i kdyby na chleba nebylo! Aneb Podivné marketingové praktiky Seznamu.
Nemám rád vkládání reklam do uživatelských mailů, stránek apod. Nemám to rád, ale asi to musí být, když je něco zadarmo (přece i na věcech, co jsou zadarmo, se musí vydělat!).
Seznam se chlubí svou „vlajkovou lodí” weblogů, Baldachýnem. Nevím jak dlouho na tom všichni pracovali a ani nevím, kolik za tuhle PR akci Seznam zaplatí. (Pochybuju totiž, že by nápad vzešel z Baldýnského hlavy — on je známý
blogobijec)
Ale reklama musí být! I kdyby servery padaly! A Seznam je natolik neznámý, že reklamu potřebuje. Za chvilku to bude vypadat tak, jak ve své
horečnaté vizi předpovídá eLKa...
U
Pixyho obhajuje Bizi prasečiny v kódu stránek blog.lide.cz tím, že chtějí zabránit uživatelům, aby si odstraňovali nebo skrývali reklamní lištu. Podle mne je to snaha zcela zcestná. Klasický BFU (90% uživatelů blog.lide.cz) tu lištu bude brát jako nutné zlo. Tak proč nenechat těm, kteří jsou dobří a odstraní ji, tuhle malou radost.
Navíc ta lišta evidentně produkuje chyby (IE5.5), viz screenshot.
PS: Než se někdo pustí do nás a začne s tím, že uživatelé bloguje.cz mají také na svých stránkách odkaz na naši službu, rád bych upozornil, že logo Bloguje je vloženo v šabloně, kterou si každý může změnit. Nemusí tam být. Je to na vůli každého uživatele.
PPS: Teď jsem si všiml hlášky
Díky za komentáře — eLKa. Netušil jsem co se děje, až pak mi to secvaklo. Páááni, tohle musel vymyslet manager!
Karlovarský weblog láká další uživatele na blog.lide.cz, hrdě hlásí, že Tento weblog byl vytvořen v blogovacím systému portálu Seznam, ale je to jen část pravdy. Celá pravda je ta, že ty komentáře k článkům Seznamský systém neumí a „půjčuje” jim je
eLKa(díky eLKa) — ovšem o tom nikde ani zmínka!
Není to náhodou klamná reklama? Neslibují náhodou něco co nenabízejí???