.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

20.02.2005



a tápu v nejistotě... A mohou za to média, konkrétně televize a MFDnes.

Odjakživa — no dobře, odjakživa ne, ale od devadesátých let — jsme měli na televizi jednoznačně přiřazené kanály jednotlivým stanicím. ČT1 měla číslo 1, ČT2 měla dvojku, Nova byla na kanále tři a Prima na čtyřce. Nejen my, ale i většina známých měla přesně toto rozdělení. Uznávám, byli i jedinci, co měli třeba ČT1 na kanále 3, ČT2 na kanále 7, Novu na čtyřce a Primu na dvojce a osmičce, ale těch byla jen hrstka. Zkrátka většinové pořadí bylo ČT1, ČT2, Nova, Prima.

Tak to dokonce udávaly i televizní programy, které jsme kupovali. Posledních několik let jsem kupoval vždy ve čtvrtek Reflex a MF Dnes, protože ve čtvrtek vycházela v MFD příloha s televizním programem. A ten byl psán tak, jak jsem byl zvyklý. Tedy v pořadí ČT1, ČT2, Nova, Prima.

Až do tohoto týdne. Nevím ký démon to odpovědnému v Mafře nakukal, ale v posledním televizním programu je pořadí proházené. Koukl jsem do programu a říkám si: „Jak to, že je od osmi na dvojce nějaká přiblblá kriminálka?” Několik dlouhých vteřin jsem tápal v nejistotě a nakonec jsem zaslechl hlas shůry: „Prohodili pořadí, já už na to koukala taky!” A opravdu! Začíná to Novou, pokračuje Primou, třetí je ČT1 a poslední ČT2. Hrom aby do nich!

A při té příležitosti mě napadlo několik otázek:

- Co donutilo vydavatele k tomu, aby takhle proházel pořadí televizních stanic?
- Mám si snad přečíslovat pořadí stanic na televizi a videu?
- Nebudu z toho zmatený ještě víc než jsem teď?
- Kde je drogerie ve Valticích?
- Jak máte přiřazené kanály vy?
- A jak Jan Tleskač?

Ale teď vážně: Milí majitelé televizorů, svěřte se v komentářích s vaším přiřazením kanálů a stanic... Máte taky na jedničce ČT1? Nebo tam máte Primu? Nebo Novu? Máte naše čtyři celoplošné stanice od jedničky do čtyřky? Nebo náhodně rozmístěné?

PS: Kdo napíše „Nemám televizi a tyhle starosti jdou mimo mne,” je vůl! {smile}


Zadal Arthur Dent, 20.02.2005 10:45:14, 98 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1302

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

 - hlodi (web)
(20.02.2005 10:49:29)

Ja to mam zajimavejsi: 1-STV1, 2-STV2, 3-TA3, 4-Markiza, 5-CT2, 6-JOJ, 7-CT1, 9-Prima..... Jen se mne neptejte, proc je CT2 driv jak CT1.....
    

Re: - verisof (web)
(20.02.2005 10:50:26)

neptáme, jednoduše na čt2 dávaj zajímavější věci {smile}
    


Re: - Arthur Dent (web)
(20.02.2005 10:51:01)

To ne, ale zeptáme se, co je na osmičce... {smile}
    


Re: já mám jen jeden program - Radek Hulán (web)
(21.02.2005 21:21:25)

A to je naladěnej DreamBox na kanálu "1" {big grin} Nic víc nepotřebuji, DreamBox má asi 1.000 pornokanálů a 10 golf-kanálů, a to mi stačí {smile}
    


Totéž - verisof (web)
(20.02.2005 10:49:42)

My je máme jako ty, ČT1 na 1 atd. a máme i stejný program, takže tu nastal stejný problém {smile}
    


Program - Aja (web)
(20.02.2005 11:14:56)

Je to pekne loosersky mit v dobe internetu papirovy televizni program. Ja osobne televizi nepotrebuji, je to zbytecnost, nepatrim mezi stado, co porad cumi na televizi.
    

Re: Program - Arthur Dent (web)
(20.02.2005 12:04:21)

Vyhráváš cenu pro největšího pitomce...
    

Re: Program - Aja (web)
(20.02.2005 17:48:42)

A proč jako, že jsem inteligent a nemám potřebu sledovat TV?
    

Re: Program - Roj (web)
(21.02.2005 01:36:28)

Splnils podminky pro vyhru. Gratuluju {smile}
    

Re: Program - Arthur Dent (web)
(21.02.2005 07:03:27)

Dík. Líp bych to neřek! {smile}
    


Re: Program - Aja (web)
(22.02.2005 19:14:33)

Uvedomte si ale, ze jeste existuji jini lide nez stado, tito lide (ja napriklad) maji lepsi zajmy, nez TV.
    

Re: Program - Arthur Dent (web)
(22.02.2005 19:28:32)

Nic ve zlém... Je sice hezké, že nejste stádo a že trpíte jistou výjimečností, kvalitními zájmy apod., ovšem k tomu máte bohužel asi problém s rozpoznáváním a chápáním psaného textu.

Je ale smutné, že coby nestádní jedinec nejste schopen pochopit, že autor chce, aby se čtenáři protentokrát zdrželi komentářů typu "nemám televizi, to se mám!". To přece není tak těžké a i divák Novy by to mohl pochopit - natož někdo, kdo je natolik na výši, jako jste vy!
    


Stejně - RejpalCZ (web)
(20.02.2005 11:16:28)

Programy jsme měli řazeny stejně jako vy, čili ČT1,2,Nova,Prima.
    


 - Pavel Šrubař (web)
(20.02.2005 11:18:08)

Já myslím, že za to může Internet. Tam se na některých diskusních fórech poprvé objevil nápad, že by se mohlo číst zpřeházeně, to nejnovější a nemasověji sledované nejdřív, a teprve ti vytrvalci, kteří chtějí víc do hloubky a ke kořenům, si odskrolují níže.
Jak praví klasik, <em>vzdělanec se rád ohne</em>.
    


 - Zázračný (web)
(20.02.2005 11:37:53)

    


 - Zázračný Element (web)
(20.02.2005 11:39:38)

TVP1, TVP2, CT1, CT2, Polstat, Nova, Prima :]
    


sledovanost - wake
(20.02.2005 11:41:03)

programy mam, joko kazda slusna ovce, v poradi ct1, ct2, nova, prima, kabelovy hovadiny.
'me tak napadlo: mereni slodovanosti... jestlize vsichni +- ststisticky nevyznamny vzorek maji toto pradi, tak se da, podle signalu vyzarovanych ovladacem a snimanych mericim vozem (co ? scifi? a jak teda zlodeji odchytavaji kod dalkoveho ovladani u auta ?) v ulici, docela presne zjistit, kdo co kam kdy prepnul, a tedy sledovanost...
----
to, ze jsem paranoik, jeste neznamena, ze po me nejdou...
    


 - Trillian (web)
(20.02.2005 12:33:31)

také patřím do stádečka CT1, CT2, Nova, Prima... a teď si vezměte ten mezikulturní šok - drahá polovic má pořadí Nova, CT2, Prima, CT1
ale nejhorší je, když sedím před televizorem, co ladil on a on si sedne před ten seštelovaný mým gustem :o))

jaký titul získává domácnost s dvěma a více televizory?
    

Re: 2 jsou málo! - KITI (web)
(20.02.2005 13:17:58)

Myslím, že v každé domácnosti má být tolik televizorů, kolik je členů a také by se měly platit koncesionářské poplatky dle počtu přijímačů.V rámci demokracie je nutné, aby si každý jednotlivec sám vybral, čím si nechá vyprat mozek a za své rozhodnutí pak také zaplatil...Jinak si myslím, že dle počtu přijímačů stupeň hodnocení. Dva jsou za 2 - takže chvalitebně , otázka ale je, jak ohodnotit 6 a více?
    

Re: 2 jsou málo! - Roj (web)
(21.02.2005 01:43:20)

Spatny vypocet!!
V kazde domacnosti ma byt MINIMALNE tolik televisoru, kolik je mistnosti! Pochybuju, ze by se dva clenove domacnosti divali v jedne mistnosti kazdy na jiny program.
Naproti tomu je mozne mit v mistnosti pusteno vic televisoru, za predpokladu ze pouze jeden ma pusteny zvuk.
Toto neni teorie, ale poznatky z praxe.
Napriklad v sobotu jsem na jednom televisoru sledoval hokej, na druhem vedle nej MS v lyzovani. Dve televise vedle sebe povazuju za standard.

A nevykladejte mi nikdo nic o PiPu, to neni plnohodnotny obraz ani jednoho ze sledovanych programu.
    

Re: 2 jsou málo! - IP:195.113.35.110 (web)
(01.03.2005 19:02:41)

A to zas klidne jo. I tak pouzivame sluchatka, kdyz je v mistnosti nekdo, kdo nemini sledovat _zadny_ program. Holt ne kazdy je tak bohaty, aby mel byt o poctu mistnosti (vhodnych ke sledovani televise) m>=o, kde o je pocet obyvatel bytu.
    


Re: 2 jsou málo! - IP (web)
(01.03.2005 19:06:28)

Tak to vypada, jako bych reagoval "jo" na posledni vetu o PIPu, tak tak jsem to samozrejme nemyslel. Reagoval jsem na pochybnost diskutera o moznosti sledovani dvou tv v jedne mistnosti.
    


Re: - IP (web)
(01.03.2005 19:15:55)

To je jednoduche: Polovicka ma poradi kanalu dane historii: Puvodne bylo na televisoru poradi CT1, CT2, CT3. Pak dostala Nova nejakou urcite legalni a nepodplacenou a vubec naprosto cistou a spravnou cestou nejlepe pokrytou soustavu po CT1, tim se octla na prvnim miste. Ovsem mam dojem, ze dalsi kanaly se posunuly 1->2 a 2->3, a to uz neodpovida... Ale kdovi, jak to vlastne bylo, a treba se ty vysilace na ruznych mistech prehazely ruzne...
    


Klasika - Lukyn.cz (web)
(20.02.2005 12:37:13)

ČT1, ČT2, Nova, Prima... Program z papyrusu nepoužíváme. Máme skvělý - přizpůsobitelný - program na netu:
[www.365dni.cz]
    

Re: Klasika - LJ (web)
(20.02.2005 13:04:07)

Ten mám rád{smile}. Aji to jodonocení pořadů návštěvníkama tam je vcelku věrohodný.

FoxKids,Nova,ČT1,Prima,MiniMax({big grin} přijde mi to méno fakt blbý{big grin}ČT2,Markíza...
    


Re: Klasika - Arthur Dent (web)
(20.02.2005 13:15:39)

Ano... Ale když máš TV v jedné místnosti a PC v druhé...? {smile}

Navíc ten jejich klient obsahuhje docela prudící adware
    

Re: Klasika - rony (web)
(20.02.2005 16:16:48)

adware? nic som si nevsimol.
    

Re: Klasika - Arthur Dent (web)
(20.02.2005 16:37:51)

Já ano... Čas od času se objeví okýnko a v něm nějaká reklamní zpráva, jako "Navštivte stránky XYZ"...
    

Re: Klasika - Lukyn.cz (web)
(20.02.2005 16:58:07)

Ty myslíš tu jejich aplikaci, co se dá stáhnout jako samostatnej program?
    

Re: Klasika - Arthur Dent (web)
(20.02.2005 17:01:47)

Sí...
    

Re: Klasika - Lukyn.cz (web)
(20.02.2005 17:06:10)

Tak to jo. Já používám jen to webový rozhraní...
    


Re: Klasika - rony (web)
(21.02.2005 19:13:36)

to bolo v prvych verziach. a aj vtedy mozno raz za mesiac...
    

Re: Klasika - Arthur Dent (web)
(21.02.2005 19:32:50)

Já to stahoval před cca půl rokem a prudilo mě to natolik, že jsem to vyrazil. Je to jednodušší než to zkoumat, jestli to náhodou krom reklamy nedělá i jiné věci...
    


Re: Klasika - mudd (web)
(20.02.2005 17:24:39)

jenže tam nejsou showview kódy pro video. My co sledujeme pořady offline bychom to docela uvítali {smile}
    


stejný problém - ufi (web)
(20.02.2005 12:40:25)

kanály v telce jsou srovnaný čt1, čt2, nova, prima a pak dalších 20 kanálů, z kterých si akorát vybavuju že na osmičce je spectrum, na devítce discovery, na 12-ce vh1 a na 15-ce cnn.
jinak mě ten program z mfdnes zmátnul taky. ve čtvrtek koukám co je v pátek a byl jsem šokován že na čt1 dávaj hvězdnou pěchotu. až když jsem se v pátek odpoledne podíval co je v sobotu a zjistil jsem že mumie je na čt1 taky, tak mi došlo že něco není ok a pak jsem teprve zjistil, že jsou přehozený televize.
ale jestli si myslej, že mě donutěj dát si novu na jedničku, tak to maj smůlu. mě starou konzervu nedostanou, čt1 bude prostě na jedničce a basta.
    


Jinak - kr4UT1k (web)
(20.02.2005 13:17:24)

A my to mame jinak Nova, CT1, CT2, Prima, (TV Praha ta tam je az posledni rok) protoze kdyz se to kdysi ladilo, tak naskakaly v tomhle poradi.... A zvyk je zvyk, tak kdyz se kupovala nova telka, tak jsme to naladili zase takhle
    

Re: Jinak - IP (web)
(01.03.2005 19:22:34)

Jojo. Jak uz jsem psal vyse, tohle poradi je dano jeste dobou prednovackou a predprimackou, kdy si clovek naladil Ct1, Ct2, Ct3. Pote, co Nova "zdedila" {sad} po Ct1 nejlepe pokrytou soustavu vysilacu/kanalu se ostatni posunuly; Ct3 bylo posleze "zprivatizovano" Premierou/Primou.
    

Re: Jinak - Arthur Dent (web)
(01.03.2005 19:26:14)

Vždyť Prima vysílala dřív než Nova?!
    


 - thingwath (web)
(20.02.2005 14:28:23)

Jsem vůl a nemám telvizi :-P
    


 - Lokutus (web)
(20.02.2005 14:31:09)

ČT1, ČT2, Nova, Prima, Fox Kids, (Něco), Markíza, Animal Planet, (Něco), Spektrum, Discovery, Hallmark, BBC, CNN, Euronews, (Něco), UPC Info, Musicbox, Óčko, TV Praha, (Něco), (Nic), Reality TV, ... dál nevím.

Nebyl to úmysl. Na mojí televizi se tak blbě ladí kanály, že jsem to tam sypal, jak to přišlo a nepřemýšlel jsem nad tím. Už dlouho to chci změnit, jenže nemám na to zbytečné tři hodiny.

Zajímalo by mě, jak si budete řadit kanály, až se rozjede digitální televize.
    


 - Ebo (web)
(20.02.2005 14:34:05)

Já jsem teda dle své ubohé logiky nastavil programy ČT1 (1), ČT2 (2), Nova (3), Prima (4), ..ale furt koukám na Discovery (10) a na Spektrum.. (9) a na AXN (23).. uvažuju že to zpřeházím trochu blíž k sobě.. {smile}
Naštěstí si program čtu jinde ([www.parabola.cz/programy.php]), kde ho nepřehazují různí psychopati a redakční skřítkové co si říkají, že změna je život..
    


program LN - braggart (web)
(20.02.2005 15:16:07)

Mam to klasicky 1,2,N,P a pouzivam papirovy program z magazinu Lidovych novin, kde je take toto poradi. Pokud by ho prehazeli, prestanu je kupovat. Pocitac mam v jinem patre, nez TV, tak me internetove programy nezajimaji, protoze uz na schodech bych stejne zapomnel, co kde davaji{wink}
    


budu taky za vola? - Yxen (web)
(20.02.2005 16:12:04)

Discovery, RTE1, Network 2, TV3, UTV, BBC1, BBC2, Cannel 4, 4, Sky ONE, TMF, MTV, Sky News, Teilifis na Gaelige (hehe), CNBC
a navíc ani nemám televizi - jen TV kartu {wink}
    


 - rony (web)
(20.02.2005 16:15:01)

ja mam svoje poradie, pouzivam tvprogram.cz - offline a tam si mozem poradie programov prisposobit tomu, co mam v telke {wink}

a to co mam v telke je moja priorita {smile}
    

Re: - zverz (web)
(22.02.2005 15:40:37)

predpokladam, ze mas Jednotku na jednotke {big grin}))
    


Máme to jinak. - Radek (web)
(20.02.2005 17:02:49)

A to v pořadí 1-Nova, 2-ČT1, 3-ČT2, 4-Prima. Je to z historických důvodů. Původně jsme měli 1-první program, 2-druhý program, později 3-OK3. No pak se z prvního programu stal F1, z druhého ČTV. Pak se frekvence F1 přesunuly směr Nova, z ČTV byla ČT1 a z OK3 byla ČT2.

Zajímavé je, že od rozdělení federace jste všichni museli přeladit, ne? My máme pořád stejnou televizi, tak už to nepřelaďujeme.
    

Re: Máme to jinak. - Arthur Dent (web)
(20.02.2005 17:06:01)

No, od rozdělení federace máme už také jinou televizi. {smile}

Ale ne, je pravda, že po každém "kanálovém čachru" jsme přelaďovali tak, aby byla zachována logika věci, tedy první program ČT na jedničce a druhý program na dvojce.
    

Re: Máme to jinak. - Roj (web)
(21.02.2005 01:52:08)

Ja mam 1-CT1, 2-CT2 .. pak si nejsu jistej, ale co vim urcite, je 7-Eurosport1, 8-Eurosport2, 9-GalaxieSport, 10-DSF.
Pokusim se brnknout sefredaktorovi toho platku a jestli mi potvrdi, ze je to zmena na furt, dam rodine navrh prestat tu ctvrtecni MF kupovat.
    


Mám to trochu jednodušší - GAS (web)
(20.02.2005 17:33:40)

1-ČT1, 2-NOVA
Dál nic - není signál. Tedy, mohl bych ještě naladil 3x německo, ale němčinu neovladám.
    


 - Zázračný Element (web)
(20.02.2005 18:29:13)

Nezná někdo z Vás adresu online programu pro tel. Hradec Králové?
    


Pořadí.. - binarniladin (web)
(20.02.2005 18:29:50)

čt 1 , čt 2 , nova , prima , a dál už si to moc napamatuju, protože jsem dost vůl. Vzpomínám si jen, že Eurosport je někde kolem desítky a hned za ním je CNN. Ale i když jsem vůl, tak i mě tím Mf Včera dost vytočila. Přecijen si ještě čas od času v televizním seznamu listuju.
    


konečně se někdo ozval! - Kajinek32 (web)
(20.02.2005 18:33:04)

Jsem rád že se taky někdo ozval. MF DNES jsem četl často, ale po čtvrtečním vydání magazínu se na to asi vykašlu. psal jsem o tom již na svém blogu [www.design22.net/index.php?page=wee_wee#7]
ale lidem, co jsem o tom říkal, to nevadilo.. konečně se objevil někdo komu to vadí! Dík
    


 - Misha (web)
(20.02.2005 18:39:18)

Já jsem hodně exot, mám je tak, jak mi je automat naladil:
1-video, 2-euronews, 3-Ocko, 4-TVP1, 5-CT1, 6-UPC news, 7-Nova, 8-Prima, 9-Markíza, 10-TVP2, 11-CT2 {smile}
    


Jeste jinak :) - Obda (web)
(20.02.2005 18:44:54)

1 - BBC1
2 - BBC2
3 - ITV
4 - Channel 4
5 - Channel 5
0 - BBC News
    


 - Hejkal (web)
(20.02.2005 18:56:20)

Taky mam CT1, CT2, Nova, Prima, potom: Discovery, Spectrum, Markíza, Eurosport atd. Kupuji Tydenik Televize, ale asi se uz na to vykaslu, protoze pred nekolika tydny zmenili poradi z puvodniho CT1, CT2, Nova, Prima na Nova, CT1, CT2, Prima {sad} . Dost mne to nastvalo.
Co by za temi zmenani asi tak mohlo byt {smile}
    


 - PavelB (web)
(20.02.2005 19:20:16)

Nemám televizi a tyhle starosti jdou mimo mne.
Můžeš mi vysvětlit, proč mě máš za vola?
    

Re: - Ebo (web)
(20.02.2005 19:51:57)

{big grin} .. lol
    


Re: - Arthur Dent (web)
(20.02.2005 19:59:28)

Protože jsi sem ten komentář napsal. Řečeno slovy jistého Francouze: "Propásl jsi skvělou příležitost být zticha..." Ta poznámka nezněla "Kdo nemá televizi je vůl," ale "kdo to sem napíše..." Rozuměno?

A pro ty, co to nechápou - je to totéž, jako když se u článku na téma "Jak nastavit firewall na Windows?" objevují komentáře "Nainstalujte si Linux!"
    

Re: - Lokutus (web)
(20.02.2005 23:45:27)

Jak používat turecký záchod.
Choďte na český záchod.
    


TíVí - HUB (web)
(20.02.2005 19:58:04)

Jsem z toho vůl, ale televizi máme. Taky se mi zdá že máme program z MFDnes ale ještě ne pro příští týden. Pořadí: CT1, CT2, Nova, Prima
    


Kdo za to může? - Pixy (web)
(20.02.2005 20:10:30)

Může za to Týdeník Televize (potažmo jeho šéfredaktorka Kupsová). Mě to tak vytočilo, že jsem TT asi po deseti letech odhlásil (a to jsem ho odebíral i v době, kdy jsem pracoval v Ringieru, který ho vydává). Ale ne jen to, že dali na první místo Novu, to bych ještě překousl - ale hlavně že dali tupě pořadí Nova-ČT1-ČT2-Prima, čímž hřbetem rozdělili ČT 1 a 2 každou na jinou stránku, což mi připadalo jako hovadina non plus ultra.

Takže teď mám předplacený TVDuel, se kterým jsem spokojený (přesněji rečeno byl jsem do chvíle, než jsem zjistil, že tam s úplným klidem vymazávají noční vysílání, které se jim nevejde do sloupečků, parchanti)...

A jinak (pochopitelně) pořadí: ČT1, ČT2, Nova, Prima, HBO, HBO2, Markíza, Spectrum, Discovery a ještě asi třicet čehosi, o co moc nestojím.
    

Re: Kdo za to může? - Pixy (web)
(20.02.2005 20:11:48)

Pardon, vypadla mi tam druhá část první věty: ", který začal uvádět Novu na prvním místě jako první někdy konce loňského roku."
    


Právo už dávno - Milada (web)
(21.02.2005 07:24:02)

Také máme ladění ČT1, ČT2, Nova, Prima. Odebíráme právo, kde změnu na Nova, Prima, ČT1 a ČT2 provedli už dávno. Předpokládám, že v tom jsou peníze. Kdo dá víc, bude na prvním místě. Ale ladění TV jsem nechala a zvykla jsem si, takže mi vůbec nedělá problémy, když mě něco zaujme v 2. sloupečku, že dám program 4. Věřte, po pár týdnech se to poddá.
    


Tak to bud jeste rad,... - Sestrus (web)
(21.02.2005 09:54:26)

...ze se Ti na TV neobjevujou pri projizdeni kanalu nazvy stanic jako "LSD TV", "BYE WTC", "CUMIS", "NEBO", "JEN", "MACKAS", "CUDLIKY",... {smile}
    

Re: Tak to bud jeste rad,... - Mormegil (web)
(21.02.2005 12:02:51)

LOL! Tak to si tam dám asi taky.
Teda, nejraději bych si tam dal WATCH MORE TV, beLIEve atd., ale to se tam asi nevejde...

A pro úplnost: _samozřejmě_, že ČT1, ČT2, Nova, Prima; a MFD mě pěkně vytočila, vůbec se v tom neorientuju.
    


 - dgx (web)
(21.02.2005 10:39:48)

ČT1, ČT2, Prima, Nova (dřív bývalo Nova, Prima), STV1, STV2...

No abych řekl pravdu, v poslední době nejvíc koukám na STV1, což jsem ještě před rokem považoval za nekoukatelný kanál.
    

Re: - NZNamy (web)
(27.02.2005 02:14:32)

Ha!!! Už jsem se bál, že jsme taky exoti! {smile}
Otevřeně přiznávám, že jsme se (téměř od počátku současné sestavy stanic) rozhodli seřadit je podle souhrnného indexu kvalita+sledovanost, takže pořadí bylo ČT1, ČT2, Prima, Nova.
Teď v Praze jsme to posunuli kvůli (původně) TV3 - prostě trojka musí být na trojce - sice je to teď TV Praha, ale pořadí je nyní ČT1, ČT2, TV Praha, Prima, Nova.

(Je to vůbec možné, že někdo má Novu dřív než na pětce? {big grin})
    


 - Jirka (web)
(21.02.2005 10:50:55)

Nějak mi to přijde logický-
1 = (CT) 1
2 = (CT) 2
ale taky
(1)1 = (STV) 1
(1)2 = (STV) 2
(1)5 = (TV) 5
at ostatní se mezi to nějak napasuje...
    

Re: - Jiří Bureš (web)
(21.02.2005 11:28:01)

Ale pasuje. Je to podle abecedy (ČT1, ČT2, Nova, Prima, STV1, STV2).
    


rodina exotů - matejcik (web)
(21.02.2005 12:52:49)

sleduju to a nestačím se divit ... u nás doma je tradiční pořadí ČT1, Nova, ČT2, Prima. a u většiny známých taky tak. to jsme skutečně exoti? :e)
    

Re: rodina exotů - px30 (web)
(21.02.2005 13:38:40)

asi jo, ale nic si z toho nedelejte, znam horsi pripad:

1 Nova
2 Prima
3 CT 1
31 CT2
    


Re: rodina exotů - zverz (web)
(22.02.2005 15:51:27)

a u nas:
1-STV1
2-STV2
3-TA3
4-Markiza
5-JOJ (preco???)
6...10 hudobne a sportove

11-CT1
12-CT2
13-Prima
14-...Discovery, Spektrum, news...

21-ORF1
22-ORF2
23-...dalsie, co pozerame malokedy

50-TV Paprika
{smile}

Neviem, ci je dobre, ze odkedy je v slovenskych kablovkach JOJ, usetreni sme Novy... prast jak uhod {smile}
    


 - Mata Hara Kiri (web)
(21.02.2005 16:52:36)

Máme také klasicky 12NP, dál jsou kraviny z kabelu a pozor: na čestném 10. kanálu si hoví program CZ24 - non-stop vysílání parlamentních a vládních schůzí! {smile}

Nevím, jak dnes, ale bývala situace taková, že celkem dost lidí mělo ladění ČT1 - Nova - ČT2 - Prima. Byl to důsledek toho, že původně tam měli ČT1 - ČT2 - ČT3, ale frekvenci ČT2 pak dostala Nova a ČT3 byla přečíslována, neb mít 1. a 3. program a nic mezi tím by byl asi příliš velký unikát. {smile}
    

Re: - Jirka (web)
(22.02.2005 11:41:26)

Ne, tak to není.
Z Čst1 se stal po 89´ program F1 a z něj se na našem území po 93´ stala Nova. Proto měla také od začátku nejlepší pokrytí signálem. Dnešní ČT1 byl původně druhý program Čst - český, Slováci měli svůj. No a dnešní ČT2 byl kanál, na kterém si u nás vysílali svůj program ruští okupanti. Když je Kocáb vyhnal, tak se z toho stal program OK3.
    

Re: - Roj (web)
(22.02.2005 14:39:53)

Very vel! Je to tak.
Je zajimave, jak lidi ztraceji pamet a mysleji si, ze z F1 vznikla CT1.
Kdepak, Nova dostala od narozeni kanal s nejlepsim pokrytim, v nejlepsim frekvencnim pasmu a nejlepsim mistem na predvolbach. Myslim, ze Zelezny svou praci vymyvace mozku vzladl dobre, ze tento FAKT z pameti naroda uplne vymazal.
    

Re: - Mata Hara Kiri (web)
(22.02.2005 15:32:57)

Tak to teda né. Za prvé, žádným kovem si mozek vymývat nenechám a za druhé vím, že F1, ČTV a OK3 byly ještě za federace. Po "sametovém rozvodu" místo ČST začala vysílat ČT a kanály byly přejmenovány na ČT1, ČT2 a ČT3. To mi nikdo nevymluví, kór proto, že jsem nedávno viděl videozáznam s logem ČT3 a navíc dodnes vidím jako včera, jak hlasatel ráno 1.1.1993 zahajoval vysílání a přeřekl se: "Vítám vás u vysílání ČTV-- promiňte, ČT2..."

Nevylučuji, že s frekvencí, kterou dostala Nova, se pletu, i když jsem o tom skálopevně přesvědčen. Ale na ČT3 si šahat nenechám! {smile}
    

PS - Mata Hara Kiri (web)
(22.02.2005 15:47:33)

Tak se zdá, že svým způsobem máme pravdu všichni. V URL, které uvádím, se o tom něco píše... {smile}
    

Re: PS - Mata Hara Kiri (web)
(22.02.2005 16:17:29)

Abych to ještě upřesnil: Je to tak, jak píše Jirka, ale k té reorganizaci došlo už k 1.1.1993, ne až po převzetí F1 Novou rok poté. Nova tedy skutečně dostala kanál, na kterém před ní vysílala ČT2.
    

Re: PS - Roj (web)
(22.02.2005 16:35:38)

Jo ten link vedl na Louc? Tak to stacilo rict {smile}
Finta spocivala v tom prejmenovani CT1 na CT2. Mathe to udelal proto, ze vedel, ze o frekvence I-III pasma prijde, a chtel, aby lidi povazovali za "jednicku" to, co bylo v IV pasmu. Proto ta kratka episoda s tim prejmenovanim. Slo mu jenom o kontinuitu naladeni programu CT1.
To ale nic nemeni na tom, ze Nova dostala sit s nejlepsim pokrytim, se signalem s nejlepsi prostupnosti v terenu a s nejvetsim poctem televisoru a anten, ktere ji dokazaly prijimat.
    

Re: PS - Mata Hara Kiri (web)
(22.02.2005 17:09:12)

A tak to jo. V mém případě tedy Mathého ďábelská lest fungovala. {smile}
    


Re: PS - Roj (web)
(22.02.2005 16:22:45)

Ja tady sice zadne URL nevidim, ale to neva, vim co vim.
Prvni program jel odjakziva v I a III TV pasmu, Druhy program jel na dolnim konci IV pasma a OK3 jelo na kanalech >33. To jako celostatne, samozrejme mestske vykrykacky mohly jet "jednicku" i v patem pasmu, ale to bylo zcela vyjimecke.
Duvod je jednoduchy. Stare televisory umely jen I. a III. pasmo a na "druhy program" se musely pouzivat konvertory.
Totez platilo o rozvodech spolecnych anten.

Nova zdedila prave toto bezkonvertorove pasmo, CT1 pak to IV. a CT2 to V. pasmo.

Tak to JE, bez ohledu na vsechna URL na svete {smile}
Pres to nejede vlak.
    


Ct1,... - Llaik (web)
(21.02.2005 17:30:15)

klasika, na ovladaci mame CT1, 2, Nova, Prima, TV Praha

V internetovem programu (tv.centrum.cz - nejlepsi sluzba tohoto portalu {big grin} take

A v papirovem programu uz opet take.. MFDnes letela do kose a na stole pristal Patek - priloha LN
    

Re: Ct1,... - Arthur Dent (web)
(21.02.2005 19:34:55)

To je ale nepříjemnost... Do trafiky chodím vždy v pondělí a ve čtvrtek, zavést ještě páteční návštěvy by bylo už moc... {smile}
    

Re: Ct1,... - mike (web)
(21.02.2005 21:31:25)

Muzes si Reflex predplatit a zrusit tak ctvrtecni navstevu trafiky. Udelal jsem to s mirnou skepsi pred rokem a byl jsem prijemne prekvapen. Chodi pravidelne, zabaleny, neposkozeny a roznaseji ho snad v 5 rano (Praha 8). Navic je o neco levnejsi, vytisk za 20Kc. Ani nevim, kolik ted stoji v trafice.
    

Re: Ct1,... - Arthur Dent (web)
(21.02.2005 21:59:10)

To bych paní trafikantce nemohl udělat... Přijdu do trafiky, pozdravím, paní už ví co kupuju a hned mi to podává, někdy prohodíme pár slov o počasí...

Je milé, když má člověk "svého" doktora, zubaře, trafikanta, holiče, krejčího ... a když ten dotyčný ví všechno o jeho nemocech, zubech, novinách, účesech, šatech atd. Alespoň mě to těší.
    

Re: Ct1,... - mike (web)
(21.02.2005 22:17:53)

Tak to je jina. Podporujte sveho trafikanta! (a jsme zase u te politiky{wink})

V Praze jsem svou trafikantku nemel a asi ani mit nebudu, je tu holt moc lidi. Ale zato jsem nedavno potkal svou zubarku; divala se na mne vycitave, ze jsem tam uz dlouho nebyl. Od te doby mne boli zuby {smile}
    


Re: Ct1,... - Roj (web)
(22.02.2005 14:41:54)

Nicmene trafikanty by jiste pochopila, ze si u ni zmenis Mladou frontu na treba Lidovky. Krome toho programu tam stejne nic ke cteni neni ani v jednom {smile}
    


 - jirka (web)
(21.02.2005 19:00:49)

1.CT1 2.CT2 3.NOVA 4.ORF1 5.ORF2 6.PRIMA 7.VRC
    


 - JitkaCL (web)
(22.02.2005 01:41:39)

CT1, CT2, N, P, STV2, STV1.
MFD nekupuji. Na program se divam na Internetu a je mi jedno v jakem poradi stanice jsou. Posledni roky jsou nase televize bez rozdilu jednou velkou zumpou a tak stejne nakonec prepnu na slovaky. Tam sice taky ted strasi Superstar, ale jinak se na to da divat.
    


ATI MMC? - JMH
(22.02.2005 09:29:33)

U rodičů jsme vždycky mívali řazení čt1/čt2/nova/prima/další podle toho, co jsme ulovili přes anténu nebo od cabelplusu později jupísí (a teď díky jejich cenové politice a dobrému vysírači na Hádech zase přes anténu).
Ale já mám teď ATI Alles-in-Wander, MMC a Remount Wander. A můžu listovat podle kanálů dopředu nebo dozadu. Přitom by mi úplně stačilo přiřadit těch asi 7 kanálů 7 číslům na Remote Wonderu, nevíte někdo jak na to?
    


 - Medak (web)
(24.02.2005 19:37:09)

Myslím že se tady vytratila ta základní otázka. Myslím že za tím budou prachy, a sice že Nova si prostě tu změnu pořadí zaplatila. Jinak u nás to máme CT1, Nova, CT2, Prima.
    


 - Medak (web)
(24.02.2005 19:37:33)

Myslím že se tady vytratila ta základní otázka. Myslím že za tím budou prachy, a sice že Nova si prostě tu změnu pořadí zaplatila. Jinak u nás to máme CT1, Nova, CT2, Prima.
    


Program - 365 - Mirek (web)
(25.02.2005 08:54:24)

Jako televizní program používám už nějaký čas TVProgram - nově 365.
Doporučuji. Člověk si vybere program (recenze...) a nastaví upozornění.
    


 - Raf (web)
(25.02.2005 12:40:16)

CT1, Nova, Prima, CT2
    


Taky klasika, ale... - veklef (web)
(26.02.2005 11:32:31)

Taky klasika, ale je to spojeno i s tím, že MFD se stává pozvolna "polobulvárem". Kromě klasických zpráv je 50% čtení jako z mizerných časáků!
Moc se mi však v této diskuzi líbí, že i přes upozornění "o volovi" na začátku se ten vůl stejně zapojí se svým "na TV se nekoukám"! To je úžasný.
    

Re: Taky klasika, ale... - Arthur Dent (web)
(26.02.2005 21:48:37)

Nojo, ale ještě úžasnější je to, že to tak je vždycky! Když napíšu upozornění, tak se něco takového v komentářích objeví na 99%, ale když ho nenapíšu, tak se to objeví na 99%... {smile}
    


 - Quanti (web)
(28.02.2005 08:48:58)

jo, mam klasiku a prijde mi logicka - ne podle kmitoctu, ale podle doby vzniku, zeano ;] prvni verejnopravni, druhy verejnopravni, prvni soukroma, druha soukroma, treti soukroma... nicmene jakejkoli program ma na prvnim miste novu, nesmi mi do domu, prestala jsem kvuli tomu kupovat TV Revui a zbyva mi uz jen ten Duel :/
    


bez antény - spacák (web)
(28.02.2005 10:24:45)

my nemáme přípojku na anténu, tak všechno chytáme jen na dva defaultní dráty, které se dodávají přímo s bednou a se kterýma musíme občas trochu štelovat.

programy se naladily samy, a většinou nejlépe použitelné jsou takto: čt1 na 4. , čt2 na 6, prima na 12. nebo na 13. a nova, ta chodí velmi špatně, když chceme víc obraz tak na 3. a když víc zvuk tak někde těsně za 20., 21. nebo 22. kanál. zbylá čísla (až do 25) jsou vyplněná nahodile mixem všech. čt1 a čt2 má nejvíc alternativ, dá se dobře sledovat tak na třech čtyřech kanálech. jediná výhoda je, že když běží večerníky nebo dobré ráno, tak mohu přepínat z moravských na české podle chuti. jsem rodilý brňák, teď žiji v orlických horách, potřebuju mít samozřejmě podrobná zpravodajství z obou regionů.

kvalita příjmu kolísá i podle počasí, je každopádně dobré si před začátkem nějakého důležitého vysílání pro jistotu projet vše až do pětadvacítky a zvolit kanál pro ten okamžik nejpříhodnější.

program čtu jen z internetu, na už zmíněném 365dni.sms.cz, takže změny pořádí kanálů v novinách se mě nedotýkají
    
HotLinks
Zpět na článek