.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

08.06.2003



Málokterá reklama se mi líbí, ale připravovaná kampaň BESIPu ano.

V rámci této kampaně mají být vedle silnic vylepeny plakáty s obrázkem rakve a nápisem Užijte si rychlost nebo plakáty s obrázkem urny, nápisem Dovolali jste se do schránky... a podtitulem Držte si volant, ne mobil!. Konečně reklama, která nebude vyzývat abych koupil něco co nepotřebuji, ani mi nebude tykat a přesvědčovat, že jedině s ní budu frikulín.

Tuhle reklamu opravdu rád poslechnu!

PS: Ta reklama, která nepropaguje nějaké zboží, ale která se snaží ovlivnit chování lidí nebo je pohnout k solidaritě (jako byla například reklama na dárcovství kostní dřeně nebo známá kontroverzní „Venčíte-li svého psa, ukliďte prosím po něm jeho hovno!”) má svůj název, ale zaboha si na něj nemůžu vzpomenout!


Zadal Arthur Dent, 08.06.2003 19:34:38, 5 komentáře...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/216

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Reklama nebo vrazda? - Tygrik (web)

Maly komentar:
1. Tato "reklama" uz jednou na ceskych silnicich probehla, pokud se nepletu...
2. To je sice super, ze chce BESIP dat najevo problem s mobily bez handsfree na cestach, ale proc zrovna billboardy? Ty nejsou take kdovijakou "na cestu soustredici" predmety? Clovek preci jen musi uhnout z osy drahy auta, aby se na takovou reklamu podival, coz muze take zapricinit nehodu. Takze je to "reklama" napadita (urna = zaznamova schranka), ale defacto take nebezpecna... Co na to BESIP? A co Jan Tleskac? :o)
    

Re: Reklama nebo vrazda? - Arthur Dent (web)

ad 1. Nevim, mozne to je, ja se na ni ale nepamatuju.

ad 2. Mozna bychom se divili oba, jak moc je "podprahove" vnimana billboardova reklama podel silnic. (Proc jinak by tam byla, ze?) A v tomhle pripade je podprahova sugesce asi nejlepsi...
    

Re: Reklama nebo vrazda? - Tygrik (web)

ad 1. Aha... No ja si na ni pamatuji dobre, docela jsem se pri tom nasmal...

ad 2. Ja nerikam, ze billboardy nemaji vliv nad podprahove vnimani, ale proste se mi to nezda jako vhodne... Muze to pomoci, ale v urcitych pripadech i uskodi... Budu se snazit rozlustit to male pismo pod velkym titulkem, prede mnou nekdo zabrzdi a je to vite kde... :o)))
    

Re: Reklama nebo vrazda? - White dog (web)

Tahle kampaň už proběhla před rokem. To že je presentovaná pomocí bilboardů považuji minimálně jako kontraproduktivní.
Ale nápad to není špatný.
Je otázkou zda se více lidí vybourá kvůli tomu, že si bude číst bilboard, nebo více lidí začne jezdit bezpečně a nevybourá se protože si bilboard přečte a zamyslí se nad sebou.
    


nezisková reklama - Misha

shodou okolností jsem na tohle téma psal bakalářskou práci. Konkrétně kampaň Besipu (Držte volant, ne mobil) vznikla v dílě Leo Burnett Advertising už před nějakou dobou a získala ocenění Louskáček (soutěž reklam) už v roce 2001. Kromě billboardové/časopisové formy měla také formu televizních spotů, ale snad díky malému množství odvahy příslušných osob v ČT se na obrazovce objevily jen minimálně, přece jen to pro někoho je ještě dost drsné. Ty spoty jsou ke snatžení na http://www.mdcr.cz/text/stalose/besip/archb.html

tak asi tak, nic nového pod rozpáleným sluncem {smile}
    
HotLinks
Zpět na článek