.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

26.06.2004



Špidla rezignoval, padla vláda.

Tak mě tak napadá: Je hezké, že tahle vláda odešla. K tomu bych rád přidal jednu tabulku (zdroj: ČSÚ)

RokSaldo rozpočtu (mld Kč)
1993+1,1
1994+10,4
1995+7,2
1996-1,6
1997-15,7
1998-29,3
1999-29,6
2000-46,1
2001-67,7
2002-45,7
2003-109,1


Pánové, platit! Kdekoho zvete, kdekomu necháte nalejvat a pak chcete zdrhnout bez placení?!

Jen připodotknu, že ČSSD je u moci od roku 1998, přebrala republiku se schodkem 15,7 miliardy Kč a za šest let svého vládnutí ho zvedla na 700%.


Zadal Arthur Dent, 26.06.2004 18:19:32, 33 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/959

Zpět na článek

HotLinks
Reakce na jiných stránkách (TrackBack)
spravodaj: Zvožte si žavicovú vládu!
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

 - binarniladin (web)
(26.06.2004 18:32:36)

jen aby ta nová nebyla ještě horší...nějak se bojím radovat,...mám obavu, že nejvíc si teď ruce mne Grebeníček
    

Re: - Kryska (web)
(26.06.2004 19:21:50)

no, taky mi to nepřijde jako úplně nejlepší zpráva - zajímalo by mě, kdo se dostane ke korytu teď. :o(
    

Re: - Arthur Dent (web)
(26.06.2004 19:42:06)

Doufám v předčasné volby. Pokud se nedostane k moci nikdo z levých a levějších, tak by musel být zázrak, aby nová vláda byla horší než tohleto!
    

Re: - Roj (web)
(26.06.2004 21:54:42)

Zemanovci jsou mnohem horsi nez Spidlovci! A Grebenickovci... jima me des! Je to bes!
    


Re: - MEdvídekPú (web)
(26.06.2004 22:06:28)

Těšme se. Na policejní stát v čele s Baby Grossem a jeho Grosstapem.
    

Re: - Mike Rosoft (web)
(26.06.2004 23:12:10)

Tyyyy jo, ty seš ale hustej...
    

Re: - px30 (web)
(27.06.2004 13:40:17)

Není hustej, má pravdu.
    

:-) - Megga (web)
(28.06.2004 23:26:46)

jj, ma pravdu...
    


Re: levý a levější - ofr (web)
(27.06.2004 09:58:52)

v mé oblíbené knížce Seznam sedmi(Mark Frost) se mj. píše, že "levý" v několika jazycích znamená "zvrhlý","špatný" - není to poněkud příznačné?
    


Re:přehnaný optimismus - Vlk (web)
(28.06.2004 08:57:54)

Když se podívám na aktuální preference (někdy minulý týden), nemám pocit, že bych viděl světélko na konci levotočivého tunelu. Z pravice je tam pouze ODS, proti nim zhruba stejně silná levice ČSSD + KSČ(M) a hadí jazýček na vahách KDU-ČSL připraven vytvořit opozici v koalici??? Z toho důvodu bych asi ještě nechal nějakou dobu (třeba ty dva roky), aby se Stáník mohl historicky znemožnit.
    


 - Rob (web)
(27.06.2004 00:45:22)

Já nevím, ale když nechám v obci zchátrat budovu, hrozí mi žaloba za "nepečování o majetek s péčí řádného hospodáře", konečně i za špatnou správu cizího majetku lze žalovat...
Myslíte, že to stojí za pokus? Mě docela vadí, že mne nějací ptáci zadlužují, aniž s tím můžu něco dělat...
    

Re: - Arthur Dent (web)
(27.06.2004 08:18:36)

Obávám se že ne, že to je princip demokracie: Jedinec nese na svých bedrech náklady na to, co rozhodla většina, a má dvě možnosti: Buď nadávat nebo se přidat k té většině. Zaplatí to tak jako tal, ale má větší šanci, že mu z toho něco kápne. {smile}
    


 - Lokutus (web)
(27.06.2004 01:03:26)

ČSSD přebrala republiku se schodkem 15,7 miliardy Kč a kupou hnoje, která zbyla na dvoře po vládě ODS.
Nechci se jich nijak zastávat, mají také máslo na hlavě, ale chtěl bych vidět kouzelníka, který by dokázal srovnat ten rozkradený bordel, co tu zbyl po Klausových orgiích.
ČSSD prokázala neschopnost, ale koho mám v příštích volbách volit? Nevidím to moc pozitivně.
Snad až pomřou všechny ty staré, komunistické struktury, které jsou teď rozlezlé po všech vládních stranách od krajní pravice, po krajní levici. Pak možná bude nějaká šance pro tuto zemi. Lidé nejprve musí změnit myšlení, a to se nedá udělat hned. Chce to další generaci lidí, neovlivněných komunismem. A to jsou lidé, narození až po revoluci.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(27.06.2004 08:16:43)

ODS předala kupu hnoje a ČSSD nejen že ho neuklidila, ale ještě přidala svůj vlastní...

A - rozkradený bordel? Nemám dojem, že by v tomto ohledu socani dělali něco jiného, viz Severočeská hnědouhelná, Telecom apod. Na rozdíl od ODS, která umožnila, aby si "kdekdo nakradl", tak ČSSD kradla sama pro sebe, to je jediný rozdíl, který vidím.
    

Re: - Lokutus (web)
(27.06.2004 14:31:32)

Ne. Socani skutečně nedělali nic jiného. Stejně jako komunisti před revolucí. A stejně tak by kradly a zvětšovaly hromadu hnoje i ostatní strany. Proto se ptám, koho volit? Kdo je ten schopný?
Nedávno jsem se zamýšlel nad tím, který způsob vlády je nejlepší. Myslím, že nejlepší je diktatura. Vláda jednoho absolutistického vládce je lepší v tom, že existuje padesátiprocentní pravděpodobnost, že to bude dobrý a schopný vládce. A navíc, jeden člověk není schopen ukrást tolik, kolik je schopno ukrást dvěstě lidí.
    

Re: - Tokugawa (web)
(28.06.2004 10:14:41)

Naprosto souhlasím, diktát na nás, na sráče!
    

Re: - Lokutus (web)
(28.06.2004 11:43:19)

Jak se tak kolem sebe občas rozhlížím, tak mám ten dojem, že to potřebujeme, jako prase drbání.
    


Re: - smejky (web)
(06.07.2004 16:20:20)

meritokracie. viz [weblog.rider.cz/CommentView.aspx?CID=141]
    


Co se tak blbe ptas? :o) - Egi (web)
(27.06.2004 02:04:45)

Platit budou obcane. Nebo kdo socany zvolil? Ufoni snad? Nejvetsi grupa volicu jim sezrala hada a my ostatni to za jejich hokuspokusy zatahnem, kouzlo demokracie :o)
    

Re: Co se tak blbe ptas? :o) - Arthur Dent (web)
(27.06.2004 08:12:35)

Buďme ještě konkrétnější: Každý jeden občan, od mimina po stoleté důchodce, zaplatí nějakých 11.000 Kč. Vzhledem k tomu, že pracuje asi 50% obyvatelstva, tak mi to vychází na bratru 22.000 Kč od každého pracujícího.
    

Co nejdříve - Vlk (web)
(28.06.2004 12:48:28)

Tak to, sakra, rychle zaplaťme - lidí pracuje čím dál méně, čím později to bude, tím míň nás to bude stát (nemluvě o úrocích - i pokud by byl úrok jen 2 procenta, jedná se o 220 CZK na osobu a rok - včetně těch nemluvňat, důchodců, nepracujících atd.) ...
"Jen vtip"
    


to Arthur Dent - Carpenter (web)
(27.06.2004 17:40:27)

"Na rozdíl od ODS, která umožnila, aby si "kdekdo nakradl", tak ČSSD kradla sama pro sebe, to je jediný rozdíl, který vidím.".....

Kdekdo nakradl? Aha, to je dost zvláštní přístup k věci, ne? Co když si někdo nenakradl? Co když někdo krást prostě nechce? Nejhorší na téhle české pseudodemokracii je právě to, že ten, kdo si v privatizačním bordelu neurval svůj díl, má definitivně smůlu a na rozdíl od těch "podnikatelů" (=tunelářů, zlodějů, podvodníků, mafiánů, aj.) se stal jakýmsi póvlem a sockou. A jeho osud? Bude celej život chodit do podprůměrně placeného zaměstnání a poslouchat tlachy politiků o tom, jak si má utáhnout opasek. Bude platit daně jako mourovatej. Bude čučet do výkladů, ale to je tak všecko, protože když bude mít děcko a ženu na mateřský, tak po zaplacení nájmu, elektriky, vody, telefonu, televize a uhlí mu zbyde tak akorát na špagát a další měsíc zas a znova. Bude mít vždycky pech, protože náhodou nemá ty správný známý na správným místě a v české korupční kotlině nemít známý je fakt průser. A až jeho děcko doroste, bude chodit ze školy z brekem, protože tlupa zbohatlických synáčků mu bude nadávat, že je socka, protože nemá značkový hadry.

Zatím si jeho "kolega", který "zprivatizoval" kupu peněz, které jak známo plodí další peníze, bude užívat života, jezdit audinou, lítat na Barbados, spát každou noc s jinou kur..., eventuelně udělovat lekce o tom, jak si mají zaměstnanci jeho podniku utáhnout opasek, občas je trošku zprudí, jen tak pro zábavu, aby se mohl večer pochlubit kumpánům v klubu, jak se dneska "pobavil". Tenhle tunelář se po čase začne nudit, tak půjde do politiky. Dostane funkci, a když už jí má, je třeba stát trochu podojit, tak to rozjede, ať si firmy jeho známejch taky trochu namastěj kapsy, teče to přece z cizího. Vždyť ty pracující blbečci to ze svejch ubohejch vejplat tučnou daní zacálujou...
A pro něj, uctívaného podnikatele přeci žádný zákony neplatěj a není v tomhle státě síly, která by ho donutila právní kodex respektovat.

Ať žije kapitalismus!
    

Re: to Arthur Dent - Tokugawa (web)
(28.06.2004 10:16:11)

Další naprostý souhlas!
    


Re: to Arthur Dent - Kryska (web)
(28.06.2004 14:10:06)

Jo, český kapitalismus v kostce! :o(
    

Re: to Arthur Dent - smejky (web)
(06.07.2004 16:38:54)

Jo, český *pseudo* kapitalismus v kostce! :o(
    


 - binarniladin (web)
(27.06.2004 17:48:42)

Za které vlády a kdo nakradl víc..to je opradu zajímavá otázka. ..Jakákoliv odpověd na ní, je založená na tom , komu se kdo víc líbí nebo nelíbí, nikoliv na faktech....tohle už prostě nikdy nikdo nezpočítá, narozdíl od rozpočtu , zadlužení a úroků, ty se jednak zpočítat dají naprosto přesně, jednak nám je nikdo neodpustí a účet nám za ně přinesou, za to ručím. ...navrhuju tedy v případě rozkrádání vyhlásit remízu a řídit se tím, co se dá jasně doložit.
    

Re: kdo nakradl - Vlk (web)
(28.06.2004 08:54:41)

Souhlasím s tím, že tato soutěž je již pasé a těžko rozhodnutelná. Takže doporučuji volit někoho, kdo bude ochoten podmínky pro ní objektivně zhoršit - snížit a zjednodušit daně. Pokud bude mít stát méně peněz, může méně krást. V tomto bych viděl já rozhodující bod pro ČSSD a levici - ta si tento prostor zvyšovala. Blbé je jenom to, že před volbama to bude slibovat asi docela dost stran "napravo", ale po volbách už vidím ty "objektivní" důvody proč ne ...
    


Re: - Tokugawa (web)
(28.06.2004 10:17:50)

Jako měřítko nakradeného navrhuji použít vyčíslení deficitu rozpočtu. Jedni nakradli 15 mld, druzí 90 mld.
    

Re: - pankreas (web)
(28.06.2004 11:26:02)

Jenze ona je otazka, nakolik je to prvni cislo pravdive. Vzpominame si asi vsichni, jak se za ery ODS realny schodek ve verejnych rozpoctech umne skryval do jinych ucetnich kolonek typu ztrata Konsolidacni banky apod.
    

Re: - Lokutus (web)
(28.06.2004 11:39:04)

Nehled na to, že 15 mld. je parní válec, který jede ještě nějakou dobu setrvačností.

Pro rýpaly: Ano, 90 mld. je ještě větší parní válec a pojede ještě déle.
    


Re: - Vesničan (web)
(28.06.2004 11:41:45)

... a navíc bylo pořád co prodávat, neboli tzv. privatizovat. A zisky z "privatizace" šly do čísel + ve vykazování bilance státního rozpočtu. Ztráty však nešly do čísel - , ale právě do té zmiňované "Konsolidační banky", což byl pěkný "šuplík na průsery".
    


Re: měřítko - Vlk (web)
(28.06.2004 11:55:41)

To by měřilo spíše, kolik !!!jsme!!! toho prožrali na úkor budoucnosti (my všichni zdůraňuji).
Alespoň já řečem o investicích do budoucna nevěřím - ty si dovedu představit možná do vzdělávání, ale nikam jinam. Všechny jiné investice na státní úrovni je třeba financovat z úspory jinde.
Krom toho ODS i ČSSD bagrují i teď - v komunální sféře je peněz více než dost a tam se dá bagrovat vesela dál.
Takže znovu podotýkám - jen pokud bude menší koryto, bude u něho méně sviní.
    
HotLinks
Zpět na článek