.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

29.03.2005



Bude to stručné až heslovité, nebojte...

Stanislav Gross žije evidentně v paralelním vesmíru, ve kterém je křišťálově čistým politikem, který šéfuje úspěšné a oblíbené vládě, a v němž má naprosto reálnou šanci získat v příštích volbách minimálně 30% hlasů. V jeho vesmíru je Česká republika ekonomickým tygrem a 52% hlasů je „výrazný mandát”. Styčný bod mezi naším vesmírem a jeho vesmírem je někde v Lidovém domě...

Ukázalo se, že sociální demokracie byla pouhým aparátem Miloše Zemana, sloužící mu jako výtah k moci. Tristní. ODS na tom ovšem není na vrcholné úrovni o moc líp. Možná kdyby odešli nejprofláklejší týpci — Langr, Tlustý, Nečas — a přišli lidé z krajů, z praktické politiky... A hlavně by se měl do čela postavit schopný rétor, takový, který dokáže čelit řečnickým trikům kokoťuka, nenechá se zatlačit do defenzívy a zvládne ho setřít, jak zaslouží.

Během několika dní začne první kolo soutěže „Česko hledá věřitele”. Občanům byli v posledních týdnech představeni kandidáti na věřitele Standy Grosse. Nyní jim občané mohou posílat hlasy pomocí SMS zpráv. Pokud chcete hlasovat, tak posílejte SMS ve tvaru „ZDENKU ZUSTAN MINISTREM” na telefonní číslo Zdeňka Škromacha.

Kalousek a kokoťuk se nedohodli a Kalousek se vyjádří až po kongresu KDU-ČSL. Jsem silně přesvědčen o tom, že na kongresu budou akorát zoufale hledat zdůvodnění pro to, aby mohli zůstat ve vládě. Tipuju si zhruba toto prohlášení: „Nechceme rozbíjet funkční vládu, není to v zájmu země...” nebo „Kdybychom odešli z vlády, umožnili bychom vládnout komunistům...”


Zadal Arthur Dent, 29.03.2005 10:58:04, 26 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1336

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Hmm.. - Ebo (web)
(29.03.2005 11:21:46)

Myslíte, že by nepomohlo, kdyby si jich nikdo nevšímal, a všichni je ignorovali ? {smile}
    

Re: Hmm.. - binarniladin (web)
(29.03.2005 11:25:26)

Jistě že by to pomohlo..ale ne nám nýbrž jim
    

Re: Hmm.. - Ebo (web)
(29.03.2005 11:57:21)

to je blbý.. ale jak se jich jinak zbavit ?
    

Re: Hmm.. - Egi (web)
(29.03.2005 16:03:01)

Kalibr 7.62, kratkyma davkama :o))
    

Re: Hmm.. - Ebo (web)
(29.03.2005 18:34:04)

{big grin} ..jsem zapoměl.. "humálně" .. (i když každej ví, že si to nezaslouží)..
    

Re: Hmm.. - Egi (web)
(29.03.2005 18:40:09)

A to jako proc? Humhalne uz meli moznosti zahnout kramle dost a dost :o)
    


Re: Hmm.. - mudd (web)
(30.03.2005 12:32:19)

OK, takze az po varovnem vystrelu {wink}
    


 - Marian Kechlibar (web)
(29.03.2005 11:32:00)

Langer a Tlustý jsou lidi, kteří v mnoha voličích vzbuzují husí kůži, ale co máte proboha proti Nečasovi? Ten mi přijde jako solidní člověk. "Okoukanost" neberu.
    

Re: - binarniladin (web)
(29.03.2005 11:49:29)

Od chvíle kdy Nečas prohlásil :"Buďto se udělám nebo oddělám" o něm lze jen těžko říct , že je solidní. (Uf..jsem zvědavý kolik z nás má paměť tak krátkou, že neví o čem je teď řeč)
    

Re: - Roj (web)
(29.03.2005 12:21:33)

Ne kazdej sleduje porno tak vycerpavajicim zpusobem {smile}
Dokonce ani ja nevim o co go, asi jsem to v te zaplave squirtingu prehledl {smile}
    


Re: - mates (web)
(29.03.2005 13:09:43)

Já si na to vzpomínám velmi dobře. šlo o to, že se měl po Rumlovi stát ministrem vnitra, v první euforii na to kývl ale pak to odmítl. Bylo mu tehdy 30 a ne každý je natolik geniální a sebejistý aby v tomto věku premiéroval nebo ministroval. Jsem zaujatý, protože ho znám osobně (řekl bych velmi dobře) ale připadá mi to spíše jako pozitivní rys (necpat se někam, pokud nejsem přesvědčen, že to zvládnu)
    

Re: - Marian Kechlibar (web)
(29.03.2005 15:12:58)

To se mi taky naopak zdá velice solidní - uvidět, že jsem učinil chybu, a napravit ji. Protože chyby dělá každý, ale někdo radši udělá absurdní taneček, než aby je přiznal (třeba náš premiér {big grin})
    


Re: - binarniladin (web)
(30.03.2005 11:06:16)

Já si zase myslím, že politik by měl vědět co dělá a proč to dělá a nikoliv přijímat a odmítat funkce podle toho jak se momentálně cítí. Přijde mi to neseriozní. Uznávám, že objektivně lepší je, když člověk funkci odmítne pokud se na ní necítí, ale beztak má kvůli tomu u mě Nečas černý puntík. Jooo bohužel, pověst politika se snadno pošpiní a žádný
Ariel na to není. Možná , že to je vlastně předsudek, ale kde já mám brát čas na podrobný zkoumání jednoho každýho politika? Každý z nich je holt strůjcem své pověsti a u politiků to platí dvojnásob. Chtějí-li na tom něco změnit, musí tedy sami vyvynout dvojnásobné úsilí, neboť ani já ani jiní voliči to za něj neuděláme
    


Re: - mudd (web)
(29.03.2005 14:08:37)

Mně Nečas taky nikdy nějak nevadil, dle agentury JPP je tam "jedinej slušnej", ale jak ho tak pozoruju, mediální hvězdou se asi nestane (desnej suchar {big grin} a to je u politika dost handicap. Nejspis bude dobry analytik, ale zda se mi byt dost radikal, nejak si ho nedokazu predstavit na manazerskem miste typu ministr.
    


Absurdistán - aTeo ;) (web)
(29.03.2005 13:42:21)

Hoši, hoši! Sepište petici za "odejití" nejprofláklejších týpků z opozice - to tady ještě nebylo. Výsledek by byl ale stejný, jako u té předchozí...
    

Re: Absurdistán - Arthur Dent (web)
(30.03.2005 14:52:39)

Kdepak, půjdeme na to chytřeji, uděláme žertovné koláže...{wink}
    

Re: Absurdistán - ofr (web)
(30.03.2005 15:04:57)

a alegorické vozy...
    


souhlas - mudd (web)
(29.03.2005 15:08:53)

snad az na toho Necase. U te CSSD je mi to taknejak jedno {wink} ale ta ODS by me teoreticky mela oslovovat.
Ty osobnosti jsou ale obcas dost tragicke. Z tech regionalnich osobnosti by se mi treba libil Sneberger, ale takoveho Bendla uz bych radsi nikdy v televizi nevidel, presneji receno neslysel.
Problem je v tom, ze vlastnosti nutne pro zvoleni se vubec nekryji s vlastnostmi nutnymi pro praci {sad} Kdysi jsem slysel, ze jednim z nejpracovitejsich poslancu byl Marek Benda.
František Novotný na Neviditelném psu kdysi použil pojem "nářek pravicového voliče". Líp bych to nevystihl.
    

Re: souhlas - Míra (web)
(29.03.2005 17:44:43)

A co říkate na Zimmermanna? ... Nečas se mi zdá jeden z těch lepších do diskuze - nemůžu zapomenout na Partii na Primě před referendem, kde totálně vymazal Špidlu s C. Svobodou.
    


* - Point* (web)
(30.03.2005 06:04:20)

...gross je politicka mrtvola s heslem 100x opakovana lez=pravda. To je ale jen posledni krec. Soucasna vlada je podle mne jiz minulosti a pan prezident bude mit konecne zase prilezitost k zajimavemu vystoupeni...
    


OT - Poky (web)
(30.03.2005 10:29:17)

hele Arture neni to tvoje prace?
[www.zive.cz/h/Bleskovky/AR.asp?ARI=122709]
    

Re: OT - Arthur Dent (web)
(30.03.2005 14:53:27)

Není, ale moc se mi to líbí...
    


Oživení v ODS - spacák (web)
(30.03.2005 12:26:14)

Aby došlo k odstranění profláklých kádrů z čela ODS, je potřeba ji nějaký čas u voleb přehlížet. ODS má přijatelný program ale silně nepřijatelné a ve svých poslaneckých křesílkách silně zakořeněné lidi. Dokud neklesne její volební výsledek pod 10 %, Langer, Tlustý a spol. to mají na doživotí.
Zkuste, voliči ODS, volit nějakou jinou pravici, není třeba se obávat nějaké tragédie, Ti, co ji volili do parlamentu v 1998 a 2002 si stejně nijak nepomohli.
    

Re: Oživení v ODS - mudd (web)
(30.03.2005 12:54:29)

V případě, že by tady nějaká alternativní pravicová strana byla, tak je to samozřejmě nejjednodušší řešení. V posledních volbách se takhle profilovala US, ja k to dopadlo, je známo. Ted se tu formuje neco podobného, ovsem daleko indiferentnejsiho, co se snazi byt zaroven stredove i pravicove i zelene, to za alternativu nepovazuju. A dal?
Prijde mi, ze az donedavna se ODS chovala v opozici celkem slusne, ted ale zavetrila volebni uspech a zacina se chovat jak devka co zmercila kuncofta.
    

Re: Oživení v ODS - spacák
(30.03.2005 14:41:57)

US byla mrtvá daleko dříve, než po minulých volbách, prakticky hned, co její program byl pouze vymezováním se vůči ODS.

Měl jsem na mysli nějakou neparlamentní alternativu, v každých volbách je přes dvacet stran a z toho se dá vybrat. A že by to potom bylo v parlamentu horší než dnes, toho se nebojím. Horší už to být nemůže.

ODS mi příjde spíš jako beznázorový útvar, který se jen tak plouží, čas od času vyhrožuje vyvoláním nedůvěry (ale nemá na to odvahu, takže to jsou jen cancy), spoléhá na zautomatizovanou nepřemýšlející část tzv. pravičáků (stejně jako Lidovci spoléhají na valnou část aktivních katolíků) a čeká až mu ČSSD naservíruje vítězství, jak to udělala už dvakrát loni. Přijde mi, že se nijak zvlášť o nic nesnaží a čekají až jim to konečně spadne do klína.

Omlouvám se za ty dlouhé příspěvky, už jsem řekl vše, slibuji že při případném příště už to budou jen krátké podoteky.
    


Pěkný! - TiM (web)
(16.09.2005 19:43:37)

Opravdu dobře napsaný blog {big grin} Hodně jsem se zasmál... {smile}
    
HotLinks
Zpět na článek