.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

17.09.2004



To mi dnes volala slečna Kuňka a cosi mi nabízela...

"Dobrden jasem firmy huswqk nabídnout příručku jak ochránt vši firemní síť před viry nbo útokemzvnčí jak nastavitfajrvol na je to velmi vhodné protože vám přručku zapůjčíme na 14 dní a pak buď zaplatíte fakturu nebo nám přručku vrátíte..."

Byl jsem asi o vteřinu za ní, protože jsem si musel její mumlání překládat do přirozeného jazyka. A když mi došlo co to vlastně nabízí, tak jsem položil „zásadní otázku”:

"A kdo tu příručku napsal?"

Sluchátko mi hlasem té slečny povědělo: „N toste mě zaskočil, to nvím...”

"Počkejte, vy mi nabízíte příručku a ani mi nejste schopna říct kdo ji napsal?"

"J vám to zjstím..." (pauza) „N tak tu knížku napsal pnvnbrnsk”

"Prosím? Kdo?"

"Pn Ivanberounský" (taknějak to znělo, omlouvám se všem Ivanům Berounským...)

Já: „Aha, toho pána neznám, jeho jméno mi nic neříká a rozhodně si nemyslím, že by mi příručka, nabízená takto obskurní metodou řekla něco nového. Děkuji za nabídku...”

A zavěsili jsme.

V mém soukromém žebříčku telemarketingových zážitků je na třetím místě, hned za tou holčičkou, co mi tvrdila, že „moje číslo bylo nalezeno na internetu”. Ovšem absolutní vítězka je slečna, která mi po pětiminutovém hovoru řekla: „Vy to ale stejně nekoupíte, že ne? Nekoupíte... Já mám dneska smůlu... Jste asi padesátý člověk, kterému volám, a nikdo to nechce koupit. Já už se na to dneska vykašlu!”

A co vy? Máte taky nějaký hezký telemarketingový zážitek?


Zadal Arthur Dent, 17.09.2004 11:11:52, 29 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/1092

Zpět na článek

HotLinks
Reakce na jiných stránkách (TrackBack)
Prevazne Neskodny...: Telemarketing jak má být II
Prevazne Neskodny...: Centrální agent
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

ano... - wake
(17.09.2004 11:51:23)

..., mám hezký telemarketingový zážitek. nikdo mne zatím po telefonu s nabídkou zboží neotravoval.
    

Re: ano... - Arthur Dent (web)
(17.09.2004 11:56:22)

Šťastlivče... Mohu si tě vyfotit? {smile}
    

Re: ano... - rADo (web)
(19.09.2004 02:22:41)

mě taky ne.. zrušil jsem již dávno všech svých 5 pevných linek, a sázím jen na bezdrát {smile}
    

Re: ano... - Arthur Dent (web)
(19.09.2004 10:12:08)

Ale to s tím nesouvisí... Pokud chceš, aby ti lidé mohli volat, zveřejníš své číslo. A jednoho dne ti na to zveřejněné číslo zavolá prodejce čehosi {smile} Bezdrát nebezdrát... Mám-li to upřesnit, tak mi volali na mobil, na pevnou Telecom a na bezdrát Radiokomunikace {smile}
    


Re: ano... - ufi (web)
(20.09.2004 12:09:02)

jojo, dneska uz otravujou i reklamnima sms-kama na mobil a to to cislo jentak nedavam.
jinak pred peti lety mi zase volali z uradu vlady, rychetsky apod. a mysleli ze jsem spidla. nejakej blb na uradu vlady roztrousil spatny cislo, mel jsem ho stejny az na cislo na druhym miste.
    

Re: ano... - Arthur Dent (web)
(20.09.2004 12:20:58)

Esi vono to není tím, že tyhle SMSky posílá sám operátor. Já před časem požádal svého operátora, aby mi to neposílal - a on mi je neposílá... {smile}
    


Re: ano... - mike (web)
(17.09.2004 21:17:32)

Taky tak. Nemit cislo v seznamu ma sve vyhody.
    

Re: ano... - Arthur Dent (web)
(17.09.2004 21:58:22)

To nové není v seznamu... Volali na to staré. A dnešní telefon byl na firemní číslo.

Na druhou stranu - bohužel mám číslo z rodu takových těch "12 12 12 012", takže si to kdekdo zkusí vytočit "jen tak". A navíc moje číslo figuruje v seznamu firmy Tesco jako číslo na Drůbežárny Vodňany - sedím doma, telefon: "Tady Tesko Zličín, můžu nadiktovat objednávku?" {smile}
    

Re: ano... - mike (web)
(17.09.2004 22:07:55)

Nekdo si holt umi vybrat cislo {wink}

A co takhle tu objednavku vzit a poslat podle ni fakturu?
    


Re: ano... - hanyZ (web)
(20.09.2004 01:07:04)

Taky jsem ještě nedávno fungoval jako jakýsi spojovatel pro firmu Hasil.
"Dobrý den, já bych si chtěl u vás objednat protipožární dveře ..."
"Takových tu bylo, jejich nové číslo je ..."
Když se tohle opakuje několikrát denně, trpělivost pomalu ztrácí i hroch ... :-/
    

Re: ano... - Arthur Dent (web)
(20.09.2004 07:16:54)

Ba ba... Nakonec to skončí takto:

-"Dobrý den, mohu dát objednávku?"
-"Ale jo, povídejte..."
-"No tak: 300 kilo zmražených kuřat a 5000 vajec, zítra v pět, ano?"
-"Jasně, píšu si. Zejtra v pět to máte vzadu na rampě!"
-"Vzadu na rampě?"
-"No tak vepředu!"
-"Vepředu?"
-"Herdek tak chcete ty vejce a kuřata, nebo jen rejpete? Zajděte si za Štruncovou, ta vám řekne kde to máte..."
-"Aha. Za Štruncovou..."
-"Jo, za Štruncovou. Ta vás vyřídí!"
    


Re: ano... - marek (web)
(20.09.2004 08:49:23)

Jojo.. tak pred peti lety jsem byl Lada Sobeslav

Mimochodem - vite, ze Sobeslav ma svatek po Lade?
    


 - zwíře (web)
(17.09.2004 12:02:44)

Jeden úžasný mám - z time sharu. Zavolají a udělají anketu "o ceny". Pak zavolají za čtrnáct dní, že jsem vyhrál zájezd. Chtějí mě vylákat k nim na "provozovnu", kde bych mohl uzavřít krajně nevýhodnou smlouvu, že budu každý rok platit několik desítek až stovek tisíc a nikam se stejně nepodívám, protože bych potřeboval další desítky tisíc {smile}
    


Karneva-al, Karneva-al... - Vesničan (web)
(17.09.2004 12:16:58)

Ona: "Dobrý den, já jsem Taata z firmy Karneval, blábláblá, měl byste na mě chvilku času?"
Já: "Ale ano."
Ona: "Já bych vám chtěla nabídnout..."
Já: "Počkejte, než se rozpovídáte, já vím, že jste poskytovateli vysokorychlostního internetu a o to bych měl zájem..."
Ona: "Samozřejmě, to není žádný problém, ..." a následovala několikaminutová informace o rychlostech, objemech dat, cenách, nájmu modemu, atd.
Já: "To je v pořádku, to všechno vím..."
Ona: "Ale k tomu musíte mít vedení a tím vedením je velmi výhodným způsobem přijímáno televizní vysílání."
Já: "No, já mám svých 38 programů.."
Ona: "Přes satelit, že, ale to je ve velmi nízké kvalitě, oproti kabelovému příjmu, my nabízíme..."
Já: "... ne, přes kabel, od Karnevalu."
Ona: "...eee, a já, eee, to..."
Já: "Ano, i HBO si platím. Ale já bych chtěl informace o tom internetu, když už mi voláte."
Ona: "Ale to už jem vám řekla, já..."
Já: "Já bych chtěl totiž vědět, jestli tady, na "Vesnici" bude možné v brzkém čase připojení k internetu přes kabelovou televizi. Moje informace jsou totiž takové, že zdejší kabelový rozvod je jeden z té starší generace, který pro přenos dat vysokorychlostním internetem není vhodné. Ale mělo by dojít k jistým technickým úpravám, já přesně nevím jakým, které by přenos umožnily."
Ona: "Já nevím, já vám měla nabídnout naše služby..."
Já: "No, já se na ně ptám, ale vy mi asi víc neřeknete, že ne?"
Ona: "Asi ne."
Já: "Tak vám děkuji za zavolání."
Ona: "Já vám děkuji za obětovaný čas."
Já: "Na shledanou."
Ona: "Na shledanou."

Já vím, není nic moc, ale protože vím, jak se takový telemarketing v našich poměrech dělá, nepřekvapuje mě nic. Brigádník(-ice) dostane blok s telefonními čísly kam má zavolat a několik listů papíru s textem, který má do toho telefonu přečíst. Informací má málo a často produktu nerozumí ani za mák. Ale protože si chce, nebo potřebuje přivydělat, dělá ze sebe do telefonu hlupáka.
    

Re: Karneva-al, Karneva-al... - Arthur Dent (web)
(17.09.2004 12:24:52)

Ten papír, to je taky skvělá věc... Připomíná to "vývojový diagram": Řekněte toato. Souhlasí? Ano - bod 3, ne - bod 5... {big grin})

Je naštvaný? Bod 9...
    

Re: Karneva-al, Karneva-al... - rony (web)
(17.09.2004 12:38:56)

ale uplne vazne tie diagramy existuju! a nielen v "telemarkingu"
    

Re: Karneva-al, Karneva-al... - Vesničan (web)
(17.09.2004 12:49:18)

A my to víme. Proto z toho máme s Arturem takovou radost. Stejným způsobem je přeci dělaná nápověda Windows. Jenomže ten marketingový diagram často někam dojde, narozdíl od nápovědy win. Tam člověk končí zpravidla ve výchozím bodě.
    

Re: Karneva-al, Karneva-al... - Vlk (web)
(17.09.2004 14:23:06)

No, jsem zvědav, jestli telemarketing trumfne windows - po výměně MB přestala chodit síťová karta a ten jejich poradce mi doporučil se připojit na jejich site a stáhnout nové ovladače ...
A telemarketing nemám rád, daleko lepší jsou podomní prodejci - jednoho vnucovače vysavačů jsem dokonce přiměl, aby mi vysál celý byt (pravda jen 1+1), ale i to mě potěšilo. Jsou to prostě užiteční lidé, jen je s nima nutné trochu "pracovat".
    

Re: Karneva-al, Karneva-al... - juneau (web)
(17.09.2004 17:13:28)

hele, a tebe si pozvu k sobe, abys mi utrel monitor od kafe, chlape {smile}
    

Re: Karneva-al, Karneva-al... - Vlk (web)
(21.09.2004 08:04:57)

Já ho nezval - on se vnutil. No a když už tam byl, tak jsem prostě jen odborně zjišťoval, jestli ten vysavač vysaje i za skříní, jestli dosáhne až do rohu, jak vysává plochu koberce, jestli si poradí i s linem, jak umí vysát těsně podél nábytku ("Ukažte, zkuste to ještě tady. No to by šlo. A co kolem téhle skříně, tam to taky dokáže? ..."). To, že mi ta trubka řekla cenu až po vysátí, kdy jsem asi měl být přesvědčen o superkvalitě do té míry, že jsem měl jen tupě kývnout, je jeho problém.
BTW sedá mi trochu na koberec prach, neprodává někdo moderní vysavače?
    


Re: Karneva-al, Karneva-al... - Vesničan (web)
(17.09.2004 12:43:40)

To je jako technická podpora po telefonu. Konkrétně Komerční banka. Tam než se člověk procvaká "jestliže toaoto, máčkněte 1, jestliže něco jiného, zmáčkněte 2...", tak už skoro neví, co chtěl. A nejvíc mě dojala podpora České spořitelny, kde mi bylo oznámeno, že z technických důvodů podpora nefunguje a že mám poslat Emila. A přitom u té spořitelny nešlo prakticky o nic. Jenom dva dny nezpracovávali příkazy, což jsem zjistil až třetí den.
    


Heh.. - Ebo (web)
(17.09.2004 22:18:31)

Já to mu neříkám telemarketing, nýbrž spamování po telefonu {big grin}

Do stejné kategorie patří i SMSky od operátora.. (zrovna dneska se zase ten T-Debil rozjel..)
    


no jo.. - Jirka (web)
(18.09.2004 16:57:09)

No jo, je pěkné se jim posmívat, ale co máte dělat když je konkurence velká a vy něco chcete prodat a zákazníkovi je přitom jedno jestli zaplatí víc za horší kvalitu jinde.. Pak se nezbývá než vnucovat. A i ti u těch telefonů jen dělají svou špatně placenou a nevděčnou práci..
    

Re: no jo.. - Arthur Dent (web)
(18.09.2004 20:24:42)

Ale o to nejde... Neposmívám se tomu zoufalci, že chce prodat knihu. Posmívám se mu, že si na to vzal sílu, která neumí mluvit a na základní otázku musí hledat odpověď.
    


Hovory.. - HUB (web)
(19.09.2004 00:13:12)

Telemarketing mě zatím neohrozil, ale největší nepříjemnost spojená s telefonem byla když jsem byl v zahraničí a po zavolání na infolinku T-Debilu jsem se dozvěděl že za hovor platím vlastně 40kč/ spojení a 30Kč/min. Tak jsem operátorce hezky poděkoval a okamžitě zavěsil, pak mi kdosi volal nazpátek tak jsem to zkusil zvednout a ona to byla zákaznická linka (automat) a ten se mě vyptával jak jsem byl spokojen s jejich pomocí. Zavěsil jsem ještě rychleji než kdykoliv předtím a zjistil jsem, že taková debilní věc mi sežrala přes 140Kč.. Obnos nic moc, ale když to takto podělá pár lidí{wink}
    


Oskar... - David (web)
(19.09.2004 11:26:54)

Mam Oskartu a jednou mi zavolala operatorka z Oskara:

Ja: Prosim?
O: Dobry den, delame malou anketu mezi nasimi zakazniky, mel byste na me prosim minutku cas?
Ja: Ano, proc ne?
O: Tak mi prosim nejdrive reknete sve jmeno.
Ja: Nezlobte se, to vam nepovim.
O: Ana, tak to potom nic, naslysenou.
Ja: Naslysenou.
    


Hmm, - Egi (web)
(19.09.2004 21:41:05)

takovou prirucku mi taky vnucovali. Snad patnact set stran v krouzkovych poradacich. Tak jsem je poslal do prdele, ze takovyho molocha nemam kam dat a asi by mi jeblo jim to vracet.
    
HotLinks
Zpět na článek