě od věci... - White dog (web)

Mluvčí Carrefouru měl přijít a říci: "Podle našeho přesvědčení se ochranka zachovala dobře, bránila naše zájmy a předpisy, kterými se v našem nákupním středisku řídí každý. O tom jsme přesvědčeni."
To bych chápal, hájili by svoje zájmy.
Ale nereagovat na nic, to považuji za aroganci.
    

Re: Zdánlivě od věci... - rony (web)

ale to povedali tym, ze neprisli. Taka je komunikacia firiem ohladom podobnych problemov.

ako ked sa novinar pyta politika, ci je pravda, ze nejaky poslanec sa opil. a on povie no comment. viacmenej to vsetci potom chapu akoze "ano ale ja som nic nepovedal" {wink}
    

Re: Zdánlivě od věci... - Kostej

Bohuzel rony to tak neni. Protest proti nesmyslenmu zakazu fotografovvani zaznel, jak ode mne, tak od SOS, tak i od JUDr. Chodery. Bohuzel media ...
    

Re: Zdánlivě od věci... - rony (web)

pozor to miesate jablka s hruskami,

fakt, ze sa kvoli incidentu rozbehla ista masineria - trestne-pravna ale aj obcianska este nijako nesuvisi s tym, ci sa OC a ostatne protistrany vyjadruju.

chcel som povedat, ze aj nevyjadrenie sa je vyjadrenie.

Surovo povedane, vy si myslite, ze na tlacovku zvolanu protistranou dobrovone dolezie protivnik? preboha.
    


okrem.. - rony (web)

mno a okrem toho si myslim, ze v tomto spote je proste ista konstrukcia "ak robia toto, budu robit toto".

ak by som si po citani udalosti, ktore sa stali proste povedal, ze tam radsej nebudem chodit, tak je to priamociarejsia reakcia a takisto impulzivna/emotivna.

Takze nepotrebujem uz potom ziadne dalsie dovody.

Napriklad po mojej prihode s fotenim u nas nemam ziadny problem navstevovat dotycny supermarket, proste som v danej situacii mal navrch (argumentacne) ja. a spravam sa len trhovo {wink} presne takto to bude robit drviva vacsina ludi. s tym pocita aj Carrefour. Ista intelektualska skupina, ktorej je blizsi osobny pocit ako cena "housky" im moze sice medialne poskodit ale nie natolko, aby museli akokolvek mobilizovat.

Samozrejme je moralne a opravnene ziadat to co ziada Kostej a MedvedikPu - vysvetlenie a vyriesenie konania ochranky.

Cakat, ze vedenie OC bez natlaku prizna, ze cielene "hecovalo" ochranku proti istym cinnostiam klientov je dost nepravdepodobne.
    

Re: okrem.. - Filip Rožánek (web)

Přesně tak, souhlasím. WhiteDog tu předkládá argument, a Kostěj to podporuje, že když se firma podle jejich názoru chovala neprofesionálně v jedné oblasti, automaticky se tak bude chovat v jiné. Ale to je chybná premisa, chování ochranky prostě neovlivňuje třeba výše naznačené reklamační řízení.
    

Re: okrem.. - Kostej

Samozrejme ze ne, ale jsme v cechach.... :o)))
    


pracovala jsem v kefíru tři měsíce - řetězka (web)

seděla jsem za pokladnou v hypermarketu Carrefour a měla jsem možnost celé dny pozorovat ochranku, která měla střežit hypemarket. to jsou ti pánové v zelené či černé, ne ti růžoví. ochranka na běžné věci srala a naopak pokud se jim nějaký atraktivní mladík znelíbil, nechali mu prohledat všechny věci a zkontrolovat je podle účtenky. lidé si radš brali ode mě účtenky - kvůli ochrance, ne kvůli tomujestli jsem je neošidila.
k ostatním zaměstnancům bych se vyjádřila asi tak, že je nic nezajímá a koukaj akorát, aby byli co nejdřív doma. legrační bylo číst interní nástěnku se stížnostmi, kde mě nejvíc pobavil "příspěvek": Nenašla jsem zde personál.
pokud potřebujete televizi, lehátko nebo stůl, běžte jinam. v kefíru doporučuju kupovat jen potraviny a kontrolovat (!) zda máte na všem čárový kód. jinak tam strávíte 3x víc času, než jste chtěli.
netýká se to problému, ale jen abyste měli předstvu...
    

Re: pracovala jsem v kefíru tři měsíce - Mirun (web)

Zaměstnancům se nedivím, že jejich jedinej zájem bylo být co nejdřív doma. Sice jsem nikdy v supermarketu nepracoval, ale těžko si dokážu představit méně humánní a neosobní prostředí. A totéž platí ve vztahu k zákazníkovi.
    


Re: pracovala jsem v kefíru tři měsíce - Lukáš Mižoch (web)

Atraktivní mladík? A hleďme, že by skryté sexuální pudy ochranky? {smile}
    


Filipe, Rony... - Arthur Dent (web)

Zcela jistě se WDog dopustil zjednodušení, které bych shrnul slovy: "Kdo lže, ten krade a může i zabít".

Na druhou stranu - dnes bohužel často poznáme lháře a zloděje až podle toho, že se přizná k vraždě.
    

Re: Filipe, Rony... - White dog (web)

Jsem přesvědčen, že jsem se žádného zjednodušení nedopustil. Existuje pojem zvaný "firemní kultura". Podle úrovně této "firemní kultury" se dá vyvodit hodně závěrů.
    

Re: Filipe, Rony... - rony (web)

ja si myslim, ze je to zlozitejsie, fakt sa mi to nechce siahodlho vypisovat ale je to dosledok strukturovanej funkcie objektu. na kazdu blbinu je ina firma.

tak doslo k tomu, ze organizacny strom obchodaku dospel k nazoru, ze fotenie im skodi (dovody uvadzam hocikde inde). preto vrcholu organizacneho stromu ochrankarskej firmy nariadili zvysenu pozornost fotografom (zhrnuli to do viacerych nariadeni). ked to preplavalo organizacnym stromov ochranky, tak proste ochrankar ani prd nevedel preco a co robi, proste to robil.

preboha to ste este nikto nepoculi tu povedacku, co sa sirila mailami o tych opiciach postupne pridavanych do klietky s visiacim bananom a studenou vodou? kto ju vie celu, nech ju sem hodi.

reklamacne postupy su na hony vzdialene tomu, o co v incidente a vsetkom po nom ide.

poviem to opat a rovno: takato hura akcia, kde prepajate podozrenia na reklamacne podvody s tym co sa stalo, nie je nicim podlozena a len zbytocne skodi. opat priklad: ked ti budem vycitat ze tvoj pes sere na chodniky a ty mi obratom na to odpovies, ze moje auto zasa zavadzia a ja z toho vsetkeho zasa dokola budem nachadzat take a hentake chyby.. atd. atd.
    
HotLinks
Zpět na článek