.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

23.09.2003



Petr Ozogan chválí ADSL. Já se zčásti k jeho chvále připojuju — ADSL je příjemné, dostatečně rychlé a v přepočtu na přenesená data neskutečně laciné... Pokud zrovna funguje.

Začalo to ten den, kdy Telecom oznámil zvýšení rychlosti. Tedy minulý týden.

Večer jsem spustil stahování ISO Linuxu... Všechno hezky běží, data se ke mně sypou rychlostí 15 kb/sec, tak jdu spát.

Ráno je připojení padlé. Zkouším se připojit znovu, Dashboard hlásí, že jsem připojen, ale data netečou.

Volám na Tiscali... Monotónní hlas mi oznamuje, že „všichni operátoři právě obsluhují volající zákazníky”... To není pravda! Já jsem volající zákazník a neobsluhují mě!

Za deset minut zkouším vše znovu. Opět obsluhují volající zákazníky...

A za dalších pět minut znovu... Tentýž výsledek...

Za hodinu ještě jednou. Stále obsluhují volající zákazníky...

Až po třech hodinách se konečně dovolám... Vztek už mne přešel, tak se celkem mírně ptám, co se děje (i když to vím: Je to rozbitý) a kdy to pojede. Odpovědi jsou standardní: „Chyba na straně ČTc, je to po celé republice, mělo by to fungovat za hodinu (dvě, tři, během odpoledne, do půlnoci...)”

Za dva dny znovu. Tentokrát se ani na Dashboard nedostanu, zůstane to viset na „ověřování hesla”. Opět telefonuju, opět chyba u ČTc, berou si na mne číslo s tím, že zavolají, až to půjde...

Jde to za tři hodiny.

Po týdnu od prvního výpadku znovu — večer vše hezky běží, ráno to leží jak kravský ohon. Volám. Během dopoledne to snad pojede...

Stává se ze mne zenbuddhista a fatalista. Výpadky mne nechávají v klidu, pouze zavolám hotline a zeptám se, aby měli můj hovor zaregistrovaný, zapíšu si výpadek do svého bonzbločku výpadků (bude se hodit při reklamaci vyúčtování) a tiše si říkám: Óm, mani padme, húm!

Pokud zavede ČTc agregaci, tak to padne komplet!


Zadal Arthur Dent, 23.09.2003 8:30:56, 2 komentáře...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/461

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

IOL snad maká - Petr Ozogan (web)

Já se připojuju přes IOL a tam pokud se nepletu již snad minimálně měsíc maká vše bez problémů. Většinou (kromě pondělí a čtvrtka) bývám napojen od rána do večera, na noc to vypínám. Je tedy možné, že se ty výpadky trefily do doby, kdy jsem byl mimo a ADSL jsem nepotřeboval.

Uznávám, pokud to spadne, je to strašně deprimující volat na technickou podporu. Pokud se tam člověk po nějaké době vůbec dovolá, tak mu stejně nic neřeknou. Pochybuji, že si zapisují kdo co reklamoval. Jak jsem už ale napsal u sebe, byl jsem překvapen a potěšen vyřešením reklamace (několik dnů problémy) snížením paušálu o 30 procent.
    

Re: IOL snad maká - Arthur Dent (web)

Je jedno jestli to je přes IOL nebo Tiscali nebo kohokoliv, stejně je to všechno Telecomu {big grin} Od modemu přes dashboard sítí konče. Tiscali s tím má společné jen to, že já platím jim a oni se místo mne hádají s Telekomunistama...
    
HotLinks
Zpět na článek