- Trillian (web) (21.03.2004 19:34:08) já na to mám takovou teorii... jsou dva týmy, jeden určuje počet kilomatrů plnou čarou a kdy přejde do přerušované a na kolik km, a tak dále... a pak je tu ta druhá parta chlapíků, co vezmou barvy, válečky nebo čím to tvoří a měřidlo... a teď si vezmi, že dojde hned na začátku k nepřesnému vyměření úseku, řekněme plné čáry... oni nekreslí podle orientačních bodů, ale na kilometry... takže pokračují dle plánu: 2km plnou, 3km přerušovanou, ... co na tom, že jim to najednou vychází nějak nelogicky? oni tu nejsou od toho, aby mysleli, ale malovali | |
Plná čára - PavelB (web) (21.03.2004 20:12:17) Vím o úsecích, kde je plná čára na první pohled nesmyslná, ale na druhý je to trošku jinak. Jsou na nich takové jakoby dolíčky. Z auta je vidět rovná silnice, plná čára uprostřed ten dojem jen utvrzuje, ale najednou proti vám jede auto. V té jamce není na chvíli vidět. Předjíždět se tam dá jen za šera nebo za tmy, když všichni svítí, pak je jasně vidět, že někdo jede proti. Jedno takové místo je třeba na cestě z Tábora na Pelhřimov asi 10 km od Tábora za Zárybničnou Lhotou. | |
Úseky s dlouhou plnou - Vesničan (web) (22.03.2004 10:30:25) Na to mám teorii, kterou jsem si ale zatím ani neověřil, ani nevyvrátil. Když odmyslím důvod, pro který jsou některé úseky takto značeny, tedy jako místa častých dopravních nehod, kde v pátek či v neděli prostě stovky jedinců předjíždějí, protože na přerušované čáře se to smí (kdyby tam byla), i kdyby proti nim jela kolona tanků, mám vysvětlení jiné. Úsek je totiž v místech, kde bývají mlhy tak husté, že není na krok vidět. A vzdálenost mezi jednotlivými částmi podélné čáry přerušované je delší než krok. Řidič, jedoucí v mlze a orientující se podle střední čáry, by se snadno mohl ztratit, nedohlédl-li by na začátek následující úsečky. Proto čára plná. To je moje teorie, ale nikomu ji nenutím. | |
- Lokutus (web) (22.03.2004 10:33:03) Myslím, že čepičáři a kloboučkáři jsou výborní řidiči. Oproti Vietnamcům určitě. Neviděl jsem Vietnamce v jeho Favoritu, aby jel pět metrů podle předpisů, bezpečně, nebo nedej bože alespoň normálně. A když vidím Vietnamce couvat, přeji si, aby moje auto mělo křídla. Přerušované čáry jsou opravdovým problémem. Obzvlášť na silnici, která vede skrze hustý les, je plná serpentýn a výškových rozdílů. To pak jedete do kopečka a najednou se na vás ze zatáčky vyřítí magor s dvoulitrovou vektrou, který si tu zatáčku rozhodl zkrátit v protisměru a pokud možno rychle. Takže se na vás řítí kilem a vy se můžete jen modlit, aby stačil včas uhnout. Nedoporučuji pokusit se mu v takovém případě vyhnout vaším protisměrem, výrazně se tím zvyšuje riziko střetu, neboť do stejného místa se snaží zamířit i on. Pokud máte po pravé straně trochu řidší porost, zahněte raději tam. Případná nehoda bude mít pravděpodobně smrtelné následky. | |
A je to tak ! - HUB (web) (23.03.2004 09:57:04) WhiteDogu! Ted jsem publikoval článek kde do nás (otec řídil, pochopitelně) narval dědula s čepkou na hlavě.. Hned by mu měli předběžně strhnout body.. [www.hub.bloguje.cz/32322tema.php] | |