.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

09.02.2005



Petice za odvolání premiéra Grosse změnila z důvodu technických problémů s původním hostingem adresu. Nyní ji naleznete na adrese http://www.bloguje.cz/petice/. O podpisy ani osobní data není třeba se obávat. Všechny podpisy zůstaly zachovány a na původním serveru nezůstala žádná osobní data signatářů.



Zadal Arthur Dent, 09.02.2005 10:24:38, 55 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1296

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

 - Roj (web)
(09.02.2005 12:10:48)

Jo, ten server nazory neustal ani Cimrmana.
Jinak k petici same mam ambivalentni nazor. Sice socany nesnasim a vidim, jak ted, kdyz uz je tolik nezaneprazdnuje EU, maji najednou spoiustu casu skodit..., aaale, kaslu na eufemismy, KURVIT tuto zemi.
Na druhou stranu Gross je momentalne nejrozumnejsi socan, kolem nej se tresou na funkci daleko horsi bolsevicke kreatury.
A petice socany stejne nesrazi. Takze jsem nepodepsal.
Naopak, vy toho Grosse podcenujete. On to ustoji, vcera jste se mohli presvedcit, jak sikovny je demagog (nic noveho pocluncem). On je sice zatim neostrileny, ale je chytry. Zatracene chytry. A myslim to uprimne {smile}
    

Re: - allora (web)
(09.02.2005 13:07:51)

Věru smutné čtení, Roji.
    

Re: - Roj (web)
(10.02.2005 00:16:25)

Asi jsem to napsal blbe, ze je z toho zbytecne moc lidi smutnych. Tak to uvedu na pravou miru {smile}
Duvody, proc jsem to nepodepsal:
1) Elektronicka petice je vhodna pro akce typu Cimrman, ne pro zmenu vlady.
2) ODStoupeni Grosse nic neresi, naopak je velmi pravdepodobne, ze se situace jeste zhorsi. US a lidovci ODSouhlasej cokoliv, CSSD je plna jestrabu, kteri jsou pripraveni znarodnovat a dovest nas ke svetlym zitrkum v komunismu, ruku v ruce s komousema.
3) Ta afera s bytem opravdu pripomina ucelovou kampan, ktera je neadekvatni skutecnemu prohresku. Neboli byly horsi prusery a neresilo se to.
Tajne vysetrovaci tymy jsou bezne vsude, u nas je jedine specifikum v tom, ze se vsechny beze zbytku prozradeji a zdiskreditujou {smile}

Bod 3 neni vylozene pro nesouhlas s petici, ale pro snizeni motivace k podpisu. Sam o sobe by me od podpisu neodradil.

ja jsem ochoten udelat cokoliv, aby jsme meli lepsi vladu, ale jen nevim CO.
Protoze i kdyby Groos padl (nepadne!), zas by tam byli socani a je zcela jiste, ze horsi. Treba kdyz si vzpomenu na Hojdara, to je SKUTECNY zlocinec, sam vim, jak organisoval volebni podvody na Mostecku, bohuzel o tom se nejak nepise.
To bychom se dockali jeste vetsich zverstev, nez je zakon o hluku a registracni kasy, to mi verte.

Me nejde tolik o to, osolit hajzlika Grosse, me jde vic o to, mit nejlepsi vladu z moznych. SU PRagmatik, holt {smile}
A petice predcasne volby neprinese - vo tom to je.
    

Re: - Jirka (web)
(11.02.2005 10:07:47)

Je to smutné, ale souhlasím s tebou v podstatě ve všech bodech. Taky bych rád něco udělal, ale co? Nevidím nikde nikoho, komu by se dalo věřit, že to někam potáhne...
    


Re: - Lendys (web)
(11.02.2005 13:11:15)

mohu souhlasit maximálně s prvním bodem, ale, že je Gross chytrý? Panebože, jestli je tohle u vás chytrost, tak bych si prosila nominaci na Nobelovu cenu! {big grin} Na to,ž e má údajné právnické vzdělání se dopouští přímo legálního faux-pass, nemluvě o tom, že slovo demagog nemá s chytrostí nic společného. Ten člověk se neumí vůbec vyjadřovat, natož aby měl nějaké právní povědomí. Škoda dál na něj plýtvat slov, vždyť to čteme, vidíme a slyšíme dnes a denně. Buď je celý národ stejně primitivní jako Gross nebo spíš slepý. Nevím, co je teď horší. Při interpelacích taky nic neosvětlil, jen háže slovy, ale hmotné důkazy nepředkládá žádné. nejvíc mě pobavila jedna tiskovka, dke mával nějakými papíry, kde má jakože veškerý výčet svých příjmů a výdajů, ale když do nich chtěl nakouknout redaktor MFDNes, vytrhl mu je jak malý ukřivděný Stáník z ruky a nasupeně ho odkázal "až u soudu!" Čím je starší, tím je klackovitější a trapnější. NIkdy nebude mít patřičný respekt a vystupování. Jediné, co nechápu je, že mu tu "lidovost" /rozuměj - jednoduchost-primitivnost/může někdo baštit a že si kolem sebe dokázal vybudovat stádo poslušných nohsledů. Buďto na ně něco ví, nebo je to skutečně korupce nedozírných mezí.
    


Re: - White Dog (web)
(09.02.2005 13:37:56)

U Grosse bych nepoužil slovo "chytrý", ale "vychytralý". Mezi těmito slovy je velmi velký rozdíl, přes společný základ.
    

Re: chytrý - Vlk (web)
(09.02.2005 14:48:42)

Plný souhlas - už jen ta aféra a jeho chování chytrost nenaznačuje ...
    


Re: - MaD (web)
(09.02.2005 14:06:12)

Gross je dost chytrý, ale v kombinaci s jeho ostatními vlastnostmi to odmítám považovat za výhodu.

Že samotnou petici Gross ustojí si myslí asi všichni (včetně autorů petice). Ale může to být první krok správným směrem.
    


Re: - Petr Souček (web)
(09.02.2005 14:26:17)

Kdyby byl chytrý, tak nikdy nenechal věci s jeho bytem dojít tak daleko. Ať už v tom byla nějaká levota nebo ne, tak by si dávno zajistil perfektní alibi včetně všech důvěryhodných dokladů, které by ihned předhodil novinářům a ti by se ani nechytli - a žádná aféra by ani nezačala. Na té aféře nemůže vydělat.
Podle mě je celá aféra v první řadě důsledkem jeho hlouposti.
    

Re: - Roj (web)
(09.02.2005 21:39:52)

To si nemyslim. Je proste jen nezkuseny. Samozrejme, ze byty a prebendy si uziva UPLNE KAZDY politik, cerne prachy jakbysmet, ale ti zkuseni se predem pripravi na to, ze se to bude propirat.

Skoro si myslim, ze kdyby bydlel nekde ve ctyrce, bylo by to novinarum jeste o dost podezrelejsi.
Ne, ja ho nechci hajit, to v zadnem pripade. Jen poukazuju na to, ze ho vsichni vesmes podcenujete.
    


Re: - kemir (web)
(09.02.2005 22:01:58)

Je mi z Tebe smutno ,nebudu nic dělat nebudu nic psát ani podepisovat. Nebylo by lepší odpojit si internet ,televizku, rádio chodit poctivě pracovat držet hubu a krok , jo a nadávat , ale Roji hlavně potichu někdo to může slyšet. Mohl by se někdo zlobit. A to ty nechceš .
    

Re: - Roj (web)
(09.02.2005 22:12:48)

kemire, opravdu HODNE ses spletl {smile}

Pro ilustraci, ale asi tomu nebudes rozumet: Orwellovo "1984" jsem cetl rok pote (1985) rucne vazany exemplar na pruklepovem papire (rucne psany na mechanickem psacim stroji, nekolikaty pruklep), na konci byla veta a podpis, ktere jsem tenkrat povazoval za naprosto posvatne. Vlastne to za posvatne povazuju i dnes:
"Pro sebe a sve pratele opsal" .. a nasledoval rozevlaty podpis vlastni rukou - Vaclav Havel.

Jestli si naivne myslis, ze se takove veci daly sehnat na p2p sitich, tak - sama voda {smile}
    

Re: - verisof (web)
(09.02.2005 22:22:15)

Uf, no to je pěkná rarita. Škoda, že mi mnohem později narození nemáme možnost něco takového sehnat {smile}
V antíku na to sotva narazím {smile}
    

Re: - Roj (web)
(09.02.2005 22:53:05)

Jo, taky bych za to byl dneska ochoten obetovat leccos, abych to mohl mit doma {smile}
Tenkrat to neslo, muselo se to poslat dal.

Jedine, co nam vy holobradkove muzete zavidet, je ten nicim nenahraditelny pocit sounalezitosti v undergroundu. To uz dneska zazit TADY nelze. Leda byste jeli na Kubu {smile} Ale tam by prijel Pithart a za 14 dni by bylo po idylce {smile}
    

Re: - Solvina (web)
(10.02.2005 08:17:46)

Jenze my vam tenhle pocit sounalezitosti nezavidime. Osobne vam na to dokonce kaslu.

Roji, ja chapu, ze sis zvykl na pocit "Dobre, ze je u koryta Husak, este, ze tam uz neni Gottwald.", ale nechapu proc se ho snazis aplikovat o dvacet let pozdejc na Grosse.
    

Re: - Roj (web)
(11.02.2005 01:27:28)

Solvino, ja jsem te povazoval za rozumneho cloveka. Ty ted z vsech sil pracujes na tom, aby to skoncilo, pac to tvoje posledni souveti ti muslo dat dost zabrat {smile}
Nebudu ze hadat, jen vyuziju sveho prava na totalni hovadiny nereagovat. Taxi to preber.
    

Re: - Solvina (web)
(11.02.2005 13:20:53)

Roji, Roji, ze me budes mit rad, prosim {smile}.

Nevim co se ti na poslednim souveti meho predchoziho prispevku nelibi. Fakt si nemyslim, ze argument "Co kdyby tam sedel nekdo jeste horsi nez aktualni kuliferda" neni dvakrat dobry. Navic je lehke tam dat misto horsi slovo lepsi...
    

Re: - Roj (web)
(11.02.2005 14:01:06)

Vetsina lidi, co dostavala pendrekama od bolsevickejch policajtu by ti za to souveti rozbila libovolnou cast tela.

Protoze na rozdil od DNESNI doby, tenkrat neslo o jmena. Nam slo o to, aby se zmenil zlocinnej SYSTEM, jestli tam byl Husak, Jakes nebo Gottwald bylo podruzne.

Ale jestli chapes petici tak, ze podpisem bojujes proti stavajicimu spolecenskemu systemu (tusim se nazyva demokracie), pak mi teda vysvetli, jaky system chces timto hrdinnym bojem (proti kteremu jsou chartisti ubreceni babelci), nastolit.
    

Re: - Solvina (web)
(14.02.2005 11:16:55)

Od konce: Petici chapu tak, ze mam moznost se vyjadrit (adresne, plnym jmenem) k necemu co me delsi dobu celkem sere. Proste udelat svy minimum, na ktery mam jako obcan pravo - zacinam citit, ze i povinost (krome nadavani u piva). Nevim, kde si zjistil, ze mi snad jde o zmenu systemu, bylo by proste fajn, kdyby se banda neschopnych curacku odebrala tam kam patri v cele s premierem.

Ale tohle mi prijde tak jasne, ze je mi az stydno to tady opakovat.

To co jsem napsal byla spis reakce na tvuj treti konetar v diskuzi, akorat me to holt nadzvedlo az na zacatku tohodle (pod)threadu, kdy si zacal tahat nejaky dalsi veci, pararely a svoje zasluhy/zazitky ohledne padu komancu (nerad bych se v tom patlal, ale: komunisty nesnasim; o tech prosranych 40 let se intezivne zajimam; jsem rad, ze od svych 12ti ziju v pomerne normalni zemi) - dokonce tvoje argumentace dosla tak daleko, ze me obvinujes z toho, ze snad urazim, nebo zesmesnuju to co lidi tady v Cechach udelali pro pad komunismu.

To moje posledni souveti muzes chapat i takhle: Dneska uz nemenime system. Bylo by dobre shodit tu jednu konkretni vladu. Dneska opravdu neni jedno jestli ve vlade sedi Husak nebo Gottwald, protoze ted uz do obsazovani techle mist kecame my, ne KGB (no dobre, kecame do toho vic nez predtim). A je velice dobre, ze uz muzu podepsat petici proti odvolani premiera a jit se nechat vykoristovat beze strachu z panu v kozenych kabatech. Ale absence toho strachu mozna staci vam, kteri jste ho zazili, jenze pro me je tohle normalni stav - ja si proste nebudu rikat: "Gross je mozna debil, ale furt lepsi nez Milous".
    

Re: - Solvina (web)
(14.02.2005 20:05:00)

Za ty "...svoje zasluhy/zazitky..." se omlouvam - zvlast za ty zasluhy: Prepisk sem to.
    


Re: - verisof (web)
(10.02.2005 14:36:16)

Ano, to je asi to jediné, co vám můžeme závidět. Ale je to dost... {smile}
    


Re: - kemir (web)
(09.02.2005 22:32:04)

nejsem ten co umi chodit sítích v p2p ,
jsen z generace, která taky něco pamatuje a taky se stydím za to ,že nedokážu něco takového jako Martin a Petr , možná mám taky strach nevím
    

Re: - Roj (web)
(09.02.2005 23:06:46)

Na cinu Martina a Petra shledavam obdivuhodnym to, ze prekonali vsudypritomnou lenost. Rozhodne ne to, ze by projevili nejakou odvahu. Taxe jich na to zeptame...

HEEEJ, Arture, bylo k tomu treba velke odvahy a lviho srdce? Jak dlouho ve vas ta myslenka klicila? Co jste delali pro to, aby vas "nevyhmatli"? Nezda se vam to prilis krute vuci vasim blizkym, kteri moho tento vas nojvazeny cin odnest? Konsultovali jste to s nimi? Jsou pripraveni vam odpustit, pokud je dostanete do prusvihu?

Treba nam odpovi {smile}

Ale taky bys mohl, kemire, uznat, ze opravdu muzu mit i pragmatictejsi duvody nez vlastni posranost.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(10.02.2005 07:12:04)

Mno, Roji, možná se budeš divit, ale konzultoval jsem to. Jinak - Petr je Filip, myšlenka klíčila deset minut, bezpečnostní opatření jsme víceméně nedělali... I když:

"Smrt Zdeňka Janíčka, druhého muže pražské policie, byla sice podle předběžného pitevního nálezu sebevraždou, přesto budou její okolnosti policisté pečlivě prošetřovat. Janíček byl totiž nalezen ve sklepě panelového domu, kde bydlel, s devětadvaceti bodnými ranami."
    

Re: - White Dog (web)
(10.02.2005 13:18:23)

Právě jsem se chtěl zeptat, kdo že je to ten tajemný Petr {smile}
    

Re: - Roj (web)
(10.02.2005 18:01:44)

Nojo, kajicne se omlouvam, reagoval jsem na prispevek a krestni jmena jsem si neoveril {smile}

Hele, kdyz poradne zatnes zuby, tak tech prvnich 38 bodnych ran v pohode vydrzis a dokonale tim zmates vsechny vysetrovatele {smile}

Jinaxamozrejme petici povazuju za zasluzny pocin, i kdyz...
    


 - Jero (web)
(09.02.2005 13:39:05)

Dotaz: není těmi tech. probl. míněno zablokování účtu u wz z důvodu skrytí reklamy? Tak to píší na owebu.cz.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(09.02.2005 14:25:17)

Prvotním technickým problémem bylo to, že webzdarma má limit na počet přístupů k databázi za jednotku času... A ten limit jsme velmi rychle přetočili. Proto jsem přenesl záznamy a skripty na jiný server a řešil, jak lidi přesměrovat. Zvolil jsem rámce, tam se reklama nezobrazovala a stránky byly dnes v noci pozastaveny.

Ráno jsem udělal další skript, kde bylo oznámení o nové adrese a zároveň redirekt, což se webzdarma.cz už nelíbilo vůbec (i když tam reklama byla) a účet byl zrušen.

Takže jsem udělal tři chyby:

1. Do FRAME mě nenapadlo vkládat reklamu

2. Nepřečetl jsem si, že jim vadí META REFRESH

3. Dal jsem to na Webzdarma, i když vím, jaký problém je tam s MySQL - to byla ta prvotní a největší.


Není to tedy vina WZ a padá to jen a jenom na mou hlavu.
    

Re: - Pess (web)
(09.02.2005 19:10:08)

No jo, tak to dopadá, když lama zakládá petice někte na freewebu...
    

Re: - Arthur Dent (web)
(09.02.2005 21:10:52)

Jojo, měl jsem počkat, až mi poradíš, odborníku.
    

Re: - ere (web)
(10.02.2005 21:50:55)

Proč jsi ji nedal k sobě na web?
    

Re: - Arthur Dent (web)
(11.02.2005 07:20:59)

Protože jsem chtěl doménu III. úrovně a na svém hostingu nemám editační rozhraní domén, musím žádat mailem. A než by se to vyřídilo...
    

Re: - ere (web)
(11.02.2005 21:06:14)

Tak to máš úplně blbý hosting, pokud si nemůžeš plně ovládat svou doménu. Vyber si lepší hosting...
    

Re: - Arthur Dent (web)
(12.02.2005 09:07:08)

Do této chvíle mi stačil a plně vyhovoval... Jsou tu zase jiná pozitiva a sociální jistoty... {smile}
    

Re: - ere (web)
(12.02.2005 19:22:54)

Přejdeš na jiný, flexibilnější, hosting?
    

Re: - Arthur Dent (web)
(12.02.2005 21:55:31)

Ne.
    

Re: - ere (web)
(13.02.2005 11:06:45)

Proč ne? Poradím ti, odborník (já) bych chtěl od svého hostingu flexibilitu a maximum, ale běžný uživatel (ty) si málokdy dá poradit.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(13.02.2005 11:41:01)

Odpovím ti: Odborník (já) je spokojený se svým hostingem, protože od něho dostává vše co potřebuje (a ví to, protože dokáže své potřeby jasně naformulovat), ale takyodborník (ty) má dojem, že zná mé požadavky líp než já...

A vzhledem k tomu, že jsem utilitarista, tak mi tento hosting vyhovuje a veškeré rady "odborníků", kteří dospěli k názoru, že bych měl mít jiný, jsou naprosto pasé.

A až odejdeme z roviny osobní do roviny věcné, tak se zmíním o tom, že jedna nepříjemnost (nemožnost zakládat domény III. řádu "na počkání") je vyvážena a bohatě překonána spoustou jiných věcí, počínaje cenou a konče "osobními sympatiemi".
    

Re: - ere (web)
(15.02.2005 17:44:27)

Takže je pro tebe rozhodující cena?
    

Re: - Arthur Dent (web)
(15.02.2005 17:47:13)

Nezdá se mi, že by vyjádření "...spoustou jiných věcí, počínaje cenou a konče osobními sympatiemi" bylo nějak ekvivalentní výrazu "rozhodující je pro mne cena".
    

Re: - ere (web)
(16.02.2005 20:44:44)

Co znamenají osobní sympatie? Že chodíš do třídy s dcerou majitele hostingu či co?
    

Re: - Arthur Dent (web)
(16.02.2005 21:17:26)

Mohu se zeptat tedy na tvou radu? A mohu se zároveň i zeptat, jakými zkušenostmi je podložena tvá odbornost?

PS: Do jaké třídy chodíš ty? Podle toho, jak se tituluješ "odborníkem", tak bych tipl, že to bude nějaká "s rozšířenou výukou informatiky"...
    


Re: - Roj (web)
(09.02.2005 21:54:12)

Mirne OT.
Ja jsem na wz mel ucet, na kterem jsem do stylu predepsal
table {display: none}
Protoze oni tu svou reklamu vkladali do tabulky {smile} a ja tabulky uz par let nepouzivam.
ted jsem na to koukal, ze mi to zablokovali, ale jeste o vanocich jsem na to koukal, ze to tam od zari vydrzelo a je docela mozne, ze na tu stranku opravdu 6 tydnu nikdo nevlezl.
Priste tam pro jistotu dam
table {position: absolute; top: 8888px..} {big grin}
    


Trochu o něčem jiném - binarniladin (web)
(09.02.2005 16:02:53)

Už mám i pár papírových podpisů. Jsem sám nebo je nás víc kdo sbírá i tohle?
    

Re: Trochu o něčem jiném - Arthur Dent (web)
(09.02.2005 16:49:20)

Nejsi sám...
    


Re: Trochu o něčem jiném - allora (web)
(10.02.2005 00:53:20)

Nejsi sam...;)
    


pribuzni? - attivo (web)
(10.02.2005 00:21:59)

Takova drobnost: v "Chteli jste vedet..." pisete o manzelce jako o nejblizsi pribuzne, ale u manzelu se nejedna o pribuzensky vztah, rodily by se dementni deti...
    


Minimální věk možný k podepsání petice ? - neO (web)
(11.02.2005 10:53:19)

Kolik musí být člověku, co chce podepsat petici? Musí být plnoletý, stačí být mladistvý nebo jak je to ovlivněné? Nějak mne nebaví zkoumat zákoníky :D
    

Re: Minimální věk možný k podepsání petice ? - Roj (web)
(11.02.2005 13:02:06)

Zadny neni predepsan. Klidne si mohou prvnacci udelat petici, ze chteji TV vysilani pro prvnacky s Dadou, a ne s Pergnerkou {smile}
Ale jiste si adresat petice muze sam zvazit, jsou-li pro nej signatari urciteho veku smeroplatni.
Ona toti petice nikoho k nicemu nezavazuje. Jen peticni vybor PCR se musi vyjadrit k peticim jemu doslym. To je vse.
    

Re: Minimální věk možný k podepsání petice ? - neO (web)
(11.02.2005 14:11:50)

diky za objasneni...
ale v tomto pripade imho nebudou u vsech kontrolovat jestli jsou vekove na takove vysi, aby je jejich nazor zajimal..
preci jen 16500 (a urcite to poroste) by asi nikdo nechtel kousek po kousku kontrolovat :D

btw: podpis 16398 bych smaznul {big grin} takove jmeno mi prijde ponekud prilis abstraktni..
    

Re: Minimální věk možný k podepsání petice ? - Arthur Dent (web)
(11.02.2005 14:20:08)

Ale co když tam fakt bydlí? {smile}
    


Re: Minimální věk možný k podepsání petice ? - Lojza (web)
(11.02.2005 14:42:53)

Směroplatní signatáři.... to jsem někde slyšel.... že by v kuchyni paní Jechové?
    

Re: Minimální věk možný k podepsání petice ? - Arthur Dent (web)
(11.02.2005 14:43:54)

Samosebou. Říkala to Máňa... Jo a - dal by si někdo šálek výborné brazilské kávy?
    

Re: Minimální věk možný k podepsání petice ? - Lojza (web)
(11.02.2005 15:31:17)

Výbornou brazilskou kávu bych si samozřelmě rád dal. Ale jen ve spojení se zvláštním vlakem z Vizovic! (tuším, že jezdí po druhé koleji)
    


 - Martin (web)
(14.02.2005 12:19:04)

Protoze Standa nechce odstoupit , asi proto ze k masinkam uz se vracet nechce.... Navrhuji ho nominovat na herecke oceneni skoda ze ANNO uz bylo ( Gandika by Standa svym vystupem bezproblemu prevalcoval ) ale jeste par oceneni zustalo , opravdu takoveho hrat prostoduska to chce herecky talent. Vyresi se tim 2 mouchy jednou ranou. Trosku problem by mohli byt se hereckymi odbory kdyby se to udelalo s kazdym politikem {smile}

A jeste 2Roj je tu jeden problem , nemam iluze o tom jaky by vypadali ostatni vlady za dnesni konstelace ale clovek ktery nema dost inteligence na to aby skryl malickou korupci ma ridit cely stat uz kvuli tomu by mel podat demisi. Jak ma disponovat miliardama statniho rozpoctu kdyz neni schopen zaretusovat ani se svym supertymem poradcu par milionu. To je do oci volajici neschopnost analytickeho a logickeho mysleni, spis mi to pripada jak vymluvy desetileteho decka..

A takovy lide ridi tento stat
    
HotLinks
Zpět na článek