.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

05.11.2003



Tento příspěvek se tak trochu týká Bloguje.cz. Je to vlastně kopie mého vyjádření pro ty, co se nedostanou na Bloguje.

Dneska ráno jsem měl probuzení jako víno... Tři esemesky „Nejede ti bloguje.cz”, několik mailů, několik naštvaných lidí na ICQ...

Když jsem zjistil o co jde, zatmělo se mi před očima: Globe změnili záznamy v nameserverech, aniž by se obtěžovali třeba jen zeptat „A jaké jsou teď?” Nakonec jsem jim ty záznamy poslal, oni udělali změny, jenže ty než se projeví...

Navíc u připojení přes Tiscali je Bloguje přesměrováno na http://81.95.98.217. Člověk z Globe mi nebyl schopen vysvětlit, jak je to možné, připustil, že nameserver Tiscali to má od nich, ale nedokázal mi říct proč.

Dál mi tvrdil, že TTL u domény Bloguje.cz je jedna hodina. Dotazem přes NSLOOKUP jsem zjistil něco zcela jiného — že je to jeden den.

V celé věci jsou i další nesrovnalosti, odborníkům řekne víc třeba toto:

bloguje.cz
primary name server = ns.dns4.cz
responsible mail addr = hostmaster.hosting.cz
serial = 2003110509
refresh = 10800 (3 hours)
retry = 1800 (30 mins)
expire = 604800 (7 days)
default TTL = 86400 (1 day)

(Údaje dnes v 17.00)

Takže teď Bloguje někomu jede, někomu ne, některé domény třetího řádu fungují, některé ne...

Přesto že celý problém není způsoben mým zaviněním, cítím povinnost se všem uživatelům omluvit:

Milí uživatelé. Chtěl jsem Bloguje.cz udržet v provozu. Protože nebylo zbytí, přesunul jsem vše ke Globe a uzavřel smlouvu, která má zajistit další fungování Bloguje. Doufám, že zajistí. I nadále zůstávám správcem a tvůrcem a doufám, že dobré jméno, které si Bloguje vytvořilo za předchozího půl roku nebude těmito problémy poškozeno natolik, aby uživatelé začali houfně odcházet.

Věřte tomu, že mým prvořadým zájmem je funkční a kvalitní služba se spokojenými uživateli. Osobně se mě tento výpadek dotknul velmi, svou nespokojenost s postupem Globe netajím a budu se snažit, aby k podobným přehmatům do budoucna nedocházelo.

Díky za pochopení!

Děkuji všem za podporu, děkuji zejména Púovi a 41200 za technické rady...


Zadal Arthur Dent, 05.11.2003 18:03:42, 11 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/562

Zpět na článek

HotLinks
Reakce na jiných stránkách (TrackBack)
Prevazne neskodny...: Hektický den
Prevazne Neskodny...: Ten Džekův smích,
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Několik uživatelů... - White dog (web)

... bloguje.cz se mě ptalo co se s tím děje. Zajímavé, já totiž s touto službou nemám nic společného {smile}
Odolal jsem i pokušení vytočit Arthurovo soukromé mobilně-telefonní číslo, protože bych ho (Arthura) tím zřejmě vytočil.
Takže rekapitulace:
1) nemám nic společného s bloguje.cz
2) to neznamená, že s ostatními nechci komunikovat. Pokud kdokoliv máte jakýkoliv dotaz, ptejte se, vůbec mi to nevadí, naopak {big grin}
    


 - rony (web)

treba to brat ako dan chaosu pri prechode k inemu providerovi.

zabezpecit bezproblemovy prechod je takmer nemozne.
    

Re: - networ

nesouhlasim, presun v sobotu probehl bez jakychkoliv problemu (az na vyjimky v publikovani) ale server v nedeli v pondeli a v utery tak jel. Server se da presunout bez problemu, ale musi byt na obou stranach chut spolupracovat a vyjit si vstric.
    


Potrefená husa uživatelská - Ota (web)

Už se divjej i v Emerice, viz pointusa. Přechod bloguje.cz se stává tématem na mnoha blozích, a za chvilku to bude pěkná kauzička{smile} A skvělá reklama pro globe. Oni si na sebe šijou takovou google bombičku.
    


Hmmm... - pointusa

Věřte tomu, že mým prvořadým zájmem je funkční a kvalitní služba ....

Jsem o tom presvedcen, bloguje je O.K je v nem prijemna atmosfera,odvedl jste dobrou praci.Chyba se vloudi i v "jinych svetech"...

Vam patri podekovani za to,co pro nas delate,ne kritika.
Preji Vam uspesnejsi rana...
    


už jsem to psala, - chumláček-obláček (web)

není to nic,co by se nedalo pochopit!Jsi ten poslední,kdo za to může.Napíši to ostřeji,než jindy.Kdo chce, tak to pochopí, a kdo hubuje a pindá a uráží, tak si vždy důvod najde.A teď ho má o něco větší.Netruchli.
    


to chce klid :-) - Rhapsody (web)

1. já tě naprosto chápu, vůbec nejsem naštvaná a jsem spokojená uživatelka, 2. jsem tady zadara, takže si nestěžuju, 3. nikam neodcházím a ani by mě to ve snu nenapadlo (to jsi rád, viď{smile}, 4. prostě: díky
    


 - HUB

To je ten problém. Když někomu nejede blog, tak si myslí že je třeba první. Kdyby věděl že už se na problému dělá tak by Arthura zbytečně nenervoval mazáním zpráv na mobilu{wink} Doporučoval bych na bloguje dát nějakou červenou ikonku "I'm BUSY"{wink}
    


Uz je to OK i u Tiscali - mudd (web)

6.11. 13:00
    

Re: Uz je to OK i u Tiscali - Arthur Dent

Hurá sláva... Díky včasnému a odbornému zásahu Globe se vše vrátilo do stavu, v jakém to bylo před jejich odborným zásahem.
    
HotLinks
Zpět na článek