Anketa o spokojenosti zákazníků s firmou DELL
V rubrice Internet
To si ze mne děláte asi prDELL, ne?
Vážený zákazníku,
děkujeme, že jste se 10/08/2004 obrátil na technickou podporu společnosti Dell s otázkou či problémem souvisejícím s firmou Dell. Těší nás, že jsme Vám mohli nabídnout asistenci, a rádi bychom
se dozvěděli, jak jste s naším servisem spokojen.
Společnost Dell požádala firmu TNS Prognostics, zabývající se průzkumem spokojenosti zákazníků v odvětví informačních technologií, aby nám pomohla provést anketu týkající se zkušeností, které
naši zákazníci dosud měli s naší společností.
Takže tedy: Vážená firmo DELL. Na Vaši technickou podporu jsem se nikdy s žádnou žádostí neobracel, najmě proto, že jsem nikdy žádný z vašich, jistě skvělých, strojů nevlastnil. S Vaší společností mám jedinou zkušenost, a to právě tuto... Poslali jste mi mail na základě údajného dotazu na vaši hotline. Pokud byl do téhle chvíle můj vztah k vaší firmě neutrální, tak teď se posunul směrem k rozladění.
Jo a — co dělá na konci to „Chcete-li, aby vaše jméno bylo vyškrtnuto z tohoto seznamu, zašlete odpoved se slovem ”REMOVE" v predmetu zprávy"? Znamená to snad, že moje jméno máte v nějakém seznamu, aniž bych se do nějakého seznamu přihlašoval?
V tom případě bych prosil DELLete, ale šupem!
Zadal
Arthur Dent, 15.08.2004 22:09:29,
12 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je
http://www.maly.cz/tb.php/1040