.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

02.06.2003



Podle mně akce Český Sen zavařila spoustě reklamních agentur.

Reklamní akce na „nejlevnější” a „lepší než ostatní” ztratily opět trochu ze své účinnosti. Tyto reklamní akce oslovovaly nejspíš cílovou skupinu, nazývanou „Máňa a Pepik z Dolní Horní”, tedy kulantně řečeno jednodušší lidi. U nich měly reklamní agentury nejsnadnější práci — stačilo jen šikovně použít termíny levnější, zdarma a mimořádná akční nabídka. Co na tom, že šlo o šunt, zdarma bylo něco jen při nákupu deseti jiných pitomin a akční nabídka byla mimořádná a probíhala od jara do zimy. Ale ti lidé opravdu mohli něco koupit!

Teď, když se spousta „cílových osob” napálila a další se o tom dozví z televize, bude mnohem těžší je přesvědčit, že právě tahle reklama je doopravdy. Myslím si, že poklesne úspěšnost tohoto druhu reklamy, ovšem já jsem jen naivní člověk zvenčí, žádnej kryjejtiv dajrektor. Možná mi nějaký reklamní insájdr vysvětlí, že se nestalo nic, že lidé jsou stejní pitomci a příště na to skočí znovu.

Což by byla pro reklamní agentury zpráva dobrá... Ale pro ty, kdo doufají, že lidé nejsou blbí, by to bylo celkem smutné zjištění.


Zadal Arthur Dent, 02.06.2003 8:57:57, 1 komentář...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/188

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Kez by - marvin

... to zafungovalo jak pises, a my bychom byli zbaveni prostoduchych reklam. Obavam se vsak, ze zadny dopad na reklamni trh to mit nebude. Nejsem sice <i>reklamní insájdr</i>, ale opravdu se nic nestalo.
    
HotLinks
Zpět na článek