Atlas wants you!
V rubrice Internet
Tak mně taky přišel mail od marketingového manažera jisté firmy. Jenže já budu indiskrétnější než
Pixy a napíšu plné jméno i firmu a na mail i veřejně odpovím.
Dobry den,
Chtel jsem se zeptat zda-li by pro Vas byla zajimava spoluprace s portalem Atlas.cz.
Jednalo by se o „reklamu” na Vasem blogu formou textovych odkazu nebo banneru a o komunikaci nasich novych produktu ci sluzeb..prakticky v ruznych fazich vyvoje — ted presne nereknu jak by to vypadalo, jen zkoumam jestli by byl o neco podobneho zajem z Vasi strany, poznat Vas pohled — ocekavam i reakci, ze je to naprosta blbost.
Forma by byla ciste na dohode a doporuceni z Vasi strany.
Cilem je ziskat nazory, pripominky Vasich ctenaru napr. jeste pred spustenim nejake sluzby event. v prubehu.
Nabidnout mohu financni plneni event. nefinancni plneni formou „podpory” na Atlasu.
Jestli Vas to zajima, dejte mi prosim vedet.
Dekuji za nazor, zpravu
Pekny den
Martin Klofanda, Marketing Manager
Ani mi nedalo moc práce zjistit, co se děje. On se totiž Atlas.cz opět probral z letargie a naskočil na vlnu, která se Českem prohnala před dvěma lety, totiž na vlnu blogů, a chce trošku vylepšit svůj skomírající „pokec.atlas.cz” o (asi nejen) blogovadlo. Tedy udělat to, co udělal Seznam v roce 2003. Hlavně neztratit stopu, bratři manažeři!
No a teď chtějí, aby jim „bloggeři” sami řekli, jaké marketingové využití svých deníčků pokládají za snesitelné — zkrátka takový marketingový průzkum. Děkuji, nechci. Atlas si tím u mne upevnil pozici diletantů.
O jejich diletantství svědčí kromě Pixym bravurně rozebrané úděsné formulace mailu i výběr oslovených jedinců — například oslovit autora systému, kterému hodlají konkurovat, není moc taktické...
Má odpověď je tedy otevřená a následující:
Vážený pane Klofando,
Atlas nemá nic, co by mne zaujalo nebo co bych mohl s klidným svědomím na svých stránkách doporučit. Portál Atlas osobně považuju za naprosto nezajímavý a v konkurenci obdobných projektů v ČR za jeden z těch, co, eufemisticky řečeno, „rozhodně nejsou na špici pelotonu.” Spolupráce s Atlasem je pro mne tedy naprosto nezajímavá.
S dovolením proto účast na Vašem marketingovém průzkumu „před spuštěním nějaké služby” odmítnu.
Hezký den.
Zadal
Arthur Dent, 24.06.2005 12:37:54,
14 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je
http://www.maly.cz/tb.php/1415