.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

06.02.2005



...protože bych si možná někdy mohl vyčítat, že jsem nic neudělal.

Tuhle jsem spočítal, že za éry Stanislava Grosse byla zhruba každé tři týdny zveřejněna jedna aféra, týkající se jeho osoby. A pokaždé se stále znovu a znovu opakuje tatáž písnička: „V jiné zemi by kvůli tomuhle politik musel odstoupit!”

Náš premiér je však z jiného těsta — potutelně se usmívá (nebo co to dělá za grimasu), vztekle vyhrožuje kdekomu soudem, dokazuje všem že to myslí dobře, na svém postupu neshledává nic špatného ani podezřelého a veskrze působí dojmem člověka spokojeného se sebou samým.

Přestalo mne už bavit denně nadávat (navíc už mi docházejí nadávky a dokonce mi připadá, že se opakuji), a po dnešním extempore Šárky Grossové (příčí se mi napsat „druhé dámy”) jsem došel k názoru, že takhle to už dál nejde. Nejen já...

Spolu s Filipem Rožánkem jsme proto sepsali Petici za odvolání předsedy vlády Stanislava Grosse z funkce a zprovoznili mechanismus na přidávání podpisů. Pokud si myslíte, stejně jako my, že by prezident měl Grosse odvolat, přidejte prosím svůj podpis.

Petice bude předána 1. března 2005 Petičnímu výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a Prezidentské kanceláři.

Proč podepsat petici za odvolání Grosse?
Petici podepište, pokud vám také vadí:
  • když se premiér této země obklopuje lidmi, jejichž minulost je pochybná;
  • když premiér této země není schopen uspokojivě doložit, z čeho je financován jeho majetek a komu je za to (a čím) zavázán;
  • když je premiérem člověk, jehož titul doktora práv je opakovaně zpochybňován a pochybnosti jsou také o jeho diplomové práci;
  • když si premiér telefonuje se správkyní nevěstince a s člověkem, odposlouchávaným BIS;
  • když premiér hájí policejního prezidenta, který není schopen předložit prezidentovi dostatečně věrohodnou analýzu odposlechů;
  • když manželka premiéra nedokáže věrohodně vysvětlit, jak zaplatila veřejnosti dosud neznámý dům v hodnotě několika milionů a není známo, čím za něj ručila;
  • když ochranka a vládní vozidla vozí manželku premiéra k holiči;
  • když manželka premiéra shání sponzorské příspěvky spřátelené firmě od společností, které se ucházely či ucházejí o privatizaci státních podniků

a konečně
  • když je premiérem člověk, s jehož vládou je za půl roku spojeno více skandálů než s vládami předchozími.



Jedno osobní PS: Když pominulo prvotní nadšení, dostavily se pochybnosti. Podobné jako když jsem podepsal svého času Několik vět. Co se stane? Dočkám se obsílky? Někdo si na mne počká? Někdo mi přijde vynadat, budou mi posílat sprosté výhružné anonymy, zatknou mne a převezou kamsi vrtulníkem...? Neměl bych radši držet hubu a krok, jak je dobrým zvykem v těchto končinách?

Jenže — je smutné, že si kladu takovéhle otázky kvůli tomu, že chci využít svého práva. Je smutné, že mám strach z možných následků toho, že vyjádřím svůj názor...

A to je zároveň o důvod víc, proč to zveřejnit!



Zadal Arthur Dent, 06.02.2005 22:14:57, 79 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1293

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

    

    


Nekolik vet - marvin (web)
(06.02.2005 22:46:57)

A kolik ti bylo Arthure let, kdyz jsi Nekolik vet podepisoval?
    

Re: Nekolik vet - Arthur Dent (web)
(06.02.2005 22:51:37)

Pročpak se ptáš? Můj věk je známý, můžeš si to dopočítat...
    


Re: Nekolik vet - White Dog (web)
(06.02.2005 22:51:49)

Hledám souvislost mezi peticí za odvolání Grosse a tímto dotazem. Marně... pořád marně... stále nevidím souvislost... pořád ne...
    

Re: Nekolik vet - marvin (web)
(07.02.2005 09:23:56)

Souvislost to ma minimalne s clankem, kde se o tom Arthur zminuje.
To ze tam nevidis souvislost ty, prece nemusi znamenat, ze tam neni. Proste by me to jenom zajimalo. Nebo vam to snad prijde jako prilis osobni dotaz?
    

Re: Nekolik vet - Arthur Dent (web)
(07.02.2005 09:32:47)

A kolik bylo tobě, když jsi podepsal Několik vět?
    

Re: Nekolik vet - marvin (web)
(07.02.2005 10:50:33)

Ja jsem Nekolik vet nepodepsal, nebyl jsem ve svych 16 letech zrejme jeste tak uvedomnely, aby se ke me podpisovy arch mohl dostat {smile}
    

Re: Nekolik vet - Arthur Dent (web)
(07.02.2005 10:55:26)

Já ve svých šestnácti tak uvědomělý byl, staral jsem se a dostal se ke mně.
    

Re: Nekolik vet - marvin (web)
(07.02.2005 10:59:37)

Pane jo, malý genius s politickým přehledem, který jako neplnoletý podepisuje petice ... Tak to jo, pardon
    

Re: Nekolik vet - Arthur Dent (web)
(07.02.2005 11:04:32)

Něco tě žere, Marvine?
    

Re: Nekolik vet - marvin (web)
(07.02.2005 11:13:05)

Trochu ano .. jak se dalo vytušit, ta poznámka o Několika větách na konci článku, která však nemá s peticí za odvolání Grosse vlastně nic společného. Prostě mě přišlo, že se tak trochu vytahuješ, že jsi už tenkráát dáávno podepsal Několik vět. Proto mě zajímalo kolik ti v 89 bylo ...
Jinak tvá současná aktivita je záslužná a zcela legitimní, má výtka s ní nijak nesouvisí.
    

Re: Nekolik vet - Arthur Dent (web)
(07.02.2005 11:23:22)

Víš, Marvine, vzpomeň si, jak to tu vypadalo před rokem 89... Už od dětství jsi věděl, co se říká doma a co ve škole, že v televizi lžou, ale nesmí se to říkat a podobně. A už na gymnáziu jsem měl dojem, že nejsem jediný nebo nijak výjimečný, takových lidí, se kterými se o těhle věcech dalo bavit, bylo víc...

A ta zmínka nesouvisí s peticí, ta souvisí s mými pocity - které jsou velmi podobné. A myslím, že lidé, kteří tenkrát podepsali, ten pocit znají...
    

Re: Nekolik vet - marvin (web)
(07.02.2005 12:48:39)

Ano, to znám, možná mě to jenom evokovalo pocit, kdy po 89 se někteří lidé mé věkové kategorie chlubili, jak podepsali Chartu 77, což vzhledem k jejich věku jaksi ...
Nechme to, nic ve zlém, jen mě ta zmínka o NV trochu popíchla, možná čistě se subjektivních důvodů.
    

Re: Nekolik vet - Arthur Dent (web)
(07.02.2005 12:55:02)

Hehe, taky pamatuju ty, co podepsali Chartu hnedle v prosinci 89 {smile}
    


Re: Nekolik vet - marvin (web)
(07.02.2005 10:57:12)

Pardon, 15 let me bylo, Nekolik vet vzniklo na jare 89, sestnacty rok me zacal bezet až v lete 89 ...
    

Re: Nekolik vet - Roj (web)
(07.02.2005 23:27:03)

Nekolik vet bylo publikovano 1.7.1989, i kdyz mozna vznikalo na jare. Ale pochybuju, ze by ses o tom pred timto datem dokazal jakkoliv dovedet, tu konspiraci meli zmaklou dobre.
    


 - binarniladin (web)
(06.02.2005 23:03:59)

blognuto i podepsáno...ale skeptikusem zůstám. Leč pořád je to lepší než nedělat nic
    

Re: - Arthur Dent (web)
(06.02.2005 23:08:13)

Před chvílí mi říkal jeden známý: Podepíšu, protože to je lepší než jen sedět a nadávat!
    

Re: - binarniladin (web)
(06.02.2005 23:20:57)

Realita je podle mě taková , že teď sedíme a nadáváme víc nahlas.. Ještě než jsem zjistil že existuje petice, jsem do komentáře u Filipa psal, že tím vším rozhořčením jen demonstrujeme vlastní bezmoc. Nebo tu někdo věří na skutečně pozitivní dopad? Jakým mechanismem? Jaká je šance , že se soc.demáci leknou a sami Standu přitlačí do kouta? A nemá náhodou dávno všechny v koutě on je? Podepsal jsem ale jsem v tohle trochu defétista. Můj podpis vlastně znamemá pouhé vyjádření NE-lhostejnosti.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(06.02.2005 23:36:45)

Máš právo sedět a nadávat, nebo něco udělat. Náš právní řád nezná pojem "vyházet tu pakáž", takže máš dvě legální cesty: Buď ho odstřelíš u voleb, nebo využiješ svého práva a dovoláš se k instanci nadřízené. A můžeš se dovolat sám nebo jako součást řevu.

Krom toho - na tvé nadávání ti není nikdo povinen odpovědět, na petici ano.
    


To je sice hezky... - braggart (web)
(06.02.2005 23:20:11)

...ale koho na jeho misto? Skromacha? Nikoho jinyho ta strana nema... No pardon, ale to uz je ten Gross lepsi {sad}
    

Re: To je sice hezky... - binarniladin (web)
(06.02.2005 23:21:47)

Chtělo by to volby..
    


Re: To je sice hezky... - Egi (web)
(07.02.2005 14:40:30)

Arthura.
    

Re: To je sice hezky... - vv (web)
(07.02.2005 19:46:27)

Pět trampů hledá Artura. Někdy mi tak to dosazování funkcionářů připadá.
    


 - aTeo (web)
(06.02.2005 23:45:40)

Čtěte: [mujweb.cz/www/cro4/Zakon]%20o%20pravu%20peticnim.htm
1. Jak chcete zajistit písemnou formu petice?
2. Socani by si měli sáhnout až na dno. Odvařilo by je to alespoň na 2 volební období...
3. Nemá-li něco smysl, pak ani nemá smysl dělat to dobře... (?)
    

Re: - Arthur Dent (web)
(06.02.2005 23:54:00)

1. Neboj, i ta bude
2. Oni si sáhnou na dno a my je na té cestě doprovodíme...
3. Je jednodušší nadávat na tmu než rozsvítit svíčku
    


Re: - Filip Rožánek (web)
(06.02.2005 23:55:10)

Ateo, kdybych ten zákon nečetl a kdybych nevěřil, že i podoba, kterou jsme vytvořili, má smysl, pak bych se s tou peticí asi nedělal.

Písemná forma je jednoduchá - archy se prostě vytisknou. A stačí byť jen několik podpisů, aby se tím minimálně petiční výbor musel zabývat.
    

Re: - aTeo (web)
(07.02.2005 00:34:04)

Well, je to protest kocourkovských občanů - snad i těch, kteří tuto partaj kdysi volili...
Trochu mě zarazila tahle věta: když si premiér telefonuje... s člověkem, odposlouchávaným BIS :O) Celkem sranda, ne?!
    


dodatek - aTeo (web)
(07.02.2005 11:28:16)

Tajné služby jsou vždy a všude nástrojem režimu. Fakt, že někoho odposlouchávají, nemusí ještě znamenat, že objektem jejich zájmu je ausgerechnet nějakej šmejd. Např. teď budou odposlouchávat i vás dva {big grin} Tak mi hlavně nevolejte, jo?!
    


Re: - Roj (web)
(07.02.2005 23:47:39)

Ono to neni tak jednoduche, protoze u teto formy petice se proste pravost podpisu neda zarucit, takze nikdy nevis, jestli 90% signataru neni virtularnejsich nez Jara Cimrman {smile}
Taky jsme delali vazne minenou petici a tohle byl duvod, proc jsme od internetove formy ustoupili. I kdyz me strasne moc lidi ukecavalo, at to udelale, ze bychom meli 10x vic signataru.

Nakonec jsme sebrali 2678 podpisu a zdaleka to nebylo tak jednoduche, jak se to od zacatku zdalo. Cenne zkusenosti tady:

[www.ohf.cz/petice]
    


 - Bubak :) (web)
(07.02.2005 00:47:29)

No nevím, hrdinně vystoupit proti Staníkovi a uvést mu přímo jméno a adresu, to si říká o potrestání {smile}. Ne že bych se bál, ale něco mi říká, že Gross není osoba, která by byla takhle lehce schopna přijmout kritiku a mohlo by se stát, že po podepsaných "půjde". Jediná věc je horší než idiot. Idiot který mám moc.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(07.02.2005 00:51:42)

No a není tenhle strach, že se ti Gross pomstí, dalším důvodem proč podepsat?
    

Souhlas - Aleš Dobrovolný (web)
(07.02.2005 12:16:42)

je to jeden z důvodů, proč jsem to podepsal. Jinak jsem si dovolil adresu petice poslat pár známým, čímž prosím autory o dodatečný souhlas. A také autorům děkuji za možnost vyjádřit peticí svůj názor a za jejich práci s organizací této akce.
P.S.: přibývá to docela pěkně, teď je tam 2494 podpisů. {big grin})))
    


Re: - Egi (web)
(07.02.2005 14:42:24)

Cas zkontrolovat zasobnik? :o))
    


No - Vlk (web)
(07.02.2005 09:31:10)

A komu tím prospějete?

To byl jen žert - taky moc nevěřím v kladný výsledek petice - Standa se Šárkou už prostě žijí jinde a považují se za rovné bohům. Upřímně bych řekl, že tohle mělo vypuknout až za rok před volbami. Takhle lidi ještě stihnou zapomenout, protože Standa to myslel opravdu upřímně.
Nemám sice iluze o morálce ostatních parlamentních stran (resp. jejich zástupců), ale Standův postoj je opravdu neuvěřitelný - dosud jsem myslel, že je to pěknej parchant, kariérista a podrazák. Tak teď si myslím, že je navíc ještě pořádnej (sorry) idiot, protože jeho vyjádření odpovídají IQ houpacího koně a to se tomu houpacímu koni omlouvám.
    

Re: No - Arthur Dent (web)
(07.02.2005 09:55:40)

Samosebou nejsem tak naivní, že bych si myslel, že prezident Grosse na základě téhle petice odvolá. Ani si nemyslím, že Gross odstoupí sám. Ale v zásadě jsou tři možnosti, co dělat:

1. Mlčet, sklonit hlavu a nechat tohodle a jemu podobné, aby se člověku hrabali v soukromí, v peněžence a aby otravovali vzduch.

2. Čekat na volby, nadávat a rozčilovat se.

3. Pokusit se využít právních možností. Když pro nic jiného, tak alespoň pro to, že si budu moct při nadávání dle bodu 2 říct: "Alespoň jsem udělal co se dalo..."
    

Re: No - Vlk (web)
(07.02.2005 12:52:47)

4. Odjet a zkusit žít v jiné zemi.
5. Přizpůsobit se (čechům jde super) = podvádět na daních, jezdit si na chatu, ignorovat politiku.

Ale teď vážně s peticí souhlasím (podepsal jsem) a docela vás obdivuju, že jste do toho šli. Moje skepse je v tom, že to nyní nic nezmění. Burcovat bude třeba především před volbami - vzpomínat na tyto a další aférky a přesvědčit co nejvíce lidí, aby šli volit a navyužili variantu 1.
    


Re: No - Pavel Kout (web)
(07.02.2005 14:18:04)

"A komu tím prospějete?" Kde jsem tuhle větu slyšel? A jo, Pelíšky... Musel jsem se od plic zasmát {smile}
    


Že by to doma probrali? - Vesničan (web)
(07.02.2005 12:05:47)

Veselé žertování o neveselých věcech:
1862: JUDr. Stanislav Gross, Praha
2131: Šárka Grossová, Praha 1
Takzvaná anonymita internetu ukazuje další tváře?
    

Re: Že by to doma probrali? - iNDYCZ (web)
(07.02.2005 13:40:07)

Taky jsem podepsal, ale taky jsem tam zahlidl: 4062: Prof. Ing. Václav Klaus, Praha 9 - Prosek, coz jaksi anketu diskreditovalo, protoze tam muze kdekdo napsat udaje osoby, ktere jsou verejne zname (napr. podnikatelu, verejnych cinitelu apod.). Furt ve me vrta nejakej pocit, jestli petice nemusi obsahovat RC a vlastnorucni podpis.
    

...anebo i jiná možnost: - Vesničan (web)
(07.02.2005 13:51:13)

Vzít "Seznam spolupracovníků StB" a opisovat a opisovat a opisovat... Tam jsou i rodná čísla.
    


Re: Že by to doma probrali? - Arthur Dent (web)
(07.02.2005 13:54:17)

Zjevné nesmysly průběžně mažu.
    

Filisifická kategorie zjevnosti. - Vesničan (web)
(07.02.2005 14:31:40)

A kam například zařadit Škromacha, Kavana, Kužvarta...? Zjevně vypadá jejich připojení podpisu jako nesmysl, ale co kdyby? Vím, žes je nesmazal, ale plno jiných blbostí se musí zákonitě objevit. Například další Gross.
    

Re: Filisifická kategorie zjevnosti. - Aleš Dobrovolný (web)
(07.02.2005 18:18:21)

záznam 6803 - zralý na vymazání, jinak zítra vytisknu petiční arch (dnes mi došel inkoust) a dám to pár známým, banner na stránkách už je.
    


Poznámka k připosranosti - aTeo (web)
(07.02.2005 12:09:11)

je to tady nějaký nepřehledný, tak jsem svůj "neloajální" kokokomentář umístil jinam: [binarniladin.bloguje.cz/111094_item.php]
    


 - Fred (web)
(07.02.2005 13:05:06)

Nějak mi tu chybí důvod kvůli kterému jsem to podepsal a to je konkrétně tato věta: Poctiví lidé se nemají čeho bát! a související článek [www.maly.cz/pnc1130.html]
    


 - hanyZ (web)
(07.02.2005 13:09:36)

Hm, tak už o petici mluvili i na ostravském rádiu Čas {smile}
    


 - Tokugawa (web)
(07.02.2005 13:15:26)

Fascinující, jak rychle to jede...
    


pisemna forma..? - Johaness Alf (web)
(07.02.2005 14:14:27)

Panove, rad bych se zeptal (po precteni peticniho zakona) do jake miry lze povazovat jmena uvedena na petici BEZ podpisu za hodnoverna? Prepokladam, ze podpisy vsech signataru neni realne ziskat,a tim padem je pomerne bezpredmetne cislo vyjadrujici pocet tech, kteri s Vami souhlaseji.
Rozhodne s aktivitou, do ktere jste se pustili, souhlasim, nicmene tahle vec me pomerne zajima. V zakone je jasne uvedeno ze by ke kazdemu jmenu, adrese etc. mel prisluset podpis.
    


 - Tokugawa (web)
(07.02.2005 14:26:47)

4894: Stanislav Gross, Praha
    


 - hanyZ (web)
(07.02.2005 14:43:21)

Drobný spam k tématu. Omlouvám se {smile}

[hanyz.info/bloq/index.php?type=archiv&post=200502#prispevek51]
    


Hmm, cas na Ceskou Postu. - Egi (web)
(07.02.2005 14:49:16)

Vytisknout, podepsat, zabalit, poslat Arthurovi. Jo, znamku zaplatit :o))
To by mohlo mit neco do sebe, ne?
    


V takovyhle chvilich lituji... - petr k. (web)
(07.02.2005 15:54:54)

... ze mam instalovanyho zrouta banneru a neuvidim tak rychlost rozsireni propagace teto petice na netu
no alespon jsem o tom mozna naivne dal jako namet na zverejneni vedet pres stranky novy do ruznych jejich redakci zabyvajicich se publicistikou... asi jsem nebyl prvni ani jediny ale co kdyby nahodou jo a pokud o tom tedy v nejakem zpravodajstvi neco zaslechnu tak muzu mit mozna falesny pocit ze jsem k necemu take pomohl {smile}
    


I cernovlaska podporila petici - černovláska (web)
(07.02.2005 18:24:01)

<a href="[www.cernovlaska.cz/index.php/gross-petice/?cid=2276]">Stando Grossi, národ je proti tobě, vzdej to!</a>
    

Re: I cernovlaska podporila petici - černovláska (web)
(07.02.2005 18:24:44)

[www.cernovlaska.cz/index.php/gross-petice/?cid=2276]
    


 - Point* (web)
(07.02.2005 19:30:55)

Gesto pana A.Denta je nutno ocenit a kdo s jeho nazorem souhlasi podporit!

V soucasne situaci Ceske spolecnosti je totiz nutne treba, neustale a neunavne poukazat na to, co se v Ceske politicke reprezentaci deje!

Nutno i prihlednout k zalezitosti, ktera neni zanedbatelna a sice k urcite odvaze pana Denta a ostatnich, ukazat v tomhle absurdistanu a politicko-pravni jungli svuj "podepsany" postoj!
Preji petici uspech!
    

thanks... - aTeo (web)
(07.02.2005 20:48:48)

I gesto pana Pointa je nutno ocenit. Sestoupil ze svého zámořského piedestalu až k nám, zmateným občanům Absurdistánu, tápajících v jungli své tuposti a nevědomosti. Díky za morální podporu, Veliký Pointe!
    

Re: thanks... - Point* (web)
(07.02.2005 21:00:05)

IF YOU WRITE IN ENGLISH, DO NOT MIX THE LANGUAGES, NOT BOTH IN CZECH AND ENGLISH !!

...YOU ARE WELCOME, SMALL aTEO !!
    


Hezký večer - Letinka (web)
(07.02.2005 21:13:57)

tak jsem, zdá se, z pohádky (dovolené) rovnýma nohama zpátky v reálu. Vím dobře, že reálná naděje na to, že by tahle aktivita přinesla pád toho prolhaného, je takřka nulová. Jenže kdyby se lidi po celé věky nesnažili pohnout Zemí, možná bychom do dnešních dob žili v jeskyních. A navíc napovídání už bylo dost a nepomohlo a tohle je myslím pořádné "národe hloupého kopni.". Proto pánové díky za tu snahu.

A ještě další položku přidávám na Váš dlouhý seznam hříchů páně G.
[lidovky.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=328583]
    


Prima! - Fabiak (web)
(07.02.2005 21:44:00)

Prima práce, držím palce v úspěch petice!
    


 - Misha (web)
(08.02.2005 02:24:53)

nejnovější odhalení Týdne - [www.tyden.cz/text.asp?show=text&rid=4&tid=14010] aneb jak je to se Standovou němčinou
    


Podpisy - Vlk (web)
(08.02.2005 06:55:38)

No přátelé, jestli jsem to pochopil dobře, největší problém je získání autentických podpisů. Petice ohlas má. Takže co takhle vytvořit na stažení pdf prohlášení + podpisový arch. Asi by se pár lidí našlo (podle toho ohlasu), kteří by to byli ochotni vytisknout a nechat někde ve svém okolí podepisovat. No a řekněme 24.2 šup s tím do obálky a jednomu z organizátorů zaslat - ten jedne doporučený dopis není zas takový problém ....
Ať fakt jenom nekecáme. Byla by škoda, aby to zdechlo jen na lenosti.
    

Re: Podpisy - Arthur Dent (web)
(08.02.2005 07:04:07)

Vlku Vlku - a díval ses tam? Podpisový arch jako PDF je tam ke stažení od začátku {smile}
    

Re: Podpisy - Vlk (web)
(08.02.2005 08:41:38)

Á moje chyba - nějak mi na tom zdechl acrobat, tak jsem podlehl dojmu, že to tam není - když jsem to stáhnul na lokál, už není problém ... Dík
    


 - mike (web)
(08.02.2005 21:08:40)

Podpisu utesene pribyva a jak dnes pise Viditelny Macek, diky lavinovemu efektu to nakonec muze k necemu byt.

Podepsal jsem, ale hlavni duvod mi tam chybi. Asi nejvic mi vadi, ze premierem je nevzdelany a nevychovany fracek, za ktereho se musim stydet. Vetsina ostatnich duvodu a cela afera z bytem jsou uz jen dusledky.

Kazdopadne si ten vyhlidkovy let vrtulnikem uzijte, panove {wink}
    

Re: - mike (web)
(08.02.2005 21:10:02)

...s bytem, proboba.
    


Re: - Arthur Dent (web)
(08.02.2005 22:46:35)

Ano, ale tohle nelze napsat, to by bylo žalovatelné.

Jinak k těm "zástupným důvodům" - vzpomeňte všichni prosím na to, za co byl nakonec odsouzen Al Capone...
    

Re: - mike (web)
(09.02.2005 00:12:01)

No, psycholog Moos to ve svem prvnim clanku v zasade napsal, i kdyz ne tak primo. Ale mas pravdu, zijeme ve state, kde muzes byt odsouzen za pomluvu, prestoze se ukaze pravdivou.

Al Capone, jasne. Jenze to bylo v USA {wink}
    


Re: Nevychovanec - px30 (web)
(09.02.2005 01:33:13)

jaja to je jeden z dalsich duvodu, nicmene i ty, ktere uvedl artur s filipem r. jsou vice nez distatecne...
    


. - petr k. (web)
(09.02.2005 10:00:58)

to uz bejbyho mlaticky zasahly , ze adresa petice hlasi"Chyba 404 - soubor nebyl nalezen" ? {smile}
to abys si teda uz pomalu chystal teply pradlo
no a snad se jeste dostanu do lagru s arthurem dentem.../ pokud to budou delit po petitisicich {smile}
    

Re: . - Arthur Dent (web)
(09.02.2005 10:04:22)

Důvod je prozaičtější - databáze na webzdarma nestíhala a když jsme to přesunuli jinam, tak se webzdarma zase nelíbil redirekt, takže účet smazali.
    

Re: . - petr k. (web)
(09.02.2005 10:07:35)

aha... no jeste neni vsem dnum konec {big grin})
    


oprava - petr k. (web)
(09.02.2005 10:05:46)

abys=abych
    
HotLinks
Zpět na článek