.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

13.01.2004



Poslal jsem dnes společnosti Czech On Line, a.s. mail následujícího znění:


Vážení,

už několikrát jsem vás prostřednictvím nejrůznějších mailových adres (abuse@col.cz, abuse@vol.cz...) upozorňoval na spammera, rozesílajícího nevyžádanou reklamu prostřednictvím vašich SMTP serverů. Jedná se o spam EuroShow 2000, popsaný např. na http://www.pooh.cz/maly/a.asp?a=2007638&db= nebo na http://www.pooh.cz/maly/a.asp?a=2007537&db=.

Poprvé jsem vás upozornil 21.11.2003, na toto upozornění jste nijak nereagovali. Podruhé jsem poslal upozornění 27.11.2003 a po mé telefonické urgenci na Vaší hotline mi bylo přislíbeno urychlené řešení.

Odpověděla mi pí. Monika Kováčová a ve své odpovědi napsala:

(...) uzivatele (pokud spam pochazi z nasi site) upozornime, v pripade pokud se situace bude opakovat jeho ucet zrusime. V tomto pripade byl uzivatel upozornen. Kontaktujte nas pokud se situace bude opakovat.

Situace se opakovala 8.1.2004, opět mi přišlo několik exemplářů výše zmíněného spamu. Posílal jsem upozornění, ale z vaší strany jsem nedostal žádnou odpověď.

Dnes přišel další exemplář téhož. A jelikož už nemám důvěru v posílání upozorňujících mailů, volím tuto formu otevřeného dopisu a chci vás požádat o urychlené řešení tohoto problému. Dotyčné maily mne jednoznačně obtěžují a tím naplňují skutkovou podstatu nevyžádané reklamy podle Zákona o regulaci reklamy (138/2002 sb), .§2, odst. e).

Zároveň se vás chci zeptat, jaká opatření přijmete k tomu, aby dotyčný uživatel už nadále nemohl používat vaše servery k nelegální činnosti (jakou posílání nevyžádané reklamy jednoznačně je).

Děkuji za urychlené vyřízení mé žádosti.

podpis

Dnes přišla odpověď společnosti Czech On Line.


Zadal Arthur Dent, 13.01.2004 20:17:57, 7 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/704

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

 - Jiri Krakora (web)

...Dotyčné maily mne jednoznačně obtěžují a tím naplňují skutkovou podstatu nevyžádané reklamy podle Zákona o regulaci reklamy (138/2002 sb), .§2, odst. e)...


To teda čumim!
    

Re: - White Dog (web)

Na co čumíš? {smile} Tebe snad podobné maily neobtěžují?
    

Re: - Jiri Krakora (web)

Čumim na to "know-how" v oblasti zákonů.
    

Re: - Gino (web)

No, tak když už mu něco vadí, tak si to omrkne, ne? {smile} Hlavně - je jistě lepší o tom informovat a znát to, než o tom napsat jako někdo, kdo právě přišel z celodeního orání svýho pole a krmení prasat {smile} Musí to mít úroveň {smile}
    
HotLinks
Zpět na článek