.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

24.04.2003



Ještě navážu na svou včerejší úvahu, tentokrát jen stručně:
Mám pocit, že i kampaň pro vstup do EU je ze stejného soudku a že jí vymýšleli nějací „marketingoví specialisté”. Je totiž stejně blbá jak reklama na prací prášky, akorát místo Máni z Horní Dolní, která do kamery říká moudra typu "Ano, opravdu si myslím, že Nový Zázračný Univerzální Prací Prášek S Mikrogranulemi vypere manželovy slipy tak, že budou nejsvěžejší a čistoskvoucí!" vidím tzv. celebritu (krásná definice říká, že česká celebrita je ten, kdo je vidět v TV), která vykřikuje totéž, akorát místo prášku dosadí EU a místo manželových slipů např. „šanci pro podnikatele”.
Ale tak je to s každou reklamou — není v ní místo pro věcnou diskusi a odpovědi na nepříjemné otázky, jejím posláním je ukázat skvělý a báječný život s propagovaným výrobkem.
Akorát že na rozdíl od dámských vložek ("ten báječný pocit bezpečí"), které potřebují jen některé ženy a jen někdy, dostaneme EU všichni (nepochybuji o tom, že referendum dopadne kladně) a nafurt!


Zadal Arthur Dent, 24.04.2003 9:26:37, žádný komentář...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/71

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text:


   
HotLinks
Pokud bude váš příspěvek obsahovat podezřelé HTML značky nebo vulgární slova, nebude přidán!
Pokud napíšete http://... nebo ftp://..., bude z toho vytvořen odkaz.
WARNING: This pages uses anti-spam software blogspam.
VAROVÁNÍ: Tyto stránky používají protispamový program blogspam.