.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

11.10.2004



Česká pošta je pro mě, tedy firmu, kde dělám, významným dodavatelem. Řečeno obchodní terminologií. Prostě posíláme přes tuto instituci obrovská kvanta zásilek. Je to velmi zvláštní instituce, jen co je pravda.

1)
Jednání o něčem, telefonicky. Na druhé straně sluchátka nějaká paní z obchodního oddělení obchodní divize České pošty, jak se to přesně jmenuje tady nebudu rozebírat.

My: „OK, tak nám tu nabídku pošlete.”
Paní poštovní: „Tak ano. Jaké máte číslo faxu?”
My: „Nešlo by to raději mailem?”
Paní poštovní: „Ne, my tady v našem oddělení vůbec nemáme připojení k internetu...”

Tak vypadá třetí tisíciletí v podání České pošty. Zdůrazňuji, že nešlo o nějakou pobočku v Horní — Dolní, ale obchodní úsek někde v Praze.

2)
Potřebuji nějaký doplňkový produkt, mám kontakt na to pravé a jediné číslo, kde sídlí ta paní, která mi přesně řekne, co potřebuji. Jedná se oddělení marketingu. Jo — a ten produkt opravdu potřebuji, nebo aspoň vědět cenu.
Tůůů...tůůůů.....tůůůůů.... (asi minutu).
"Dobrý den, dovolali jste se na telefonní číslo XXX XXX XXX, oddělení marketingu České pošty. Bohužel se vám v tuto chvíli nemůžeme věnovat. Po zaznění signálu nám zanechte vzkaz nebo vaše telefonní číslo, obratem se vám ozveme."

Vzhledem k tomu, že tu informaci OPRAVDU NUTNĚ potřebuji, volám tam dnes asi dvacetkrát. A stále záznamník.

Nedovedu si představit, že by v jakékoli soukromé firmě, která má oddělení obchodu nebo marketingu, bylo myslitelné, že tam nikdo nebude zvedat telefony.

Tak a optimismus na závěr:

3)
Chci domluvit podrobnosti ohledně posílání většího množství něčeho. Volám ještě na jiné číslo. Zvedne to paní, samá ochota, příjemné vystupování, zdvořilost, radost s ní jednat.
Když skončím rozhovor, ptám se kolegy, co si myslí o tom, že ve státní instituci dělá někdo schopný. Nechce se nám věřit. Tu paní bych ihned zaměstnal, kdybych měl tu moc.

Tak toliko k České poště.

A na závěr trochu odbočím: nový kolega odešel na školení a už 20 minut mu zvoní mobil, který si zde nechal. Melodie je písničková, takové to „ta dam ta dam ta dam, ta dadadátýda dam (3x), tydydy dy dy dýdam, tadadadadám!” Mobil má v tašce, hrabat se někomu ve věcech je pro mě absolutní tabu, tak tašku strkám do šuplíku, ale stále je to slyšet. Strašné, nevíme s kolegyní, jestli se máme smát, nebo brečet. Telefony Nokia mají bohužel kvalitní baterie...

Změna: tento příspěvek jsem psal 10 minut a ten mobil furt hraje.

10 minut jsem dělal něco jiného, telefon pořád hraje...


Zadal White Dog, 11.10.2004 16:03:28, 19 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1135

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

 - Pavel@cetoraz (web)
(11.10.2004 16:37:01)

No, v ČP mají přístup na net pouze ty nejvyšší šéfové a možná jejich sekretářky. Maily mají, ale myslím že jen jednosměrné - přijmout ano, odeslat ne {smile}
    


 - binarniladin (web)
(11.10.2004 16:46:21)

Já osobně na poště miluju hlavně doporučovánání zásilek výhradně v době kdy nikdo není doma.
    


To by se z toho jeden... - HuMorous :O) (web)
(11.10.2004 16:46:39)

...zbláznil! A podle informací, které jsou aktuálně k dispozici, tato velká a mocná "organizace" s velmi propracovaným systémem i silným finančním zázemím, stojí také za chystanou likvidací prezidenta Václava Klause!!! Potvrzeno hned z několika zdrojů... viz [humorous.bloguje.cz/67845_item.php] * Njn
    


 - rony (web)
(11.10.2004 17:47:51)

zvonenie: ake tabu? zabudol on alebo ty?
bud hrabnes a vypnes ten crep alebo celu tasku presunies trebars do serverovne {wink}

ak by mi v kancelarii okrem ineho robil kulisu mobil tak s tym robim okamzite koniec {wink}
    


znám horší - noname (web)
(11.10.2004 20:02:52)

moje láska k poště je asi podobná, pravidelně jsem o dva měsíce pozadu se všemi fakturami, SIPem atd., protože prostě jsem ochoten jít na poštu jenom jednou za tři měsíce a pak na to čtvrtrok zas sbírám síly. Poslední story - matka se před pár lety přestěhovala a už ji nebavilo jednou měsíčně dojíždět pro poštu, kterou nějaké úřady furt posílají na její jméno, tak mi chtěla dát právo na vyzvedávání této pošty, která jde na starou adresu. Takže jsme vystáli půl hodiny frontu a pak dostali lejstro, že máme vyplnit jméno a adresu původního příjemce a pak jméno a adresu zástupce. Napsali jsme tam její jméno a starou adresu a pak moje iniciále. Pošťák to kontroloval s její občankou, načeš shledal, že na občance má novou adresu, takže řekl že tam máme dát novou adresu. Tak jsem se zeptal jak pak budu moci převzít poštu došlou na její starou adresu, když tam bude napsaná ta nová. Nevěděl, dal mi nová lejstra ať to vyplním. Tak jsem to před ním roztrhal a prostě od té doby dopisy vyhazuji.
Chtěl bych kompletně moji poštovní schránku zrušit, protože prostě poštu odmítám. Kdokoliv může mít můj e-mail či můj telefon a vše se dá posílat jinak, či vůbec ne. Na balíky zásadně používám UPS a spol, protože vím, že ti mi to do toho prvního patra s výtahem donesou a nenechají lísteček, ať se laskavě dostavím do deset kilometrů vzdálené pošty s půlhodinovými frontami.
A co se týče mobilů - miluji hudbu K. Kryla. Můj bývalý kolega také. Bohužel je bez hudebního sluchu a na mobil si naťukal Anděla, ale neskutečně falešně a já při každém zvonění brečel.
    

Re: znám horší - Roj (web)
(12.10.2004 00:49:17)

firma, ktera vyuziva sluzeb Ceske posty, je nevyhnutelne ocouzena k zaniku. My jsme vsechny dodavatele striktne upozornovali, AT TO PROBOHA NEPOSILAJI POSTOU. Drtiva vetsina pochopila automaticky, mala cast se ptala PROC (asi zacatecnici), nepatrna cast si to nenechala vysvetlit, cimz prisli o zakaznika. Protoze je jednodussi si pro zbozi osobne prijet pres pul republiky autobusem, nez ho dolovat z Ceske posty.
    

Re: znám horší - Pin007 (web)
(12.10.2004 08:53:48)

asi tak, ja zas udelal po letech tu chybu, ze jsem si objednal pres inet zbozi, rikam si ze pro to prece nepojedu (financne i s postovnym to bylo levnejsi nez jinde) a ze kuryr snad nebude nutny. Omyl, dodavatel to byl schopen expedovat jeste tyz den a predat na postu, posta to ale bohuzel dodava po Praze paty den {sad}

Priste si pro to jedu, klidne tim autobusem.
    


 - Tokugawa (web)
(12.10.2004 09:58:54)

nechávám si posílat poštou materiál pro práci. Zrovinka včera mi přišly do schránky dva lístky, ať si to vyzvednu. První bylo oznámení o nedoručení zásilky, které bylo antidatováno na 8.10. a druhé byla upomínka s varováním, že to pošlou pryč, s datem 11.10.

A to nemluvím o tom, že bydlíme v přízemí a Gaia je na mateřské, takže může klidně balíky převzít. Nikdo ani nezazvoní, aby se přesvědčil, prostě se předpokládá, že doma nikdo není.
    

Re: řešení - Vlk (web)
(12.10.2004 12:27:52)

Vyrazit na poštu a jejího vedoucího (nutná drzost) neskutečně seřvat - nedat mu vůbec prostor, ale 10 minut neustále jebat s tím, že pokud se to bude opakovat, přijdu znovu a tentokrát "už budu křičet." - to oznámit značným křikem. Pokud se to povede na hale před klienty, tím lépe. Mám zkušenost, že většina institucí povolí - šéf se naštve a seřve podřízeného - ten se naštve a seřve ... - ten se naštve a seřve doručovatelku.
Jednou jsem takhle v hale tepal ředitele bývalé IPB - dodnes mě tam oslovují jménem (v ČSOB) a velmi dobře pamatují. Navíc se nepamatuju, že by něco nešlo.
    

Re: řešení - Arthur Dent (web)
(12.10.2004 12:58:48)

Hehe... Vsadím se, že tě mají v ČSOB v šuplíku s poznámkou: "Nedráždit, zuří!!!" Což je ostatně to nejlepší, co se každému z nás coby zákazníkovi může stát - víme, že firma, co se má starat o naše peníze nás nebude vojebávat... {smile}
    

Re: řešení - moussa (web)
(12.10.2004 16:14:18)

na poště je propracovaný systém, já jsem tam jednou takhle řvala a řvala (doručovatelka přehazovala zásilky aby nebyla nuda, co bylo moje hodila sousedům, co bylo sousedů jinejm - možná byla analfabet) a vedoucí na poště říkala aha a jak vy se jmenujete já si to tady napíšu a paní doručovatelce dám lístek s vaším jménem aby do vaší schránky házela jenom to co je pro vás, když jsem se vzpamatovala z mdlob, tak jsem říkala, že to by snad mělo být pro všechny a vždycky, ale to bylo zjevně nad možnosti jejího chápání!
    


Re: řešení - HuMorous :O)
(28.10.2004 09:53:43)

Přesně TAKHLE! Vřele doporučuji... Vyzkoušeno... Funguje to báječně a za těch pár minut to stojí! Mám s tím bohaté zkušenosti nejen z pošty, ale také z různých hypermarketů, úřadů, apod. *
    


Re: - Jirka[2]
(12.10.2004 19:15:39)

To same se stalo kolegovi. Ctrnact dni byl bez netu (zivotne ho nepotrebuje, ale...), protoze cekal na HW a dnes se dozvedel, ze to na poste ceka tyden a prisla mu az upominka! Byl velmi sprosty.
    


takový dlouhý zvonění... - kosta (web)
(12.10.2004 12:22:35)

...jestli ten telefen neprozváněl sám majitel-kolega s účelem vyprudit{smile} vono totiž normální človek to nechá zvonit minutu dvě...
    


hlavně efektivně... - ofr (web)
(12.10.2004 13:34:11)

1. víte jak funguje náhodná kontrola práce doručovatelů? - Den předtím už všichní ví, kdo a za kým půjde!

2. Průměrný počet balíků na jednu odpolední šichtu a jedno auto(Ford Transit)? - 6 (celková váha asi 4kg). To se člověk nadře...

Toto jsou zkušenosti mého známého, svého času zaměstnaného u ČP. Dodneška nechápu, proč od tama odešel.
    


melodie - HUB (web)
(12.10.2004 15:40:23)

Aha {smile} tak tu melodii se mi zdá znám.. Jestli je ot přesně ta co myslím (holiday nebo tak nějak) tak to se můžu taky válet smíchy po zemi. A to nemluvím o jedné partě lidí, která se zničila omamnými látkami a pak si to pouštěla pořád dokola {smile} strašné vyzvánění..
    

Re: melodie - Obda (web)
(12.10.2004 17:05:52)

Nekulturni barbare {smile} Tohle vypada na Scott Joplin: The Entertainer
Teda neni to uplne presne, ale podle mne dostatecne blizko na mobil {smile}
A pokud to neni ono, tak jsem nekkulturni barbar ja {smile}
    

Re: melodie - Tokugawa (web)
(13.10.2004 10:44:39)

Kdepak. To je Růžovej panter :o)
    

Re: melodie - Arthur Dent (web)
(13.10.2004 10:48:01)

Ne, to je přeci Mahlerova symfonie.

A pokud ne, tak je to Kunovjanka, píseň "Za tím naším kostelíčkem"! {big grin}
    
HotLinks
Zpět na článek