Přečti si tenhle příspěvek a sleduj co začne
V rubrice Reklama
Okurková sezóna zjevně zasáhla i reklamní tvůrce. Dovoluji si jim proto nabídnout dva neotřelé nápady. A aby bylo vše stylové, budu vám všem tykat:
Reklama první: Malá holčička se houpe na houpačce. Do toho hlas komentátora říká hlubokým hlasem: „Oběšení Jánošíka si připomínáme jen jednou. Ale Intimky Alldays můžeš nosit každý den.” (Hurá. Všeobecná euforie...)
Reklama druhá: Ženě zapípá mobil a na displeji se objeví: „Zkazilas mi celý život, ty krávo...” Žena nasedne do auta, jede za svým manželem do práce a následuje bitka, do které se zapojí i spolupracovníci, přivolaní policisté, náhodní kolemjdoucí a dva psi. K tomu komentář a slogan: „Pošli SMS a sleduj, co začne!” (Ve zvucích rvačky můžeme zaslechnout výkřiky ženy „Ty debile!”, které nenápadně evokují jistého mobilního operátora.)
Připadají ti tyto scénáře přitažené za vlasy a nevhodné pro zpracování??? Reklamistům asi ne, protože obě reklamy jsem dnes viděl, dokonce na vlastní oči (to aby WhiteDog neremcal, že mi o nich někdo vyprávěl). V té první si malý chlapec opékal buřta, místo Jánošíka byl Mistr Jan Hus a místo intimek byla nějaká minerálka. No a ta druhá je notoricky známá reklama mobilního operátora, jehož klient pošle nějaký obrázek lidí, co něco dělají, a najednou to začnou dělat všichni.
Reklamy Týmobajlu mi pijou krev už dlouho svými stupidními frikulínsými slogany. Tak to rozjeď, je čas na další akci se drží v mém soukromém TOP TENu blbých sloganů už dlouho. Jejich reklamy ti sugerují, že pokud budeš mít něco, co ti nabízejí, život se ti promění v nevázanou párty plnou krásných žen a veselí. Přitom to není pravda. Promění se ti leda tak v peklo při každém pohledu na účet za telefon.
A použít justiční vraždy upálení k propagaci minerálky? Škoda slov!
Ale abych jen nehaněl. Líbila se mi reklama, kterou jsem viděl před chvílí: Žena se dodívá na film na domácím kině. Náhle někdo zvoní. (Že by to byl Calgon tým s Václavem Bláhou, opravářem praček? Nebo že by MUDr. Hana Suralová přišla zkoumat vodní kámen?) Žena otvírá a za dveřmi stojí asi deset týpků s mikrofonama a sluchátkama a jejich šéf říká: „My jsme zvukaři od filmu a přišli jsme vám poděkovat, že naši práci oceňujete tím, že se díváte na filmy na domácím kině Sony.”
To mi připadá jako docela milá reklama, která navíc upozorňuje na známý fakt, že málokdo odchází z kina a říká si: V tom filmu byl fakt perfektní zvuk! A přitom na něm tolik záleží.
Zadal
Arthur Dent, 06.07.2003 23:15:41,
13 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je
http://www.maly.cz/tb.php/304