.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

04.08.2004



Nedá mi to...

Nejprve odkážu na rozhovor se starostkou obce Višňová, kde byl CzechTek před časem: http://www.tnsac.cz/zdos/czt_ln_04_08_2004.jpg (scan z novin)

Dnes jsem jel kamsi za Budějovice a jel jsem přes Rudolfov. (Kdo nevíte o co jde — Kniha o Jazzové sekci, vyhledat slovo Rudolfov)

Pak jsem se vrátil a četl silácká prohlášení Ministerstva vnitra.

Četl jsem si i ty komentáře lidí: „Dobře jim tak, feťákům a chuligánům, já bych je nahnal... Já bych jim ukázal... Já bych...”

A pak mi to secvaklo všechno dohromady.


Slyším trávu růst stále hlasitěji...

PS: Nijak oba zásahy nesrovnávám. Naprosto ne. Ale jisté paralely vidět jsou, zejména při pohledu z většího odstupu. Abych předešel zase nějakému vysvětlování:

Nelze souhlasit s neoprávněným užitím nějakého prostoru. Ale u těch komentářů např. na iDnes mi chybí jen proslulé: „Tohle má být kultura? Vždyť je to jen tuc-tuc-tuc pro zfetovance!”


PPS: No flame, pls.


Zadal Arthur Dent, 04.08.2004 12:31:28, 48 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1019

Zpět na článek

HotLinks
Reakce na jiných stránkách (TrackBack)
Skrytá zahrada: Podstata případu CzechTek
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

A dechovka? - soundake (web)
(04.08.2004 12:43:36)

To má být kultura? Vždyť je to jen m-ca-ca m-ca-ca pro páprdy{wink}
    

Re: A dechovka? - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 12:54:29)

Ano... Oni jdou na dechárnu, pak se vracej nabuzený autama domů a způsobujou dopravní karamboly!
    

Re: A dechovka? - Scalex (web)
(04.08.2004 17:55:05)

Jo jo, frajeři v kloboucích a naleštěných stodvacítkách. Postrachy z Vlachovky. Zařvou si "Ej od Buchlova" a už to jede... 8^))))
    

Re: A dechovka? - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 18:02:42)

"Táto, červená..."

"Mám já Andulku za lesem..."

"Táto, červená!"

"...když já jdu do lesíčka..."

"Táto, červená!!!!"

A stovka, flek, re a tady je ta sedma nakonec...
    


když.. - Ebo (web)
(04.08.2004 13:26:09)

ono tam ani tak nejde o tu hudbu..jako s píš o to se vyřádit, sbalit holku či kluka..v lese si pořádně zaš(censored)t ..pak si něco třeba i píchnout ..a jít zase domů..

Když si chci užít tuc tuc.. tak si to pustím v přiměřené hlasitosti u sebe doma a případně tím přeřvu dechovku, která se line od souseda {big grin}
    

Re: když.. - Solvina (web)
(04.08.2004 17:09:42)

Z podobnych duvodu jezdim na festaky. Je fakt, ze si nepicham (ani abych prerval v hlave tu dechovku od souseda), tomu lesiku se nebranim (samozrejme, ze s ochranou! {big grin}.

Takze o co jde? Proc to technari nemuzou mit legalne a bigbitaci muzou?
    


 - Scalex (web)
(04.08.2004 13:32:01)

Je mi líto, ale stále stojím na straně policie. Ze strany pořadatelů akce totiž nebyl vůbec žádný pokus uspořádat akci legálním způsobem. Nevěřím, že v republice není žádný prostor, který by se pro akci dal použít. Nevěřím, že by desítky tisíc účastníků nemohli obětovat nějakou tu korunu na pronájem pozemku, aby majiteli pozemku vynahradili to zdupání (a přiznejme si to, také zeblití). Pokud by akce byla legální, zabezpečená ze strany pořadatelů, majitele pozemku i obce, tak by problémů značně ubylo.

Nelze se přeci divit majiteli pozemku, že má o svůj pozemek obavu. I když se může stát lichou a pořadatelé po sobě při odjezdu uklidí. Ale kdyby se tohle všechno prodiskutovalo před akcí a na pozemku by probíhaly pořádné přípravy, budování dočasných toalet, příprava odpadkových košů a podobně, tak by policie mohla klidně spát a přijela by leda v případě nějakých mimořádných přestupků, které se samozřejmě na takových akcích stát můžou.

Přiznám se, že zfetované tupé stádo, poslouchající velmi tupou a nenápaditou hudbu, moje sympatie nemá. Ale právo na zábavu jim upírat nechci. Měli by ale pochopit, že každý, kdo se chce bavit, tak musí činit, aniž by výrazně omezoval jiné jedince.
    

Re: - allora (web)
(04.08.2004 13:37:54)

Ale kdo z nás může soudit, co je to tupá a nenápaditá hudba?
    

Re: - rony (web)
(04.08.2004 13:41:56)

kazdy z nas jednotlivo (cize sam za seba) {wink}
    

Re: - allora (web)
(04.08.2004 13:53:32)

Čiže je moc pěkné slovo{wink}
Čiže řekni mi, co posloucháš, a já ti řeknu, jaký jsi?
    

Re: - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 13:54:24)

Znám ještě hezčí slova... Watanáááá!
    


Re: - Jiří Bureš (web)
(04.08.2004 14:20:56)

Podstatnější je spíš poslední věta toho komentáře. Jinak řečeno: moje práva končí u těch tvých.
    


Tupá a nenápaditá hudba - Internetman (web)
(21.07.2005 10:40:54)

Co vlastně dělá hudbu hudbou? Především melodie. Když má písnička také pěkná slova, tím lépe. Ale techno je do jisté míry degradace hudby pouze na rytmus. Ale rozhodně bych neodsuzoval techno jako celek - ono jako dokážou být dobré a špatné písničky v jiných stylech, dokážou být i v technu.
    


Re: - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 13:53:53)

"Přiznám se, že zfetované tupé stádo, poslouchající velmi tupou a nenápaditou hudbu, moje sympatie nemá."

A to je právě to ono... Kdyby se tam sešli řekněme příznivci hudby tvému srdci bližší, byl bys také tak příkrý v odsudku? Není velká část způsobena tím, že považuješ techno za "tupou hudbu" a jeho posluchače za zfetované stádo?

To je totiž přesně to, co jsem se snažil říct...

"Všichni ti v těch rockových klubech se tam jen schází a válí se po zemi zfetovaní a ožralí! Přitom hrají na kytary hrozně nahlas a třeba do půli těla svlečení - to má být kultura?

Za kolektiv pracujících: (30 podpisů)"
    

Re: - Scalex (web)
(04.08.2004 15:23:33)

Já jsem rocker (muzikant, nejen posluchač), sjezdil jsem kdejakou akci, ale z Czechtekkem se nedali srovnat. Vždy byly legální a víceméně bezproblémové. A hlavně každá z nich končila brigádou, při níž účastníci před odjezdem uvedli pozemek (řádně pronajatý nebo propůjčený) do původního stavu.

Jak jsem psal, ta hudba se mi nelíbí, drogové oblouzněnní taky ne, ale jediné, co kritizuju, je zábor soukromého pozemku (a jeho devastace) a přístup pořadatelů i zúčastněných k pravidlům slušného chování.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 15:36:39)

Scalexi, četls ten rozhovor s tou starostkou? Jak to, že tam CzechTek proběhl na legálně pronajatém pozemku a skončil úklidovou brigádou?

Jako by mi to něco připomínalo: "Ne, vy u nás koncert mít nemůžete. Máme o vás zprávy, že za vámi chodí závadové publikum a že jsou s nimi problémy"...
    

Re: - Scalex (web)
(04.08.2004 15:44:49)

Ano, četl jsem to. Proto nechápu, proč pořadatelé nemohli akci udělat znovu na stejném místě, postupovat stejným způsobem nebo na jednání o pronájmu (zapůjčení) pozemku nepozvali tu starostku, která by se tak stala jakýmsi garantem toho, že po skončení akce bude pořádek.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 16:11:37)

Scalexi, ponechme stranou spekulace o penězích, o zištnosti atd., které jsem kdesi v lesi četl. Ponechme stranou názory na hudbu.

Ponechme stranou otázku vstupu na cizí pozemek - tam se shodujeme...

Zkus mi odpovědět na otázku: Nepřipadá ti ta policejní akce a mediální masáž kolem toho spíš akci proti "nepohodlným jedincům"? Jako akce proti mase lidí, která "v podstatě" nic zlého nedělá a přišla se bavit. Opakuju - chvilku zapomeň na to, že dohoda s majitelem pozemku neproběhla nebo nebyla dodržena!

Nepřipadá? Opravdu ne? Opravdu v tom vidíš jen zákrok proti vědomým narušitelům osobního vlastnictví?

Ano?

Tak jsem asi paranoidní...
    

Re: - pixy (web)
(04.08.2004 17:17:52)

Asi jsi, Arthure - ani já podobné pocity nesdílím. jediné, co mi na zásahu Policie vadilo, že ho spustili až PO akci namísto na jejím začátku, kdy ještě mohli ušetřit mj. i pozemek zdevastovaný za pěkných XXX korun.

Souhlasím se Scalexem - ať si kdokoli poslouchá třeba záznam z odpolední šichty z drátoven Bohumín (feat. DJ Lucas) a píchá si k tomu roztavený olovo do očních bulv. Za jediného předpokladu: že kvůli jeho zálibám nijak neutrpí moje potřeba poslouchat jiné záznamy s jinýma fíčurama a ládovat přitom do sebe něco jiného jinýmmi cestami. Anebo třeba nemít zrasovanou louku, kterou pro mě stát za mé peníze z nějakého důvodu chrání.

Když někdo dělá něco, co mě obtěžuje, vždy cky jako první mě napadne: a nedělals taky někdy něco podobného? Nebo někdy nebudeš potřebovat něco podobného dělat? Je fér, že tě nutí to trpět? Když si odpovím kladně, nanejvýš zaskřípu zubama, ale sklapnu kramfleky a mlčim. Jestli ne, ozvu se.

Tohle je ten druhý případ. Chráním (prostřednitvím mnou vydržovaného státu) svůj (státní) majetek, který se mi (státu) někdo snaží nezákonně zničit. Když měl loni Czechtek pozemek pronajatý legálně, tak jsem jim fandil (i když z "těch tuc-tuc vyhulenců" mám spíš srandu) a dokonce mě děsně potěšilo, jak pěkně po sobě uklidili. Letos se pořadatelé rozhodli porušit zákon, zorganizovat to nelegálně (pominu, že ani pitomý hazlíky tam lidem nedokázali zajistit), tak nemají NÁROK abych k nim byl tolerantní.

Pořád je to to samé dokola. Zlaté pravidlo, Kategorický imperativ, "Jak-vy-k-my, tak-my-k-vy" - jak chceš.
    

Re: - Solvina (web)
(04.08.2004 17:29:32)

Uz sem na to reagoval dole. Zasah mel byt ze zacatku a ne cekat az po dukladne medialni masazi budou vsichni strejdove nastvani na "tu fetacku omladinu" a pak ukazat zuby na zbytku, kerej uz stejne nemuze. To co predvedli policajti je saskarna - bohuzel velice nebezpecna saskarna.
    


Re: - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 17:51:04)

No a právě proto si myslím, že ty informace nejsou zcela přesné... Pokud to dva roky předtím funguje víceméně bez problémů - a najednou ne...? Podvakrát se pořadatelé dohodli a uklidili, najednou že by se rozhodli "zasquattovat"?

Zemědělec v sobotu tvrdí, že "nevěděl za jakým účelem louku pronajal", v pondělí že "nikomu nic nepronajal"...

Organizátoři tvrdí, že vše bylo podepsané, smluvně ošetřené a pak někdo druhé straně poradil, že by na tom mohla "trhnout" větší balík...

Něco mi na tom pořád nehraje.

Navíc - teď když jsem chtěl to prohlášení zalinkovat, tak jsem zjistil, že freetekno.org je "prázdné"...

Ale - nechme to být... Pocity jsou asi nepřenosné.
    

Re: - Roj (web)
(10.08.2004 10:52:32)

V tomto pripade mam stejny nazor jako Artur a dokonce jsem neochvejne presvedcen, ze ten, komu pozemek "patri", VZDY dostane nejake penize a nejsou to jen jednotky tisic (300k?). Louka po holoziru kobylexe vzpamatuje za rok, po vypaseni dobytkem za necely pulrok, po Cekteku tak za dva mesice, paklize se UKLIDI. Samozrejme ten "nebohy" pronajimatel si spocital, ze na tom trhne a podrazil organisatory. Coz se mu mozna jeste vymsti {smile}
    


Re: - Scalex (web)
(04.08.2004 17:53:54)

Nepřipadá. Samozřejmě, bulvár a Nova se vyžívala v tom, aby ukázala ty nejtupější tvory z řad účastníků a já věřím tomu, že spousta lidí tam jela primárně kvůli muzice, protože já taky jezdím na rockové akce kvůli muzice a ne kvůli tomu jednomu a půl pivu, které obvykle za večer urazím.

Nemůžu zapomenout na to, že dohoda s majitelem pozemku neproběhla, protože to je právě to podstatné, od toho se nelze oprostit. Banda lidí neoprávněně vtrhla na soukromý pozemek (resp. státní pozemek, pronajatý soukromé osobě) a protože se neměla k odchodu a ten pozemek ničila, policie ji vypráskala pryč. Nic víc v tom není třeba hledat. Veškerá odpovědnost je na neschopných pořadatelích, kteří si tento rok nedokázali nic pořádně zajistit.

Ten článek z novin je hezký, protože ukazuje, že když je vůle ze stran pořadatelů i majitelů pozemku, tak to může krásně fungovat. Kdyby to letos udělali tak jako loni, nemuselo k žádnému policejním zásahu dojít, exhibicionista Kohout by se neměl kde ukazovat a snad jedině té Nově by se přeci jen podařilo nějaký strašlivý skandál ohledně několika zhulených lidí vyrobit.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 18:00:06)

Scalexi, proč policie nezasáhla dřív? Věděli o tom, mohli tam stát v sobotu a dirigovat soundsystémy pryč... Ale to by nebylo tak efektní. Mnohem efektnější bylo nechat tam přijet iks tisíc lidí, celou akci pořádně medializovat a s pompou ji rozprášit, ukázat jak se skvěle stará o majetek občanů a přičíst si tak body.

Jen tam chyběl Gross, spouštějící se v maskáčích z vrtulníku...

To je to co mi na tom nesedí a díky Solvinovi (Solvině?), že mi pomohl to formulovat.
    

Re: - Scalex (web)
(05.08.2004 08:58:37)

Ano, to jediné na přístupu policie kritizuju. To, že nedokázala zjistit včas místo konání (zatímco tisíce lidí z Čech i zahraničí to zjistili v pohodě) a to, že zasáhla až po pěti dnech trvání akce. Souhlasím s tím, že nebyl důvod čekat a pokud byla akce nepovolena, měla být rozprášena hned zpočátku.
    


Re: - pankreas (web)
(04.08.2004 14:19:43)

1. Snahy byly, stat je bojkotuje a v pripade lonskeho pronajmu dokonce pristoupil k oficialne-neoficialnimu vyhrozovani model Jakubik vs. Regecova.
2. Toalety atd. byly, kdyby p. Gross nepotreboval politicke body, k te policejni saskarne by nedoslo, neb chtela delat prave to, co doporucujete.
3. Respekt k vlastnictvi je samozrejme namiste, ale nejak mi je tohle klasicke tleskani policii (a vubec vsem jednoduchym, "tvrdym" resenim) vzhledem ke sve pameti proti srsti, zvlast kdyz je doprovazeji vety typu "dobre jim tak, tomu fetackemu stadu". Z toho mam strach. Moc pekne to bylo videt po Street Party 98, kdy politici v obave pred necim, co neznali a nechapali, policii de facto vystavili bianco sek na COKOLIV, zakon nezakon, za bourlivych souhlasu verejnosti a medii. Chybely snad jen ty petice pracujicich. Jeste jednou opakuju: policie nesmi trestat, od toho mame soudy!
4. To se bohuzel tyka i vaseho prispevku. "Zfetovane tupe stado?" Byl jste tam? Nebo si jen tak prasite, protoze to odpovida vasim predstavam?
5. Posledni veta je tak gumova, ze s ni musi souhlasit snad kazdy. Vtip se skryva ve slovu "vyrazne".
    

Re: - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 14:39:57)

Nebudu komentovat 1, 2, o tom nic nevím...

U bodu 3 se zastavím. Myslím že je to řečené pregnantně: Tvrdá řešení, kterým lid tleská. Je jedno kdo jsou nepřátelé - jednou to jsou "zfetovaní technaři", podruhé "pedofilní kněží", potřetí "zvrhlí nudisté", pak "perverzní homosexuálové", "nebezpeční motorkáři", "agresivní fotbaloví fanoušci", "fanatičtí Arabové" a ještě kdoví kdo... Až budou zrovna nepohodlní "zvrhlíci z internetu, kteří jen šíří pedofilní porno a nelegální nahrávky", tak už v diskusích takové veselo nebude...

Ale nechme téhle diskuse... Uvidíme za dva roky, kde všude se objeví Gross v maskáčích v čele zasahujícího policejního kordonu.
    


Re: - Scalex (web)
(04.08.2004 15:28:57)

<i>"Byl jste tam? Nebo si jen tak prasite, protoze to odpovida vasim predstavam?"</i>

Nebyl jsem tam. Bývám na rockových akcích, kde je trávy stejně, extáze výrazně méně, zato více alkoholu. A mám dost přesnou představu o lidech, kteří na takové akce jezdí. Jsem totiž jedním z nich.

<i>Vtip se skryva ve slovu "vyrazne".</i>

Ale jak jinak to napsat? Takováhle akce bude VŽDY někoho omezovat, byť jen tím hlukem. Ta akce má určité nepříjemné aspekty, které je možno tolerovat (zvýšená hladina hluku, zdupaná tráva a sem tam nějaký ten výkal a výblitek), ale některé, které tolerovat nelze (řízení aut pod vlivem, nelegální obsazení soukromého pozemku, neohlášení akce, distribuce drog mladistvým). Proto tam bylo to slůvko "výrazně"...
    


 - maja
(04.08.2004 14:00:12)

každopádně se o víkendu v praze dobře kalilo, všeci asociálové na čekteku...
    


 - =M= (web)
(04.08.2004 14:32:45)

Jasně, zvalchovali to tam, udělali bordel a dělali vyrvál, ale myslím, že při posuzování téhle akce by se měla posuzovat společenská nebezpečnost. Jediný nebezpečí vidím v tom, že takových akcí bude víc, takže proto policie dělá kolem toho haló, ale jinak jde, přátelé, o hovno. (Nebo je to o hovně? {wink})
    

Re: - allora (web)
(04.08.2004 14:45:09)

O pocitu hovna.
    


Re: - Petr Souček (web)
(04.08.2004 16:38:39)

Však to také mluvčí policie řekla - nechceme být ve sjednocené Evropě jediná země, kde je něco takového možné, protože pak by se už všechny nepovolené akce konaly jen v Česku.

A to, že kdekoliv jinde v Evropě podobnou akci do několika hodin rozpráší policie tvrdil sám jeden ze zahraničních účastníků CzechTeku.
    


Vážení přátelé, - Mikin (web)
(04.08.2004 15:10:18)

dávejte si opravdu velký pozor na osobní vlastnictví jakéhokli dostatečně velkého, vhodného pozemku. Nevíte dne ani hodiny. Protože, zatímco tady se diskutuje o hudebních stylech a razanci zásahu policie, nějak se vytratila osoba majitele pozemku, soukromého zemědělce. A to je jediný kdo opravdu nějak utrpěl.
Tož tak.
    

Re: Vážení přátelé, - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 15:20:18)

AFAIK je majitelem stát, ten chlápek co se objevuje v televizi je nájemce, tedy postaru "pachtýř", tedy někdo, kdo se stará o svěřenou louku. To jen pro upřesnění.
    

Re: Vážení přátelé, - Scalex (web)
(04.08.2004 15:45:56)

Jako nájemce je za tu louku zodpovědný. Když louka vyhoří, bude škodu platit on.
    


Re: Vážení přátelé, - Mikin (web)
(04.08.2004 15:51:51)

Omlouvám se za drobnou nepřesnost, přesto moje výzva platí: Raději nic nevlastněte! {sad}
    

Re: Vážení přátelé, - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 16:49:05)

Jojo... Mít auto, dítě, psa nebo louku může přinést spoustu problémů... {smile}
    

Re: Vážení přátelé, - Scalex (web)
(04.08.2004 17:45:50)

- A co les, pane továrníku Mayere, máš?
- No kousek lesa bych měl.
- Hovno, Mayere, hovno máš!

(tak nějak mi to po tom tvém příspěvku naskočilo 8^) )
    


Re: Vážení přátelé, - Solvina (web)
(04.08.2004 17:24:16)

Podle dnesniho uvodniku na psovi, majitel zazaloval cajty za pozdni zasah. IMHO v tom uvodniku trefil Neff hrebicek na koule:
Pokud tam ti lidi nemeli co delat, vypraskat je hned a nez se stihnou sfetovat (nic proti drogam - zrali na vysokou skolu sme vsici, ze) a utvorit VELKY dav, ktery uz nejde rozehnat, by bylo super - organizatori CT by si hodne rychle zvykli hledat starostky jako v tom screenshotu.
Ale delat velky bububu a obrovsky manevry, aby si narod (teplakova a skinheadska cast v prvni rade) milujici jednoduchy, barevny a hlasity reseni, pri kterych, pokud mozno, tece krev je blbost, jde z toho strach.
    

Re: Vážení přátelé, - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 17:54:54)

Jojo, to je taknějak ten pocit, který jsem se tu snažil nejasně popsat. Nojo, holt Neff je spisovatel, tomu správná slova naskočila {smile}
    


Opsáno ze psa - Petr Souček (web)
(04.08.2004 20:09:37)

v kolebce evropske demokracie je vse kolem hudebnich 'party' osetreno velice jednoduse:

Criminal Justice and Public Order Act (1994).

Sections 63, 64 & 65 addressed the issue of raves /hudebni 'party'/:

A 'rave' is defined as a gathering of 100 plus people, at which amplified music is played which is likely to cause serious distress to the local community, in the open air and at night. These sections give the police the power to order people to leave the land if they're believed to be:


Preparing to hold a rave (two or more people)
Waiting for a rave to start (10 or more)
Actually attending a rave (10 or more)
Ignoring this direction, or returning to the land within the next week, are both offences, liable to 3 months' imprisonment and/or a Ł2,500 fine. Section 65 lets any uniformed constable who believes a person is on their way to a rave within a 5-mile radius to stop them and direct them away from the area - failure to comply can lead to a maximum fine of Ł1000.

a bylo vymalovano.
na hudebni produkce dava licenci mistni samosprava.

pf, 139.222.96.23

    

Re: Opsáno ze psa - Arthur Dent (web)
(04.08.2004 20:36:09)

Má angličtina není nejdokonalejší, dokonce není ani dobrá, ale předpokládám, že rozumím dobře této pasáži:

"(...) dávají policii právo požádat lidi, aby opustili prostor, pokud policie nabyde dojmu, že se: Chystají účastnit párty (2 a více lidí), čekají na začátek párty (10 a více lidí), právě se účastní párty (10 a více lidí)"

Hm... Hmmmm...

Se středoevropskou historickou zkušeností bych se tohoto opatření spíš bál než ho vítal. Zatím pořád cítím, že česká policie spíš než aby sloužila občanům funguje jako nástroj represivní moci státu. I když se mi chování policie jeví mnohem lepším než dřív, stále to není ono.

Vůbec - "stát" mi tu spíš připadá jako něco, co občan "trpí", než jako něco, co si občané dobrovolně vytvořili kvůli lepší ochraně společných zájmů.

Ale to je asi už do jiné diskuse.
    

Re: Opsáno ze psa - Petr Souček (web)
(04.08.2004 22:00:05)

No mě to samotného překvapilo, ale asi pro to měli nějaký pádný důvod, že přijali takový zákon.

Výhoda je, že není třeba řešit různé pseudootázky, jako kdo a jestli je majitelem nebo nájemcem, kdo a jestli je pořadatelem, jaká je kde úroveň hluku, jestli je dostatek WC. Je prostě dána důvěra policii a jejímu úsudku.

Ovšem to předpokládá důvěryhodnou policii, takže souhlasím, že u nás by to nemuselo být zrovna výhodou.

Tady odtud je ten text ze psa převzat: [www.thesite.org/youthnet/jsp/polopoly.jsp?d=216&a=2632]

Píše se tam o historii takovýchle akcí, i o tom, že ten zákon z roku 1994 prakticky znamenal jejich konec.

    

Re: Opsáno ze psa - pankreas (web)
(05.08.2004 09:53:50)

To prokrista nejsou zadne pseudootazky, pokud chcete zit v demokratickem pravnim state. "Je proste dana duvera policii a jejimu usudku" je hrozna veta, hlavne v te jakoby jednoduchosti reseni ("proste")
    

Re: Opsáno ze psa - Martin (web)
(05.08.2004 15:06:09)

No videl jsem zabery policie z takovych party za atlantikem a vypada to opravdu silene, nekdo zavola ze na takove a takovem treba verejnem parkovisti je party ( zadna silena muzika proste jenom se par lidi sjelo na parkovisti a bavi se, nic nenici a najedou policejni auta a akci ukonci .... , no zadna brutalita tam nebyla akorat nesmyslna sikana. Proste si statni moc ulehcuje praci, misto toho aby hledala problem zakaze vsechno co by ho mohlo vyvolavat a je to

No nicmene ten Czechtek byl hodne prehnany z hlediska organizatoru ......
Kdyby si aspon vybrali nejake uzemi ktere neni obhospodarovane nebo je ponicene, ale proc tady je pekne ze to treba nekoho zivi ze na tom pracuje co na to.
To nema nic spolecneho s hudbou me je vcelku burt co si kdo posloucha ale toto uz byl rozhodne trestny cin kvuli skode ktera vznikla normalnimu cloveku co se zivi vlatnima rukama.
Heh sak se taky zadny z organizatoru neozval prece jenom asi se mu milion skody platit nechce......

No a nase policie se vyznamenala {big grin})
Tri dny necha akci bezet nelegalne , pak Standa piskne a jdou to ukoncit.

Martin
    

Re: Opsáno ze psa - pankreas (web)
(06.08.2004 09:30:03)

Aniz bych chtel cokoli zpochybnovat, nedelejte z majitele chudacka uplahoceneho sedlaka. Jeho ekologicke zemedelstvi spociva v tom, ze nic nepestuje, jen louku 2x rocne necha posekat a za to dostava dotace.
    

Re: Opsáno ze psa - Roj (web)
(10.08.2004 11:07:38)

Konecne rozumny nazor.
    
HotLinks
Zpět na článek