Síla odkazování
V rubrice Internet
aneb úvaha na téma Jak i z blbého blogu udělat na chvíli nejčtenější.
V diskusi na
Marigoldu padlo jméno jistého weblogu z
blogy.lide.cz (na jeho počest jsem dočasně přejmenoval tento weblog na
Převážně neškodní blog...), na který jsem už odkazoval a víckrát to neudělám. Tento weblog je v TopListu v první desítce a jeho autor se v
diskusích holedbá tím, že
Muj blog www.blog.lide.cz/s**k můj blog má malou změnu a nejvetší náštěvnost.
Bodejť by ne, když minulý týden na něho odkázalo asi deset velmi čtených weblogů jako na ukázku hrůzy a děsu. Jeho autor je (jak to odhaduji) dvanáctiletý chlapec, trpící nedostatkem smyslu pro jazyk a nutkavou potřebou uznání — jak jinak si lze vysvětlit jeho další výkřik v diskusi:
"ten blog neni nejlepsi ale tento www.blog.lide.cz/s**k samy adminove to priznali!".
Z tohoto případu je vidět, jak odkaz v několika renomovaných blozích dokáže zvednout návštěvnost. Průměrná denní návštěvnost okolo 60 lidí rázem vyletěla na hodnoty okolo 350... Nuž, přejme mu jeho 15 minut slávy. A jako autor
bloguje.cz mu přeji, aby vydržel psát velmi dlouho — ale na lide.cz
PS: Když už jsem zmínil „konkurenční boj” — nemáme peníze na reklamu a PR jako Seznam, proto bojujeme jen kvalitou a uživatelskou podporou — i když mi připadá, že oba projekty jsou v různých
váhových kategoriích a navzájem si nekonkurují. Nebo snad: Dokáže
TOHLE Váš kečup?
Zadal
Arthur Dent, 01.07.2003 10:41:12,
2 komentáře...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je
http://www.maly.cz/tb.php/287