Brainstorming na mítinku u CEO
V rubrice Ze života
K napsání mne inspiroval článek WhiteDoga a vlastní zkušenost ze soukromé firmy.
Místo děje: Prehistoric First Transport Group, a.s.
Čas děje: cca 3000 let před naším letopočtem
(Z pravěkého jazyka přeložil Arthur Dent)
A: Hu hrm hu ga! (Zákazníci poptávají komplexní řešení přepravování a transportingu produktů a naše SáněSPlochýmDnem už přestávají vyhovovat! Nemám z toho dobrý fíling.)
B: Ech! Ajajaj hrrrm takataka hrk! (Já vás slyším, ale nemám z toho ten pocit! SáněSPlochýmDnem se sice tahají velmi ztěžka a když na ně něco naložíte, neutáhnete je vůbec, ale naše oddělení už zprocesovalo požadavek na inovaci. Ve verzi dvě budou sáně dovolovat džojnink dvou jednotek do jedné velké, takže na ně budete moci naložit dvojnásobek materiálu. Krom toho si je koupilo už přes 3000 kromaňonských podnikatelů a teď právě dochází k zasmluvnění product placementu na neandrtálské trhy!)
C: Eeeee baba brm chr hum ba gum! (Oddělení marketingu právě provedlo zadání reklamní kampaně pod akčním heslem „Táhnu nocí, dnem / sáně s plochým dnem” a podle spotřebitelských průzkumů jsou naše sáně osvědčeným řešením pro malé a střední podnikání, takže očekáváme navýšení příjmů.)
A: Grum gu chrm kutululu! (Ale teď se na trhu objevilo nějaké řešení zdarma, prý se to jmenuje Kolo nebo taknějak a to je prý rychlejší a lehčeji se tahá!)
B: To nemůže ohrozit naše vedoucí postavení na trhu! (To nemůže ohrozit naše vedoucí postavení na trhu! Tato vazba má pravěký původ — pozn. překl.)
C: Krch nou haúúú (A co zkusit vykomunikovat prodej nouhau v nějakém relevantním tajmingu?)
B: Gulm brum Billgates éééééch. Áááách uhúúú hu um ga brrrr! (To je zbytečné. SáněSPlochýmDnem jsou dostačující pro každého! A počkejte až k nim vyvineme i LanoNaTahání! Já bych se nebál produktu, jehož autoři nemají ani Koncepci dynamiky rozvoje trhu přepravních zařízení a nástrojů na zabezpečení dopravy zboží s ohledem na vývoj technologií ani Plán rozvoje prodeje a bysnys inženýringu v období do nástupu antiky.)
A: Ha uhúúú chrm grrrr? (Jak byste to tedy řešili vy? Budeme dále dýlovat naše sáně?)
B: Brrrr íííí fink. (Chtělo by to na brífinku komunikovat intenzivnější marketování našich produktů.)
C: Hum ba brum brrr ga. (Já bych požádal Chief Managera oddělení Public Relation a Human Resource, ať provede kvalitní píár kampaň. Měla by přesvědčit klienty, že je bezpečnější používat standardní řešení. To nám umožní marketovat sáně i v dalších verzích.)
B: Uff! (Ano, já souhlasím s kolegou i za naše developery a domnívám se, stejně jako on, že v dřevěných sáních je budoucnost!)
A: Grrrr blablabla. (Dobře, já to tedy budu takto komunikovat.)
K této diskusi nejspíš nikdy nedošlo. Pokud by k ní došlo, tak by naši pravěcí předci její aktéry utloukli holemi a kamením. Byli rozumnější, než si myslíme!
Zadal
Arthur Dent, 03.05.2003 18:42:18,
žádný komentář...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je
http://www.maly.cz/tb.php/99