.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

23.11.2003



Celý minulý víkend jsem se nemohl pořádně připojit — po připojení mi PING hlásil asi 10% ztracených paketů, po pěti minutách už to bylo třeba i 70%. V úterý mi volali z Telecomu, že chyba byla na jejich zařízení. Celý týden to pak fungovalo standardně (= maximálně tři minutové výpadky denně), dneska je to od pěti odpoledne zase totéž...


Zadal Arthur Dent, 23.11.2003 20:47:44, 6 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/606

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

;-) - rony (web)

neboj aj ja mavam vypadky {wink}
    

Re: ;-) - HUB (web)

Jestli tě to potěší tak já také..ale jen když dám odpojit nebo vyrvu modem ze zásuvky
    


Re: ;-) - Arthur Dent (web)

Nojo... Jenže já mám ve smlouvě napsáno, že "Služba je poskytována nepřetržitě, 24 hodin denně, 365 dní v roce"... {sad}
    

Re: ;-) - Ota (web)

A nejsou tam ty čárky jinak, že "Služba je poskytována nepřetržitě 2,4 hodin denně 36,5 dní v roce"... {smile}
    


Kurvy! - Arthur Dent (web)

Tak jsem se připojil modemem 56, protože teď už nefunguje ADSL vůbec. Chcípne na ověřování jména / hesla. A to takhle trvá od pěti ráno... Teď jsou tři odpoledne.

Před chvílí jsem mluvil s nějakým product managerem u Tiscali a dohadoval jsem s ním vypovězení smlouvy.
    

Re: Kurvy! - chumláček-obláček (web)

po posledních hodinách tě plně chápu a rozumím o((( Taky šílím,už víc, jak 48 hodin... o(((( ale já nejsem chlap,nevím si rady. o(((((((
    
HotLinks
Zpět na článek