.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

08.01.2004



Pokud se prezentujete jakýmkoliv způsobem, třeba na internetu, a jste firma, možná máte něco jako profil firmy. Jedná se o sdělení, kterým dáváte ostatním najevo, kdo jste a co děláte.

Některé profily firem jsou obzvlášť zajímavé a konkrétní. Když jsem se díval na stránky konkurence, narazil jsem na jednu společnost z východních Čech. Nakonec se ukázalo, že to žádná konkurence v podstatě není, ale to není podstatné.

Nejzajímavější byl totiž jejich Profil firmy. Skutečně, charakteristika firmy je nebývale jednoznačná a konkrétní. "Firma Digistyl sídlí v České republice, byla založena v roce 1991 a nabízí široký sortiment kvalitního značkového zboží pro kompletní vybavení firmy... „.

Co tím chtěl básník říci? Značkové zboží pro kompletní vybavení firmy...? Jaké firmy? Jaký sortiment zboží? Cokoliv?

Na těch stránkách je sice vidět, že se jedná o společnost dodávající kancelářskou, IT a audiotechniku, ale podle profilu to není možné poznat.

Na závěr bych jen chtěl dodat, že proti společnosti Digistyl nic nemám. Chtěl jsem jen poukázat na devalvaci některých pojmů, například pojmu ”firemní profil". Konstatování, že dodávám nespecifikované zboží nějakým firmám, a dělám to od roku 1991, firemním profilem není.

Kdyby byl tento příklad výjimkou... Zdá se, že i společnosti působící v oboru IT význam kvalitní prezentace poněkud podceňují.








Zadal White Dog, 08.01.2004 14:46:45, 7 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://blog.maly.cz/tb.php/692

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Tak mě napadlo... - Filip Rožánek (web)

...že jsem ještě neviděl profil tvé firmy na webu? Můžeš se pochlubit? {smile}
    

Re: Tak mě napadlo... - White Dog (web)

Nejsem majitelem žádné firmy. Ale můžu uvést spoustu odkazů na kvalitní weby s konkrétními profily firem.
    

Re: Tak mě napadlo... - Filip Rožánek (web)

Tak tvé mateřské firmy {smile}
    

Re: Tak mě napadlo... - White Dog (web)

Už dávno, pradávno, když jsem se s Arthurem dohodl, že budeme mít Převážně neškodný, jsem si řekl, že nebudu tahat na veřejnost zbytečně moc údajů ze svého života. A jedním z nich je i jméno firmy (a profil), kde pracuji. Proto to zde nebudu uvádět. Pokud si chceš zahrát na detektiva, najdi si největší prodejce produktů Apple u nás, najdi si jejich firemní profily, a jeden z nich to bude {smile}
    


nedalo mi to... - Mirun (web)

a rozhodl jsem se ti to polopatě vysvětlit [www.pooh.cz/o.asp?ar=2008101&a=t&db]=
    


 - pixy (web)

Už jsem na podobné téma sám kdysi chtěl psát... Mě to prvně hodně trklo u firmy Kenvelo. Nevím, jestli jste nekdy viděli nějaký jejich obchod nebo reklamu, ale já ho zaregistroval kdysi na Zličíně, a pak ještě kdesi jeden a k tomu jsem viděl i nějaké jejich "prezentace". A ani při podrobném zkoumání jsem nepřišel na to, co ta firmy doprčic vlastně prodává. Netušil jsem to asi dva roky, i když jsem kolem jejich obchodů prošel opravdu mockrát (až nedávno jsem se to úplnou náhodou dozvěděl). Takovou bohapustou sebestřednost, nepochopitelnou sebejistotu, že přece každý musí vědět, co jakési Kenvelo prodává, jsem fakt dlouho neviděl. Tuhle firmu FAKT nemám rád.

Netýká se tedy jen IT a ne jen webu...
    

Re: - White Dog (web)

Je možné, že se každý snaží o co nejlepší vzhled stránek (díky za to), bohužel na úkor obsahu. Přitom existuje názor, který já na 100% sdílím, že aby bylo jakékoliv dílo (čin, idea) kvalitní, tak musí existovat rovnováha formy a obsahu.
    
HotLinks
Zpět na článek