.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

19.11.2004



Bavili jsme se včera v práci, ale už po pracovní době — pochopitelně — o hodinkách. Já bych si totiž chtěl příští rok koupit nějaké slušné. Ale Rolexky ne, na to nemám... věk {smile}

Ať si kdo chce co chce říká, hodinky kromě toho, že měří čas, reprezentují majitele. Tak bych si nějaké rád koupil, abych byl při jednání s obchodními partnery trochu na úrovni. Rolexky to ale nebudou. Protože ty se hodí k někomu jinému.

Kdybych si tuhle značku koupil já (za předpokladu, že bych na ně měl), tak bych si připadal jako snob. Který se jen předvádí. Protože tuhle značku podle mého názoru nosí spíše bankéři, opravdu bohatí majitelé firem, umělci... I když si vzpomínám, že v druhém díle Kill Billa je měla na ruce i hlavní hrdinka (když si v hotelovém pokoji ověřovala pomocí nějakého testu, jestli nečeká potomka).

Takže to krátce shrnu. Do Rolexek jsem ještě nedospěl. A nakupovat v Thajsku levnou napodobeninu se mi také nechce.

Tak, a přes všechno to žvanění jsem se dostal k podstatě problému. V práci jsme se včera bavili o všem výše uvedeném, a zjistili jsme, že nikdo nevíme, kolik ty Rolexky vlastně stojí. Tipovali jsme různé částky od 100 000 Kč více.

Pak jsme zmlkli a každý (já, Muflonobijec i Pracovitá Slovenka) si něco dělal na svém počítači. Pak se Muflonobijec podvíval na monitor Pracovité Slovenky, zasmál se a zeptal se mě, jestli také hledám na netu ceny těch Rolexek.

Prostě dokonalá synchronizace. Všichni tři jsme gůglovali jako o život, ale tu cenu jsme stejně nenašli {smile}


Zadal White Dog, 19.11.2004 8:59:09, 40 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1204

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

    

Re: Rolex - Petr (web)
(04.02.2005 12:41:59)

Já osobně jedny hodinky rolex mam dostal jsem je od táty a bráchy k narozeninám stály okolo 50 000 což jsem zaslechl z rozvovoru který jsem neměl slyšet!Jsou asi kradený ale co jsou to Rolex jsou!Je to model Qyster Pertual Datejust a moc jse mi nelibí!A jsou i pro normální lidi stojí okolo 80 000 v krámě když někdo přestane na rok kouřit hurá do krámu
    


 - Filip Rožánek (web)
(19.11.2004 09:14:51)

"Cena Rolexek" je příliš nekonkrétní pojem. Jakých Rolexek? Nevyrábějí se jen jedny Rolexky, je jich celá řada. Firma vyrábí i poměrně dostupné hodinky.

Na druhou stranu, hodinky Rolex z 18K zlata stojí od 3850 dolarů až do 28 400 dolarů.
    

Re: - White Dog (web)
(19.11.2004 09:37:11)

Jasně že pojem "Cena Rolexek" je nekonkrétní. Stejně tak jako u automobilů třeba "Cena Rolls-Royce", také se vyrábí více modelů. A stejně tak, jako netoužím po hodinkách Rolex, tak netoužím ani po automobilu značky Rolls-Royce, i kdybych na něho měl. A tím nijak nesnižuji hodnotu a kvalitu produktů obou výše zmíněných značek. Mě by prostě jako hodinky stačily nějaké lepší Omegy a jako auto třeba sedmičkový Bramborák, pardon, Bavorák {smile}
    

Re: - Paulo (web)
(19.11.2004 12:18:17)

No jestli mas na mysli Omegy Sppedmaster professional, tak ty jsou jeste celkem dostupny {wink} videl jsem je nekde za asi 65000. Nic si z toho nedelej, ja si vyhlidl breitlingy, ale to bych musel prodat auto ... jenom za 5000 Eur - no nekupte to.
    


Kill Bill - Petr Vlček (web)
(19.11.2004 09:33:39)

Hrdinka filmu Kill Bill nosí Rolexky dozajista pouze kvůli reklamě. Dneska celkem běžná věc, na film peníze seženete těžko a sponzor vám je zadarmo nedá {smile}.

Jenom doufám, že za nějaký čas nebudeme chodit do kina už jenom na reklamy.
    

Re: Kill Bill - White Dog (web)
(19.11.2004 09:39:54)

Říká se tomu "placement" - česky "umístění", a jedná se o to, že hrdinové filmu používají produkty určité značky. Třeba jezdí auty značky Mercedes (to je jen příklad), pijí polosuché Martini, kouří Kentky nebo pracují na počítačích Apple. Speciálně značka Apple je svým "umísťováním" známá, a dělá to docela šikovně.
    

Re: Kill Bill - kosta (web)
(19.11.2004 10:10:18)

příjmy z "product placement" bývají u velkých filmů podstanou částí produkčního rozpočtu. solí se za to nehorázný prachy. občas je to ale tak nešikovně udělaný, že to čéka naštve nebo rozesměje, popř. obojí (will smith a jeho converse tenisky v "já robot")
    

Re: Kill Bill - Lojza (web)
(19.11.2004 11:00:17)

nebo ta jeho futuristická audina....
    


 - Petr Olmer (web)
(19.11.2004 10:09:43)

Když hodinky, tak jedině Raymond Weil...
    


 - pixy (web)
(19.11.2004 10:37:54)

"... hodinky kromě toho, že měří čas, reprezentují majitele..." - a reprezentuje mě taky to, že už patnáct let hodinky nenosím?{wink}
    

Re: - White Dog (web)
(19.11.2004 10:45:55)

Ano. Reprezentuje tě to jako spokojeného člověka {smile} Jen bych se rád zeptal, jak máš zařízené, abys dorazil včas kam potřebuješ? Já bych to třeba řešil mobilem, na kterém pochopitelně hodiny jsou. Ale ty píšeš, že nenosíš hodinky 15 let, a před 15ti lety mobily ještě rozšířené nebyly.
    

Re: - Filda (web)
(19.11.2004 11:02:18)

Treba ja taky hodinky nenosim, protoze ziju v praze a tam sou hodiny na kazdym rohu a v kazdym autobusu. V praci mam hodiny na taskbaru a kdyz je nouze tam mam mobila. A driv kdyz mobily nebyly tak sem proste nepotreboval vedet kolik je hodin.
    


Re: - myshpa (web)
(19.11.2004 11:06:26)

Ja ve svych mladickych letech nosil v kapse kabatu napr. budik ... takovej mensi, ale budik.

V kabatu byla spousta mista {smile}

Jinak ale chvalabohu za mobily ... vecko s druhym displejem na vnejsi strane, vaha kolem 80gr ... lepsi nez Rolexky {smile}
    

Re: - Dana (web)
(19.11.2004 19:02:55)

Je to zajímavé... hodiny v mobilu vlastně znamenají návrat klasických kapesních hodinek {smile}
    


cena - Patrick Zandl (web)
(19.11.2004 10:46:08)

Rolexů je víc modelů. Nejlevnější seženete v pánské verzi tak za 70 tisíc, cena roste nahoru podle výbavy, modelu, série (jsou i limitované, ani tam nemusí být moc zlata) s tím, že běžné Rolexky v kovu jsou tak za stovku, ve zlatě, platině, zvláštní, jdou ke dvoum stům bez problémů.
    

Re: cena - Neonka (web)
(19.11.2004 12:19:14)

Podle výbavy? Jako že mají víc ručiček?
    

Re: cena - wake
(19.11.2004 16:48:13)

jo, presne tak.
    


Re: cena - Patrick Zandl (web)
(21.11.2004 15:20:36)

ano, mohou mít více ručiček, jiný mechanismus natahování pružiny (třeba automat, kdy se strojek natahuje pohybem ruky), různá skla, povrchocé úpravy a materiály a také komplikace - tedy přídavné funkce. třeba budík, stopky, měsíční fáze atd...
    


Re: cena - hanyZ (web)
(22.11.2004 10:19:24)

Na to bych se mohl vykašlat. Zaplatím 70 klacků za hodinky. A všichni mi budou říkat: "Pche, to jsou ty nejlevnější šunty. To sis nemohl koupit nějaké lepší?" {smile}
    


 - Mormegil (web)
(19.11.2004 12:31:50)

To jako všichni máte problémy koupit levné Rolexky? Mě jich dennodenně nabízejí, že nevím co s nima, třeba dneska mi nějaká Katina Gallagher napsala:

Win) a §{Rolex Watch?

[lgw.quoir.com/rolex/sales/]

{smile}
    


 - smooth (web)
(19.11.2004 14:09:05)

Dobry tip muze byt treba Maurice Lacroix, bezne k dostani v lepsich obchodech, klasika od 12.000 vys...

[www.mauricelacroix.com/]
    

Co Raymnod Weil? - Johny (web)
(10.01.2005 11:39:08)

Koukal jsem tuhle na hodinky Raymond Weil - vůbec nevypadají špatně, mají je v Royalu na Václaváku, co jim říkáte?
    

Re: Co Raymnod Weil? - Kulio (web)
(10.01.2005 11:45:14)

Raymond Weil je super. Jedny mám a jsem moc spokojenej. Podle toho, co jsem slyšel, tak Raymond Weil je jeden z mála nezávislých výrobců a je to na těch hodinkách znát.
    


 - sun7dots (web)
(19.11.2004 14:11:22)

Rolexky nejsou pro znalce. Znalci si kupují Patek Philippe{smile} A cena? No, řekněme, že mezi levnější modely můžeme zařadit i ty, které stojí 200 000{smile}
    

Re: - Paulo (web)
(19.11.2004 16:05:17)

No to jo, ale oni maji ponekud neprakticke dodaci lhuty...
    


Rolexy jsou pro srandisty - ebear (web)
(19.11.2004 16:08:02)

... a na tom trvam. ja kupuju hodiny zasadne u rakosniku. slusny vyber (10 let se pomoci hodinek budim) za rozumnou cenu (350Kc). nevim proc bych si mel kupovat drahy, kdyz kazdy rok jedny rozbiju nebo ztratim {wink}
    

Re: Rolexy jsou pro srandisty - Roj (web)
(19.11.2004 16:27:35)

Konecne nekdo rozumnej! Moje prvni vietnamky vydrzely 12 let. Presnost: asi seKunda za mesic. Zobrazovaly bez prepinani seKundy i datum (10 digit) Pasek puvodni nerezovy, ten jsem si prendal i na nove.
    


Hmm - Ebo (web)
(19.11.2004 18:02:37)

Hodinky jsou na p.r.d.. mám čas na mobilu.. tak na co sebou tahat 10 krámů který dělají v podstatě to stejný.. mno..?
To si za cenu rolexek raději koupím pořádný auto.. hi..
    


a co třeba... - Petr (web)
(19.11.2004 18:22:51)

[www.watches.co.uk/]
    


To mi pripomnelo... - Erix (web)
(20.11.2004 01:59:28)

...jak se mi v Brne zalibily jedny hodinky:
Drive jsem jezdil do Brna pomerne casto - pracoval jsem ve vystavnicke firme (zarizovani expozic na veletrhy a pod...).
Jednou jsem tam potkal kolegu s peknymi hodinkami Pierre Helvet: Elegantne tmave modry cifernik, stribrne telo a rucicky, kozeny pasek, proste krasa pohledet! Tak se dotycneho ptam, kde ze jsou k dostani a kolik stoji? "Normalka za dvanactset na Mendlaku". Problem, mam jenom petikilo. Tak si pujcuju zbylych sedmset a jeste pred odjezdem autobusu pospicham na Mendlak. A opravdu! Ve vyloze krasne nasvicene se trpyti stribrne rucicky na temne modrem podkladu. Jenom na cenovce je cislo 1250.- (abyste rozumeli: mel jsem opravdu jen tech 1200, ani o halir vic.). Zacinam smlouvat, ale prodavacky jsou neoblomne. Koupi podobnych damskych zavrhuji temer okamzite a vydavam se tramvaji (vlastne salinou, pardon) do centra, ze se pokusim sehnat to zbyvajici pade. Puvodni myslenka byla vratit odlozene a nalezene flasky {wink}
"Dobry den, kontrola jizdenek", se mi ozve za ramenem... Takze jsem si to z Brna frcel autobusem po D1 bez hodinek a jeste flastrem na 200.- {smile}
Ale nakonec jsem se preci jen stal jejich hrdym majitelem.
    


Predsudek - Petr B (web)
(20.11.2004 11:49:20)

nazor, ze hodinky reprezentuji nositele, si vymysleli imagemakeri, aby meli o cem mluvit, kdyz uz dlouho mluvili o oblecich a botach. Cloveka, vcetne manazeru a businessmanu, reprezentuji jeho znalosti, postrehy, prace...co ma na zapesti, je prece jedno. A obchodni partner, ktery se mi bude divat na ruce, je prizemni idiot, se kterym snad nema cenu mluvit.
    

Re: Predsudek - Arthur Dent (web)
(20.11.2004 12:48:45)

Bylo by krásné, kdyby "člověka reprezentovaly jeho znalosti, postřehy a práce". Taková je teorie.

Praxe je bohužel spíš podle toho songu V+W - "Podle kabátu se svět měří, lháři ve fraku každý věří..."

Do důsledků vzato - nejsou právě tyhle "vnější znaky úspěchu" u obchodníka měřítkem jeho znalostí a práce? Něco jako u programátora úprava kódu? Vždyť "vzhled bohatého úspěšného" je pro obchodníka pracovní pomůckou! {smile}

Bohužel mám stejný názor jako ty - "když obchodního partnera zajímá víc jestli mám na sobě sako než to co mám v hlavě, tak je idiot" - bohužel těch idiotů je stále tolik, že to stačí na to, aby tenhle postoj vedl do pekel...
    

Re: Predsudek - Marian Kechlibar (web)
(21.11.2004 10:31:52)

Ono to má taky svoji logiku. Když někoho vidíš poprvé, podruhé, a zatím jsi moc neměl možnost testovat ani produkty či služby, které prodává, tak těžko posoudíš nějaké jeho odborné kvality. Obzvlášť, pokud jste z jiných branží.
    


Ceniky na webu - Petr B (web)
(20.11.2004 11:51:18)

Vy jste to fakt nenasli? Zkuste "Rolex price list"
    


cena rolexek - PB
(21.11.2004 16:07:43)

Tady asi platí "musíš-li se ptát na cenu hodinek, které prodáváme, je zcela jisté, že si je nemůžeš dovolit".
    


Q&Q - Egi (web)
(21.11.2004 18:15:59)

Poslednich nekolik (cca deset) let jsem verny znacce Q&Q. Mam v poradi - hmm, ctvrty.
Jedny me zahadne opustily beze slova rozlouceni v saline. Podotykam - v prazdne saline, a to jsem je mel pod bundou s gumou kolem zapesti. Divny.
Druhy mi zachranily ruku a ksicht - zakop jsem na schodech a naletel malem drzkou na ozdobny kovani na dverich budovy. Instinktivne jsem stihl dat ruce pred rypak a jeden zelezny bodec se zastavil az o zadni kryt hodinek, jeste jsem mel pod nima modrinu. Ten cifernik byl jaksi nepouzitelnej a rucicky i se sklem zmizely. Ale nepricital bych to chybe vyrobce.
Treti jeste mam, jenom jsem je koupil blbe, neoveril jsem si, jestli skutecne maji podsvetleny displej, jak mi prodavacka tvrdila. Ctyri roky jsem to vydrzel. Dosla druha baterka, cas na zmenu.
Tak mam ctvrty. Fantasticky. Svitivy raficky, datumovka, masivni, vodotesny, celonerezovy. V jednoduchosti je sila. Presny jak ... hodinky.
Cena beznych modelu u teto znacky cca 800-1600, jak uz nekdo zminoval - v Brne na Mendlaku. Nemuzu si stezovat.
A kecy o tom, ze hodinky jsou zbytecnej kram, to je demagogie. Hodinky nosim od skolky, su az nervozni, kdyz je nemam, mobily mam sice dva, ale pokud jenom trochu muzu, nechavam je doma. Vypinam. Kazdopadne nosim v kapse. Treba do hor mam vypnutej mobil v kapse, jen pro potrebu tisnoveho volani. Tak jak tak, nebudu kvuli kazdemu zjistovani casu se hrabat v kapse a tahat mobil ven, ze? Leda bych byl frikulin a nosil telefon na krku jak buzna.
    


Jééjda - crackonosh (web)
(24.11.2004 15:21:52)

No, tady je řeč o Rolexkách a mně poslední dva týdny chodí tak 20 x týdně z různých adres něco ve smyslu: Older Rolex! Buy now, low price! A já vůl to třídím jako spam a tady se za informace o Rolexkách takřka platí zlatem. Příště si dám větší pozor, co dávám na blacklist, abych podobnou chybu neopakoval. Pokud se mi zprávu podaří ještě někde zachytit, tuze rád sem napíšu odkaz {smile}
    

Re: Jééjda - Arthur Dent (web)
(24.11.2004 16:16:30)

Ten mi přišel taky. Rolexky za $100... {smile}
    


 - tomáš (web)
(04.02.2005 22:17:27)

Můžu vás ujistit že hodinky Rolex jako takové stojí okolo 200 000 mám jich domam 18 můj táta si myslí že investovat do nich je lepší než kupovat domu protože hodinky rolex nepujdou s cenou dolu nikdy!Už jsme do nich dali kolem 15 000 000 korun!!
    
HotLinks
Zpět na článek