.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

06.10.2004



Lidé se mohou sdružovat do různých spolků. Jedním typem jsou takzvané Spolky přátel. Někdy jde o spolky dost bizarní, alespoň co se názvu týče. Buďme však pozitivně založení — spolek přátel je pořád lepší než spolek nepřátel.

Stačí se podívat na internet, a najdeme mimo jiné Spolek přátel stojatých vod, Spolek přátel koz, Spolek přátel Toulek českou minulostí, Spolek přátel pomníčků a památných míst a mnoho dalších spolků. Ale vždy spolků Přátel.

Na rohovém domě nedaleko střední školy, kterou jsem navštěvoval, visela dokonce nástěnka Spolku přátel žehu. No řekněte sami, není to úžasné, že takový úkon, jakým je žeh, má spolek přátel?

Ve spolku přátel patrně nemůže být kdekdo. Někde se platí členské příspěvky, určitě musí existovat stanovy, které je záhodno dodržovat, přátelé té které činnosti, místa, osobnosti, nebo co všechno může být předmětem Spolku přátel se patrně budou chtít scházet na rozličných akcích a pořádat třeba různé společenské akce... nebo také ne.

A tohle všechno mě napadlo při čtení komentářů k tomuto článku. Ten, který si říká ofr píše v komentáři, že... „Tady zřejmě začíná vznikat ”Spolek přátel hrobek ve tvaru pyramidy" — se hlásím do klubu". To je ovšem skvělý nápad, do takového spolku se také rád přihlásím, pokud se toho někdo chopí a navrhne stanovy a další náležitosti.

Má to však jeden háček — rozhodně bych nechtěl být pohřben v hrobce tvaru pyramidy. Mohu být přesto členem? Až bude někdo psát ty stanovy, ať to prosím vezme v úvahu.


Zadal White Dog, 06.10.2004 19:34:38, 41 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1126

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Tak já ti to vysvětlím... - Arthur Dent (web)
(06.10.2004 20:06:22)

Jsou v zásadě možné dva postupy: Buď řekneme, že my, SPNVTP (Spolek přátel náhrobků ve tvaru pyramidy) jsme tolerantní a je nám jedno, kde se kdo nechá pohřbít, hlavně že má NVTP rád...

Nebo tě pojmeme jako první odstrašující příklad a označíme tě za veřejného nepřítele našeho spolku, něco jako Temelín pro grýnpíze... {smile}
    

Re: Tak já ti to vysvětlím... - hanyZ (web)
(07.10.2004 00:59:45)

Já bych byl rezolutní. Pokud nechce být White Dog pohřben v pyramidoidní hrobce, jako každý slušný člověk, ale přesto se mu ta idea tak nějak zamlouvá, může vstoupit do SPSPNVTP (Spolek přátel spolku přátel náhrobků ve tvaru pyramidy), stanovy si může napsat sám {smile}
    


Stanovy? - ofr (web)
(07.10.2004 07:45:06)

1. členem se může stát každý, kdo má rád hrobku ve tvaru pyramidy(dále HVTP)
2. členství - a) celou dobu kdy máš rád HVTP
b) po dobu kdy budeš pohřben ve HVTP
3. struktura: předseda=ten, kdo má větší p....yramidu {wink} a ostatní členové (předpokládám, že nějakou dobu asi předseda nebude)
4. předseda nemá vůbec žádné pravomoce - jen má větší...
5. srazy - kdykoliv, kdekoliv, jakkoliv - záleží jen na domluvě
6. členské poplatky - žádné
.
.
.
to jsem zatím jen tak nahodil - komentujte,opravujte přidávejte
    

Re: Stanovy? - JVP (web)
(07.10.2004 08:16:46)

Já bych mezi pirymidami diferencoval. Je rozdíl mezi egypstkou a třeba inckou pyramidou. myslím, že pro činnost spolku by byly nejdůležitější členské schůze. Klubovna by nemusela být ve tvaru pyramidy. Možná by stačily nějyké poháry v příslušném tvaru, ale z obyčejných půllitrů se pije líp. A o to tady asi půjde nejvíc.
    

Re: Stanovy? - JVP (web)
(07.10.2004 08:17:42)

Kryndapána, co to tam píšu, já jdu vrátit vysvědčení nebo, že bych si šel uvařit kafe poránu?
    


Re: Stanovy? - ofr (web)
(07.10.2004 08:25:17)

á sakra,sakra,sakra - už nám začínají vznikat frakce...
    

Re: Stanovy? - JVP (web)
(07.10.2004 08:33:08)

Frakční boj, vnitrospolkové napětí, intriky. Tak to má být.
    

Re: Stanovy? - Petr Olmer (web)
(07.10.2004 12:17:25)

Má zkušenost praví: Tyhle stanovy vám Ministersto vnitra neuzná!
    

Re: Stanovy? - Arthur Dent (web)
(07.10.2004 12:20:29)

To je dobrý, takovýhle výkřiky... Podrobněji, konkrétněji! {smile}
    


 - Trillian (web)
(07.10.2004 08:39:56)

můžu být pokladník? :o)
je to něco jako Spolek přátel školy, taky jí nemají zcela všichni členi rádi, ale účast je nutná?
    

Re: - Trillian (web)
(07.10.2004 08:41:00)

teď mi došlo, že v názvu mají "rodičů a přátel školy" čímž dovolují členství i těm, co nesplňují základní podmínku, tedy přátelství vůči vzdělávacímu ústavu... takže navrhuji přejmenování na "Spolek rodičů a přátel HVTP"
    

Re: - White Dog (web)
(07.10.2004 08:49:28)

Rodičů Hrobek Ve Tvaru Pyramidy? Takového rodiče bych (ne)chtěl vidět!
    


Re: - Lojza (web)
(07.10.2004 08:59:25)

Chceš bejt pokladník? To jako, že chceš dobrovolně a ze svýho financovat útraty za potraviny a nápoje všech členů na schůzích? S mým hlasem počítej tutově!
    


Re: - ofr (web)
(07.10.2004 08:59:52)

jistě - ale vzhledem k nulovým poplatkům musíš zaručit, že pokladna bude VŽDY prázdná - ani o korunu víc, či méně...
    

Re: - Trillian (web)
(07.10.2004 13:29:28)

zavazuji se v tomto duchu svědomitě postarat o bezděké či neuvážené vklady :o)
    


název - jerry.hadr (web)
(07.10.2004 10:15:16)

Nejdokonalejší název, který jsem viděl zněl: Kreslete Milanovi Po Krku Jeho Propiskou,
Můžete Použít I Vlastní. Vymyslela to parta informatiků na MU v Brně. Existuje k tomu i manifest.
Cituji: "Otázka financování také zůstavá nadále otevřenou (přičemž prosím
náhodné kolemjdoucí, aby nám do ní konečně přestali házet bordel). Současné
stranické příspěvky činí jednu tužku."
Dokonalé {smile}
    

Re: název - ofr (web)
(07.10.2004 10:31:46)

dobrý - měním stanovy - příspěvek každého člena bude 1 cihla/tvárnice/kvádr... - a pokladník si v tom případě užije
    

Re: název - JVP (web)
(07.10.2004 11:21:52)

Pravda, ale typ stavebního materiálu by měl být omezen ve vztahu k historickým souvislostem. Nemyslím, že faraonové stavěli pyramidy z ytongu.
Rovněž myslím, že by bylo užitečné zavést ve spolku ISO. Jednak by spolek získal solidní obraz navenek a jednak by ve vnitrospolkové administrativě nebyl bordel. ... I když pravda, pohlédnu-li na naši firmu, tak to zas tak neplatí - s tou neexistencí bordelu.
    

Re: název - JVP (web)
(07.10.2004 11:22:54)

Dnes již podruhé se omlouvám za gramatiku. Už se půjdu zahrabat. Fakt nekecám.
    


Re: název - ofr (web)
(07.10.2004 12:30:25)

No tak - moderní doba, moderní materiály - chci mít poctivě zateplenou pyramidu.
    


Re: název - hanyZ (web)
(07.10.2004 16:07:28)

Stanovy musí být každopádně napsány na papyru ... (Vždycky jsem měl problémy s i/y, to mi připomíná jeden díl komiksu Jáchym a Tiskařský Šotek, jestli to někomu něco říká {smile} )

    

Re: název - Arthur Dent (web)
(07.10.2004 16:14:39)

Jo, Čtyřlístek
    


A ostatně - proč ne? - Arthur Dent (web)
(07.10.2004 11:48:15)

Za socíku existoval v ČSSR "Klub přátel balónového létání" a ačkoli neměli jediný balón, tak jejich společenské akce patřily k velmi navštěvovaným a oblíbeným...

Proč by tedy "Spolek přátel hrobek ve tvaru pyramidy" musel mít byť i jedinou hrobku tohoto tvaru? Stačí přeci to přátelství...

A když si ještě vzpomenu na patent toho člověka, který pomocí pyramidy brousí žiletky, tak navrhuji první spolkový slogan: "Náhrobek ve tvaru pyramidy z vás udělá pěkně ostrého nebožtíka!"
    

Re: A ostatně - proč ne? - White Dog (web)
(07.10.2004 11:57:43)

Klub přátel balónového létání asi přežil dodnes - je dost možné, že jsem byl jeho členem.
To bylo tak: na jaře 1996 jsem letěl balónem (horkovzdušným) - fakt nádherný zážitek, doporučuji. No a pak jsem se dozvěděl, že firma, ve které jsem dělal, která mi let zaplatila, a která měla na balónu své logo, je v tom klubu. Takže já jako zaměstnanec jsem možná v tom klubu jakoby byl také, ale nevěděl jsem o tom {smile}
    


Re: A ostatně - proč ne? - ofr (web)
(07.10.2004 12:10:09)

"Náhrobek ve tvaru pyramidy z vás udělá pěkně ostrého nebožtíka!"
ku... teď jsem se polil kafem - ale slogan je to ideální. Navrhuji ctihodného A.D. jako ideologa spolku!
    


Propagace - White Dog (web)
(07.10.2004 12:24:33)

Až ten spolek bude, mohl by mít třeba vlastní časopis. S tím bych mohl pomoci, jisté zkušenosti by tady byly. Tedy jak s tvorbou, tak hlavně s tiskem a distribucí.
Mohlo by se to jmenovat třeba "Pyramidální hrobky a my", nebo "Svět pyramidálních hrobek" případně stručně "Pyramidální hrobky".
Tímto komentářem ze sebe dělám vedoucího propagace Spolku přátel náhrobků ve tvaru pyramidy.
    

Re: Propagace - ofr (web)
(07.10.2004 12:35:05)

"The world Of Pyramidal Tombs - New TrendS From Czech Republic" - to bude vypadat dost dobře... {wink}
    


Re: Propagace - Lojza (web)
(07.10.2004 12:47:38)

Fajn. Já napíšu spolkovou hymnu. Viděl bych to na nějaký tklivý "funébrmarš" v nějaké jednodušší stupnici (např.a-moll, aby se to dalo na kytaru bez problémů zahrát i po půlnoci v hospodě). A v refrénu by se mohlo zpívat třeba :
Obcovali u obce,
dva občani na hrobce...
    

Re: Propagace - Arthur Dent (web)
(07.10.2004 13:04:28)

A kam se z refrénu vytratila ta "pyramida"? {smile}

Navíc na pyramidě se blbě obcuje, protože ten co je dole je nabodnut na tu pyramidu, což rozhodně "není v poho".
    

Re: Propagace - ofr (web)
(07.10.2004 13:24:45)

leda by to bylo na nějakého takového polostojáka - ale i tak...
    

Re: Propagace - Trillian (web)
(07.10.2004 13:30:34)

to je už úkol pro členy, vymyslet novou polohu, ideální pro naši hymnu... přeci nezměníme text, když se tak pěkně rýmuje? :o)
    

Re: Propagace - JVP (web)
(07.10.2004 13:57:39)

Leda, že by z jedné strany trčel jeden kvádr (souložník, familiárně prcák), na který by žena usedla zády k pyramidě a dále by to už byla klasika. Lepší hrobky by tento kámen mohly mít zasunovací, samozřejmně s patřičně funkční aretací. Atraktivitu celého aktu by pak zvyšovala skutečnost, že hrobka je umístěna na hřitově, což samo o sobě vytváří tajemně atraktivní náladu s nádechem jistého nekrofilna.
    

Re: Propagace - ofr (web)
(07.10.2004 14:05:59)

ach jo - další frakce - sexuální pyramidy!!!
    


Re: Propagace - hanyZ (web)
(07.10.2004 16:19:10)

Ač nerad, budu to muset napsat: ROFL! {big grin}

Co takhle jednodušší řešení? Doplění refrénu:

Obcovali u obce,
dva občani na hrobce.
Hrobka byla špičkou dolů.
Leželi na základně.
Užili si krásně spolu,
obcování pořádné...

nebo tak něco {smile}
    

Re: Propagace - White Dog (web)
(07.10.2004 16:33:49)

To mi přijde dost rozjuchaný, na to že jde o hymnu která se bude týkat hrobek.
Což takhle:
Nevíš dne ani hodiny
nezbude tady jediný
z nás
až přijde čas...

Využijme tedy dobu
přidělenou osudem
k obcování blízko hrobek
pak už tady nebudem

Nebo něco podobného {smile}
    

Re: Propagace - Lojza (web)
(07.10.2004 17:15:02)

No ne, pánové, to je ¨krása... bacha na mě, já jsem pro každou špatnost, já to asi fakt zhudebnim!
    

Re: Propagace - Arthur Dent (web)
(07.10.2004 17:47:48)

Pokud by to měla být nějaká taková "sprostonárodní", tak bych doporučoval:

"A vopřu ji vo pyramidu, carara
Čelem k šutrům, zády k lidu, carara..."



Nebo teskný cajdák:
"Až skončím s touhletou
životní bídou
chci ležet jedině
pod pyramídou.
Nad sebou budu mít
kamení tuny
ale teď, číšníče,
pívo, dva rumy!"

A všichni: "Pyramída, pyramída
tam já chci spočinout
pyramída, pyramída
to je můj sen!"
    

Re: Propagace - Trillian (web)
(08.10.2004 08:28:07)

hlasuji pro teskný cajdák :o)
    

Re: Propagace - hanyZ (web)
(08.10.2004 09:01:22)

Proč neudělat hymnu z obou částí, něco jako bývalá federální hymna. I když tam to byly spíše dva teskné cajdáky {smile}

    

Re: Propagace - Trillian (web)
(08.10.2004 12:46:26)

ale v tom druhém se daly použít činely :o) prosííím, já chci hrát v našem orchestru pro hymnu na činely :o)))
    


Vzpominam, - Egi (web)
(08.10.2004 13:32:41)

jak mi bracha licil, ze kdysi (sedmdesaty nebo osmdesaty leta) na skole jaksi kontaktovali prave "Spolek pratel zehu", to snad existuje od postaveni prvniho krematoria, dostali od nich obratem tunu propagacnich materialu, oblepili tim pul skoly a meli z toho ukrutnej pruser :o))
    
HotLinks
Zpět na článek