.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

26.09.2005



Miroslav Kalousek, předseda strany, která je mi v mnoha ohledech krajně nesympatická, prohlásil, že "Uděláme cokoliv, co způsobí, aby nedošlo ke spojení jedné historické demokratické strany a jedné zločinecké organizace". Tou zločineckou organizací myslel KSČM.

Místopředseda zločinecké organizace, Vojtěch Filip, sepsal na Miroslava Kalouska trestní oznámení.

Na případný výrok soudu jsem docela zvědavý. I když si myslím, že místopředseda Vojtěch Filip asi tuší, že nemá šanci. Chce se pár měsíců před volbami předvést svým spolustraníkům a sympatizantům. „My se nenecháme od nějakých černoprdelníků urážet”, vzkazuje potenciálním voličům.

Nicméně ať už pana Kalouska v oblibě rozhodně nemám, souhlasím s ním v tom, že KSČM je zločineckou organizací.

Stejně jako byla zločineckou organizací třeba německá NSDAP.

Podá na mě někdo trestní oznámení?


Zadal White Dog, 26.09.2005 21:48:57, 43 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1479

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Zločinecká organizace ČSLD - duffi (web)
(26.09.2005 22:39:54)

Ja zajímavé, že pokud Kalousek ( předseda ČSLD ) obviňuje označuje nástupnickou stranu KSČ za zlořineckou organizaci, ale už CUDNĚ MLČÍ O TOM, ŽE LIDOVCI, COŽ JE ČSLD, JAKO JEDINÁ STRANA MIMO KSČ - V TÉ DOBĚ KSČM NEEXISTOVALA - BYLA POVOLENA A FUNKČNÍ, TEBY DE FAKTO KOLABOROVALA S, DLE JEHO VYJÁDŘENÍ SE ZLOČINECKOU ORGANIZACÍ, PROTO LZE ŘÍCI, ZE KALOUSEK SVOJI STRANU OZNAČIL ZA ZLOČINECKOU ORGANIZACI!!! JE TO ZAJÍMAVÉ, ŽE ZLOČINEC SVÉHO NĚKDEJŠÍHO CHLEBODÁRCE OZNAČUJE ZA ZLOČINCE!!!
INU, VLEZDOPRDE.ISTA, STEJNĚ JAKO ČERNOPRDE.NÍCI VŠEOBECNĚ.
JSEM ZVĚDAV, JESTLI MĚ NĚKDO ( MIMO ČERNOPRDE.NIKA ) ZAŽALUJE!
Zdravím, Duffi
    

Re: Zločinecká organizace ČSLD - rony (web)
(26.09.2005 22:56:59)

tak kto je vas nepriatel a kto je vas priatel? preberte si priority a podla toho hodnotte. pokial je vas zamer neprijimat ani jedinu stranu, zvazte si, co to v konecnom dosledku znamena.

pokial to znamena, ze volby vyhraju ti, ktorych principialne odmietate, potom nemate rozum a ste spoluzodpovedny za ich uspech. toto si treba prebrat v sebe a podla toho konat. pokial budete prechovavat v sebe tendencie k roztriestenosti a osobnej nevrazivosti, potom vam naozaj niet pomoci a musite prejst kataklizmou v celej spolocnosti.

s par ludmi som sa na temu politickej situacie v CR bavil a budte trosku viac chladni a uvazujuci, preberte si priority a co odmietate kategoricky, voci tomu sa nestavajte bez podpory, to, co prijimate aspon z hladiska spolocneho zaujmu a vidite v tom minimalne zaruku zamedzenia takej politickej a spolocenskej situacie, ktoru odmietate, nie je dovod v tomto sa vzajomne spojit a podporit sa.

V istej chvili nie je problem, aby ateista bral krestanskodemokratickeho politika ako partnera.

Akonahle vsak zostanete len v pozicii zosmiesnovania a "kreslenia komixov" s nenavidenymi politickymi postavickami, a nechcete prijat iste ucinne pravidla, potom naozaj nedosiahnete nic a budu z vas len statisti.

Takze pokial Vam vadi Paroubek a jeho deklarovana ochota k spolupraci s komunistami, tak musite si prebrat, ci vam naozaj tak vadi Kalousek, Topolanek a cojaviem kto este. Pretoze pokial citite, ze politika, ktorej su len docasnymi predstavitelmi je pre Vas -aspon- zarukou nemoznosti prevahy tych prvych, potom to riesenie vidite a odmietat ho je rovne uspechom tych prvych {wink}

Niekolkokrat som opakoval, ze je vhodne si nastudovat aka situacia pred volbami tu bola na Slovensku v roku 1998. Isteze mate niektore vyhody, tymi je napr. postoj medii.
    

Re: Zločinecká organizace ČSLD - noname (web)
(27.09.2005 11:17:48)

Diky za uvazlivy nazor. Ac se mi Kalousek nelibi, mozna ho i zvolim.
Vy jste si toho s Vladkem taky uzili dost, mozna nas ceka neco podobne.
    


Re: Zločinecká organizace ČSLD - Arthur Dent (web)
(26.09.2005 22:57:39)

1. Lidovci se nejmenovali ČSLD, to si pletete se socánkama. Lidovci byli ČSL, Československá strana lidová

2. Není pravda, že by byli "jedinou stranou mimo KSČ". Další povolená strana byla Československá strana socialistická.

3. Ten komentář je tak zmatený, jak je emotivní. I když chápu, co se asi snažíte říct, tak ta forma jej bohužel sráží do kategorie zoufalých výkřiků. A za zoufalé výkřiky se ani u nás nežaluje.
    

Myslíte ? - Kráťa (web)
(26.09.2005 23:58:53)

Mám na mysli Vaši poslední větu. Myslíte? Abyste se nedivil!

Já si pomalu začínám opakovat to staré říkadlo: Nemysli! Když už myslíš, tak nepiš! Když píšeš...
    

Re: Myslíte ? - Roj (web)
(27.09.2005 00:37:14)

A jeste tu byla Strana slovenske obrody a Strana slobody {smile}
celkem tedy 4 strany mimo KSC.
Vsechny na rozdil od KSCM prijali nejakou formu distancovani se od kolaborace a zlocineckych praktik, doslo i k castecne vymene kadru.
Ale jinaxamozrejme lidovce nesnasim {smile}
    


Re: Zločinecká organizace ČSLD - Vlk (web)
(27.09.2005 05:29:52)

No spíše je možné se zamyslit, kdo vlastně není zločincem, resp. jak to určit - vždyť, až na výjimky, jsme před 89 drželi hubu a krok všichni. Každý z nás mohl udělat více, mohl ...
Kolaborace lidovců není ojedinělá a podívám-li se napříč politickým spektrem, tak členy KSČ najdu všude - je to břemeno,s kterým jsme se nedokázali vypořádat rychle, protože každý znal "Pepu odvedle, který sice byl ve straně, ale jinak je to fajn chlap, ten za nic nemůže" - no a tudíž nikdo nemůže za nic = všichni můžeme za všechno. To považuji za jeden z nejhorších následků vlády jedné strany - než označit viníka, raději budeme tak trochu vini všichni - rovnostářství i před odpovědností.
    


aTeo mě požádal - binarniladin (web)
(27.09.2005 00:01:19)

abych vznesl dotaz, zda mu byly zakázány veškeré komentáře na tomto blogu.
Měl prý v úmyslu vyjádřit se poměrně neškodně k tomuto spotu, avšak byl bez omluvy ignorován.
Pokud je tomu opravdu tak, přeje vám s předstihem Veselé Vánoce a Šťastný Nový rok
    

Re: aTeo mě požádal - Tokugawa (web)
(27.09.2005 07:22:03)

To je hustý {big grin}
    


Re: aTeo mě požádal - Solvina (web)
(27.09.2005 07:49:49)

U aTea stale jeste probiha prezkum jeho nazoru - autori a majitele blogu zalozili komisi a zjistuji jestli si z nich aTeo nedela ve svych komentarich prdel.
    


Re: aTeo mě požádal - rony (web)
(27.09.2005 08:06:43)

aTeo moze konecne skusit pisat vlastne komentare formou poznamok do svojho weblogu: uvedie odkaz na co reaguje a pod to napise svoj nazor.

toto je najcistejsia a najkrajsia metoda, pri ktorej nie je nutne nic riesit {wink}
    


Re: aTeo mě požádal - Arthur Dent (web)
(27.09.2005 09:15:48)

Chudák aTeo, on se mu tu nikdo neomluvil...? No jak si to jen představuju!

Jak si jen představuju, že na svých stránkách někomu nedovolím napsat jeho názor a neomluvím se za to?

PS: Kdyby aTeo chtěl opravdu vědět, jestli byl zakázán, tak se zeptá přímo mne nebo White Doga, mail je tady vlevo. Ale to by nebyla taková show, že? :-/
    

Chápu, - jo, to jsem já (web)
(27.09.2005 10:03:07)

je obtížné čelit vlastní malosti...
zvláště pak v případě, máš-li ji napsánu v rodném listu, že?{wink}
aTeo vlastní rukou
    

Re: Chápu, - Arthur Dent (web)
(27.09.2005 18:32:33)

Zeptám se tě prostě: Když víš, že tu nejsi vítán a považuješ mne za ukázku malosti, tak proč máš neustále touhu sem chodit a něco mi sdělovat? Připadá mi to jako projev nějakého tvého osobnostního rysu... Tipnu si: Sociální debilita?

Jinak - bavím se tím, když mi o mých chybách káže někdo jako ty, aTeo.

Někdo, kdo je natolik opojen svým pocitem duchaplnosti, že nedokáže napsat ani "ahoj" bez toho, aby k tomu nedodal drobné rýpnutí, které asi považuje za vtipné či bodré.

Někdo, kdo je natolik nezralý, že nepozná ten okamžik, kdy "přetáhnul strunu".

Někdo, kdo je natolik dětinský, že mne provokuje a pak mi na mé nasrané reakci dokazuje mou přízemnost (či co).

Někdo, kdo je natolik zoufalý, že cítí minimálně půl roku potřebu něco veřejně sdělovat někomu, kdo je v jeho očích "malý".

Někdo, kdo je natolik zbabělý, že se ani nedokáže na rovinu zeptat, co proti němu mám, a ptá se po jiných...

Je zábavné, když mi takový člověk káže o mé malosti... {smile}
    

Re: Chápu, - e.t. (web)
(29.09.2005 09:45:08)

to veme voda{smile}
ale jak se jmenovala ta knizka a film?
maly velky clovek? nebo maly velky muz?

p.s. a hodne OT:
jako bych slysel svoji kamosku verunku s jeji fistulkou: "a co ste si jako udelaliiiiiiii? faaaaakt joooo?" {smile}
    

Re: Chápu, - White Dog (web)
(29.09.2005 11:12:04)

Malý velký muž, v originále Little Big Man. Vynikající film a ještě mnohem lepší kniha.
    

Re: Chápu, - mudd (web)
(29.09.2005 13:40:22)

nezapomenutelná je pro mě ve filmu ta scéna, kdy se Stará stanová kůže rozhodne zemřít {smile}
    

Re: Chápu, - e.t. (web)
(29.09.2005 13:49:14)

jop - to budou asi komentáře u spotů A.D. {smile}
    


Re: Chápu, - Tokugawa (web)
(29.09.2005 14:09:26)

Nebo když sestra Malého Velkého Muže téhož uloví a napatlá dehtem a peřím aby nakonec zjistila, že našla bratra {smile}
    

Re: Chápu, - e.t. (web)
(29.09.2005 14:56:34)

sakra - točí mě TO a vadí mi TO že si to nepamatuju...pučím si TO a přečtu si TO a paxi TO pučím a pak TO smrknu{smile} omlouvam se za přemíru zájmen:- D
    

Re: Chápu, - Arthur Dent (web)
(30.09.2005 14:08:03)

Hele, OT: Nejsi náhodou ty ten mimozemšťan, se kterým bude Paroubek schvalovat zákony? {smile}
    


a komu... - wake (web)
(27.09.2005 08:03:35)

... tim prospejete ? NEPRITELI ???
    

Re: a komu... - crw (web)
(27.09.2005 09:58:36)

Druhé straně???
    


 - carpenter (web)
(27.09.2005 11:03:11)

Hm, říkat o legální politické straně, že je zločinecká a odvolávat se na minulost, je stejný nesmysl, jako kdyby někdo přišel s prohlášením, že KDU-ČSL je strana pámbíčkářská a tudíž taktéž zločinecká, protože církev, jak známo, má na svědomí v dějinách opravdu mnoho životů.

A pan Kalousek by si měl vzpomenout na své podivné působení na ministerstvu obrany dříve, než kohokoli nazve zločincem...:o)
    

Re: - White Dog (web)
(27.09.2005 11:07:55)

Odvolávat se na minulost, ke které se ta strana hlásí.
Jinak nechci komentovat život a dílo pana Kalouska, stejně tak není obsahem příspěvku úvaha o zločinnosti případně nezločinnosti lidovců a církví obecně.
I když na to mám svůj názor, za který by na mě možná pan Kalousek sepsal žalobu {smile}
    


Re: - binarniladin (web)
(27.09.2005 11:14:46)

Taky si myslím, že rozdíl mezi církví a komunisty je v tom, že komunisté se k minulosti hrdě znají, kdežto církev minimálně od druhého vatikánského koncilu pomalu ale jistě začíná tušit, že její role v dějinách nebyla vždy jen pozitivní. Pravda, její obrátka by mohla být rychlejší , ale scela jistě už projevily mnohem více pokory, než libovolný průměrný komunista
    


Re: - marek
(27.09.2005 12:37:21)

Prohlasit o strane jejiz ideologie je u nas zakonem postavena na stejnou zlocinou uroven jako fasizmus ze je zlocinecka neni trestny cin ale konstatovani uzakonene skutecnosti.
    


Je to slušná schíza, - Alka (web)
(27.09.2005 17:36:50)

zákonem označená zločinecká organizace je záreveň parlamentní stranou. Jak se to mohlo stát ? Nabízím osvěžení paměti, komentář starý přesně 15 let [www.draude.bloguje.cz/201959_item.php]
    


A nebo se rovnou naučte básničku - Alka (web)
(27.09.2005 17:41:43)

bude se vám po volbách hodit {smile} [www.draude.bloguje.cz/200876_item.php]
    


koalice - Alfons (web)
(27.09.2005 20:52:58)

Kalousek si už chystá vrátka do koalice s ODS. Uvažuje perspektivně.
    


Venseremos - Che Guevara (web)
(28.09.2005 00:32:29)

Japatapa néra. Chechecheche véra. Će gevara il filuente verseréma!
    


 - OBr (web)
(28.09.2005 18:11:17)

"Jedné zločinecké organizace"? Já myslel že chtěl říct prasata....
    

Re: 25 - duffi (web)
(28.09.2005 19:07:24)

To jsi zcela jistě myslel Černoprde.ače, že???
    

Re: 25 - Arthur Dent (web)
(28.09.2005 19:12:16)

Nikoli. "Prasata" jsou, jak známo, komunisti. Nebo spíš "komunisti jsou prasata", abych zbůhdarma neurážel sympatická zvířata.
    

Re: 25 - OBr (web)
(28.09.2005 22:33:05)

No jo, já zapoměl. Prasata byly požádána za odpuštění za prirovnáni k .... černoprd3lníkům.
    


právo na názor? - llook (web)
(28.09.2005 23:23:18)

Lze spáchat zločin názorem? Nebo jeho vyslovením? Jestli jo, tak je IMHO něco špatně.

Ano, komunisti (nebo národní socialisti, nebo křesťani - dosaďte dle libosti) se v minulosti dopouštěli příšerných zločinů ke kterým se třeba i teď hlásí, ale jak já to vidím - schvalování zločinu podle mě není zločin.

Asi na to mám jiný názor než náš zákon. Prostě vidím rozdíl mezi zločinem a schvalováním zločinu.
    

Re: právo na názor? - Arthur Dent (web)
(28.09.2005 23:33:29)

Schvalování zločinu není samosebou zločinem samým, ovšem doporučuji přečíst si paragraf 260, paragraf 261 a především paragraf 261a trestního zákona.

[business.center.cz/business/pravo/zakony/trestni_zakon/cast2h10.aspx]
    

Re: právo na názor? - llook (web)
(29.09.2005 22:18:28)

Jak jsem psal, mám na to jiný názor než naše zákony. O §260 by se ještě dalo diskutovat, ale §261 a §261a mi připadají úplně špatné. Vpodstatě některým lidem zakazují vyslovovat některé názory. Dokonce vyslovení určitého názoru označují za zločin proti lidskosti.

Dalším krokem by bylo zakázat tyto názory samotné, ale naštěstí by se takový zločin (thoughtcrime) v současnosti špatně prokazoval.
    

Re: právo na názor? - Arthur Dent (web)
(29.09.2005 22:24:26)

Lex dura, sed lex... Změnit zákon?
    

Re: právo na názor? - llook (web)
(30.09.2005 01:18:01)

No jo, tak to v demokracii chodí - dodržovat zákony a remcat na poměry. Pokud je remcání úspěšné, většinový názor se velmi pomalu mění a v důsledku toho i zákony (taktéž velmi pomalu).
    


Hm... - Point* (web)
(29.09.2005 01:15:27)

Kalousek se chce nechat zbavit imunity ve prospech soudni causy. Je mi jedno jak to mysli, ale je to dobry tah.Mohl by rozvirit politicky klimbajici, zpitomnely narod (nikdo se zde o tom nezminuje)Je to urcite lepsi prohlaseni nez ,ze pokud jsme do ted KSCM nezrusili a je v parlamentu, nic se s tim neda delat, je s nimi nutno pocitat atd......

HOVNO !! TOHLE NECHAPU!! CO NEJDE?? JAK NEJDE ZMENIT?? JE-LI NAPR. NEJAKY ZAKON NEDOSTATECNY, PREZITY, MUSI SE ZMENIT A ZMENI SE. STOJI-LI USTAVA ZA HOVNO JE TREBA JI ZMENIT. K CEMU JE, KDYZ JE BRZDOU A NEFUNGUJE. Car papiru napsany intelektualy k nicemu. VSE JDE !! NE, ZE NE!! JENZE TA LENOST A OCHOTNE ZAPOMINANI NEKOMU VYHOVUJE (komancum a socanum)....PROC SE NEBAVIME V NORMALNI ROVINE RECI ?? PROC VSECHNO OBKECAVAME A BALIME DO DALSICH "CHYTRYCH" SRACEK, "duchaplnych", a nic nerikajici slovnich kouzel a hricek s cestinou ???

Jste-jsme (jak chcete), jednoduse POHODLNY NAROD,BEZ ZAJMU O NIC, KROME TOHO,JAK CO NEJRYCHLEJI ZBOHATNOUT NA UKOR DRUHEHO BEZ ZABRAN.TEN DRUHEJ,TREBAZE SOUSED, KAMARAD, AT TREBA ZDECHNE, HLAVNE ZE HO PRELEZU, PREVALCUJU A "UDELAM"...

DEMOKRACIE v CR... kazdy ji ma plnou hubu.Nebrzdi nas nahodou tahle DEMOKRACIE ??? Vyporadat se s kriminalnim ksindlem?? POTOM JE TAKOVA DEMOKRACIE K HOVNU a je ji treba upravit, zmenit, modernizovat k soucasnym a budoucim potrebam...

KSC-M a podobny shit !! (prasata neurazim) nema pravo na zivot, na existenci. Nema absolutely co delat mezi lidmi !! That's It !!!!

Pred deseti lety, jsem byl v Cesku u znamych na navsteve. A hledme...na celnim urade sedi ted uz v jiny uniforme hajzl, ktery byl u tajnych a nikoho to nesere. Poznal me,nebyl prekvapenej, naopak choval se stejne jako tenkrat, ba spise jeste arogantneji. Kdyz jsem se bavil s ostatnimi uredniky a znamymi, odpovedeli zcela jednoznacne...pust to z hlavy,nevrtej do toho, budeme mit problemy take a s tim nic nenadelas, jsou vsude! Jsou vsude?? Hezky,moooc hezky, tak nakonec abych se jeste tohodle ksindlu bal ne??? Jak se dnes musi citit stary clovek, ktery opravdu za komancu tezce trpel(nemohl studovat,delat to co chtel,byt zamestnan kde chtel a mel na to, odsral to za pribuzne v cizine,byl neustale deptan, provokovan, sledovan, atd) a v tramvaji nahle vedle nej stoji hovado s odznakem jejich strany na saku, byt managerskem??? Se vzpamatujte uz !!!! Vidite "jaci ti jini KSC jsou" jak "JINY" je jejich sance-Pablbek... Dyt si vratte jeho pusobeni do ted, ty kecy, hlouposti, oblbovani, sliby a lzi.Jeho Gottwaldovsky proslov. Hromy blesky a zatocime s kazdym kdo jde proti nam,(to neni soutez stran. To je valka!! Kazdy je mu nepritel!!) Na druhe strane Zapotockeho sliby "mena nepadne" ...mena padla za par dnu. Tak jako padnou "tucna leta", zivota na dluh generaci...tenhle z hrobu vykopany socialismus uz nema sanci prezit, nejsou RVHP, nejsou Breznevove, ano je jeste Cuba...
Jeste by mel Pablbek chodit do tech fabrik a je to kompletni mirror...
    

Re: Hm... - Tokugawa (web)
(29.09.2005 12:29:52)

Geniální komentář. Podepisuji.
    


Dodal bych jen jeden odkaz - Arthur Dent (web)
(30.09.2005 00:36:32)

[www.totalita.cz/seznamy/popravy.php]
    
HotLinks
Zpět na článek