.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

13.02.2004



Tenhle článek chci napsat už dlouho. Stále jsem přemýšlel, jak se vyhnout tomu, abych byl označen za idiota, kreténa a nesnášenlivce, zejména ze strany obyvatel B. A udělám to tak, že nebudu psát jméno města. Ale nadávkám se asi stejně nevyhnu. {smile}

Na úvod musím předeslat: V B. žije několik lidí, kteří jsou mi sympatičtí. Já osobně jsem v B. nikdy nebyl a necítím vůči jeho obyvatelům žádné antipatie nebo sympatie. Zkrátka mám k B. podobný vztah jako k jiným městům, například k Pelhřimovu nebo Orlové — Lutyni. Jeho obyvatelé jsou z mého pohledu (neB.-áka) milí a poněkud svérázní.

Podivnou věc jsem ale vypozoroval ve chvíli, kdy jsem se stal majitelem těchto stránek a autorem Bloguje.cz. O co jde? O to, že v komentářích přistane občas nějaký vulgarismus, nadávky (Ty kreténe zasr..., strč si tyhle stránky do pr...), zkrátka mentální průjem. S tím toho člověk moc nenadělá. Dřív jsem předmětné komentáře mazal, dnes se alespoň podívám na IP adresu, kouknu, odkud byl ten komentář poslán, a chvilku se pohoršuji nad úrovní dotyčné instituce. (To byste se možná divili, kolik takových komentářů je posláno přes firewally vysokých škol...)

Ale poté, co se koukám na takové komentáře i na Bloguje, jsem zjistil zajímavou věc — dobrá polovina těchto vulgárních výlevů je poslána z B., zbytek připadá na celou republiku. Není to z jednoho místa v B, je to několik firem se sídlem v B., několik vysokých škol z B. a dial-upisti, připojení z B.

Nevím čím to je, nevím proč to je, ale je to tak. Nechci tím nic naznačit, pouze konstatuju fakt, který mě docela zarazil.

PS: Pokud někdo poznáte o jaké město jde, nechte si to pro sebe...


Zadal Arthur Dent, 13.02.2004 13:16:48, 69 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/753

Zpět na článek

HotLinks
Reakce na jiných stránkách (TrackBack)
POOH.CZ blog MedvídkaPů: Lidé z města B.
Prevazne Neskodny...: Cesta na oběd
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

Nevím proč... - Tokugawa (web)
(13.02.2004 13:25:12)

...neuveřejnit celé jméno B. K čemu tohle jinak je? Jméno a hotovo :o)
    

Re: Nevím proč... - White Dog (web)
(13.02.2004 13:28:29)

Zkus použít vylučovací metodu {smile}
    

Re: Nevím proč... - Vesničan (web)
(13.02.2004 13:39:55)

Já to zkusil. Vylučování mi jde. Malé i velké. A zjistil jsem, že tady u nás to není. Já jsem z V.
    


Re: Nevím proč... - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 13:50:41)

Možná proto, že proti B-anům nic nemám a chci se vyhnout záplavě komentářů typu "Já jsem taky z B. a ty jsi idiot, protože si tohle o nás myslíš..."

Mám své zkušenosti a vím, že když napíšu, že jsem v Prachovských skalách narazil na pitomce (příklad...), tak se ozve několik Prachovskoskaláků, co napíšou, že pitomec jsem já, a mnohem větší, protože oni blábláblá... A tomu se chci vyhnout.

Já vím že nijak negeneralizuju, že jen uvádím něco, co jsem zjistil, ale - znáš lidi...

Takže to ber pouze jako konstatování, že v České republice je město, kde žije pár lidí, co napsalo stejný počet vulgárních komentářů jako zbytek republiky {smile}
    


Město B. - Filip Rožánek (web)
(13.02.2004 13:52:05)

Je město B. město s Nejvyšším s.? {smile}
    

Re: Město B. - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 14:00:46)

My nesmíme ani naznačovat... {smile}
    


To nemusí být nutně jenom město B. - Mara (web)
(13.02.2004 13:53:19)

Pozor na to! Oni např. ti dial-upisti co maji dns neco jako worldonline.b... nemusí být nutně z města B. Realita je, že mohou být odkudkoliv z jihomoravského kraje {wink}
    

Re: To nemusí být nutně jenom město B. - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 14:00:08)

No on i člověk, který to pošle z VŠ v B. nemusí být sám nutně z B., ale třeba z P. a člověk z firmy se sídlem v B. může být klidně ze Z. Ale to na věci nic nemění - proč polovina z těch vulgarit je poslána z B.? {smile}
    

Re: To nemusí být nutně jenom město B. - Netorack
(13.02.2004 16:35:23)

No já jsem ze Z. a doma jsem připojený via dial-up, přičemž navenek díky poskytovateli T. vypadám dle IP jako bych byl z B. (je to tuším i přímo napsané v doméně). A jestli je tímto způsobem připojená nějaká větší část M.-aváků, tak to takhle dopadne.
    

Re: To nemusí být nutně jenom město B. - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 16:50:59)

No, to je asi ono. Ale stejně mi to k M.-avákům moc nesedí, určité stereotypy mi říkají, že M.-áci takoví nejsou...
    


Re: To nemusí být nutně jenom město B. - lahvoň (web)
(21.02.2004 01:04:56)

Pravda pravdouci, preve u toho worldonline alias tiscali je do realneho uzlu v B. jsou nasmerovany toky z .... B., Boskovice, Blansko, Rosice, Tišnov, Jihlava, Kroměříž, Holešov, Prostějov, Třebíč, Moravské Budějovice, Náměšť nad Oslavou, Uherské Hradiště, Uherský Brod, Znojmo, Moravský Krumlov, Vyškov.
    


Re: To nemusí být nutně jenom město B. - Marla (web)
(21.02.2004 18:36:35)

...a musím podotknout, že nemusí být ani z jihomoravského kraje, ale může být z kterékoliv části republiky...hehe co třeba takový nejschopnější pracovník z P vyslaný do B k zaběhnutí nově otevřené pobočky 8)...spekulace8)
    

Re: To nemusí být nutně jenom město B. - Arthur Dent (web)
(21.02.2004 18:50:29)

Ano. A v tom případě je v B. a okolí asi nějaká substance, která ho nutí, aby se takto projevil...
    


 - Richard H. (web)
(13.02.2004 14:01:37)

Vezmu-li to vylučovacím způsobem - město na B s vysokými školami, napadá mě jedno. Asi to bude město větší, protože jednak je v IP dialupistů, navíc v něm asi nebude extémnější poměr blbci/neblbci.

Vychází mi z toho jediné - dej si bacha na BrBlogu, ty cajzle!
    

Re: - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 15:42:03)

Jako bych to neříkal... Viz má odpověď Tokugawovi.
    

Re: - Richard H. (web)
(13.02.2004 15:43:51)

{smile}
A cos čekal?
    

Re: - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 15:52:18)

Nojo, no... {smile}

Na jiném místě jsem právě napsal počty. Je to jen zajímavé zjištění, tím spíš, že, jak říkám, nic proti B-anům nemám a rozhodně z toho nechci vyvozovat žádné závěry. Jen mě to při prohlížení těch IP adres zarazilo.

Když vidíš jednoho, druhého, tak tě to neťukne... ale při pátém už je to nápadné...
    

Re: - NZNamy (web)
(13.02.2004 20:50:15)

V tom případě špatně skloňuješ: Nejsou to B.-ané ale B.-áci!!! :o)
    

Re: - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 21:47:47)

Nikoli. Jsou to Béané, ne Béáci {smile}
    

Re: - Marla (web)
(21.02.2004 19:43:28)

správně...áci je hanlivý výraz...ané je gramaticky správný 8)
    


Re: - Marla (web)
(21.02.2004 19:41:48)

To víš, já jsem se třeba přestěhovala do B ze severu moravy právě proto, že jsem byla přesvědčená o neagresivitě jihu-v konfrontaci s drsným severem, a musím konstantovat, že jakkoliv dobře se mi tady žije, tak asi jenom proto, že jsem obklopená lidma, kteří jsou snad z celé republiky, stejná "krevní skupina", a jako já si jen tohle místo vybrali k životu. Jinak je to místo jako každé jiné s určitou koncentrací populace, se sklonem k malinko povrchnějšímu pohledu na život. Jó staří dobří rodáci už dneska páprdatí a mladí se snaží srovnat se s hektickým programem okolního světa...Ale je mi tady fajn a asi to bude jediné místo v Čechách, kde zůstanu žít 8D
    


Re: - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 15:55:03)

PS: Takové Budějovice mají vysokou školu, jsou město větší... Dej si bacha na BuBlogu, kalósku! {smile}
    

Re: - Richard H. (web)
(17.02.2004 16:54:49)

Vysokou školu? A nepsals o vysokÝCH školÁCH? {wink}
    


 - Lokutus (web)
(13.02.2004 14:04:46)

Já do toho šlápnu a kdo toho zneužije, je blb.

Pokud jde o Prahu, tak je informace v článku zcela logická, neboť v Praze se dá zřejmě nalézt percentuálně největší množství připojení. S tím nemohou jiná města konkurovat a proto je největší procento výkřiků primitivizmu z Prahy(B).

Pokud je ovšem B. nějaké jiné město, znamená to možná, že v tom městě oproti jiným městům skutečně žije největší procento primitivů, kteří nemají připojení na nic jiného, než na zvětšování svého ega. V takovém případě se neodvažuji hádat, o které město se jedná.
    

A proč to neříct? - Vesničan (web)
(13.02.2004 14:28:26)

Je to B-asilej a b-asta!
    

Re: A proč to neříct? - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 15:53:54)

Beroun, Bohnice, Bruntál, Benešov, Budějice a Braha {smile}
    

Re: A proč to neříct? - tomas (web)
(13.02.2004 23:57:41)

B-hnice to taky nejsou. (Tady za tou zdi jsou lidi moc slusni a mili).
    

Re: A proč to neříct? - Jerry (web)
(14.02.2004 00:11:03)

Ano, to je přesně můj popis {smile}
I když v mém případě je to trošku schizofrenní situace, jedna strana baráku je sice v B-hnicích, ovšem druhá se už oficiálně nachází T-oji. Jsem nějaký rozpolcený, mám blíž do blázince, nebo do ZOO?{wink}
    

Re: A proč to neříct? - hranek (web)
(17.02.2004 14:24:15)

do blázince. a zřejmě bydlíme blízko sebe, ne-li ve stejné ulici (((:
    


Re: - Jerry (web)
(13.02.2004 14:45:08)

Pokud se nepletu, Arthur už v Praze byl. {smile}
Jinak je to ovšem logická dedukce.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 15:47:54)

Dedukce logická je... Čistě pro informaci: z cca patnácti velmi vulgárních komentářů jich bylo osm z B.

Lze z toho usuzovat cokoli o obyvatelích B. ??? Já myslím že ne. Je to pouze kuriozita.
    

Re: - Jerry (web)
(13.02.2004 17:46:31)

Když už jsme u té statistiky - nemohl to být pořád jeden a tentýž člověk? Pokud těch výlevů bylo "jen" patnáct, mohl by to klidně zvládnout jeden debilní grafoman.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(13.02.2004 18:28:21)

Že by byl zároveň zaměstnán ve dvou firmách a studoval na třech školách?

Výlevů bylo víc, hovořil jsem jen o těch nejvulgárnějších, kde padala slova pro mužská i ženská přirození, pohlavní styk atd. {smile}
    

Re: - Jerry (web)
(13.02.2004 19:21:36)

Tož to ja.
    


 - moussa (web)
(13.02.2004 14:25:19)

jsem zvědavá jak stádo opic a jestli se to nedozvím, tak do rána uschnu, tak mi alespoň trochu napovězte, používá se název města jako příměr pro něco velkého (např. chyba jako prase (jako město B.?))Nebo jsem chybovala v použití vylučovací metody.
    

Re: - Marla (web)
(21.02.2004 20:24:51)

8)...NAPOVÍM TI...BOBRAVA TO NENÍ {smile}
    


 - Robert (web)
(13.02.2004 19:10:53)

Kdyz uz jsi to nakousnul, tak musis s pravdou ven... {smile}
Za kazdou cenu.
    


 - rony (web)
(14.02.2004 14:02:44)

Ja vás všetkých BAcnem vy mimoBratislavskí Ináci!
    

Re: - Arthur Dent (web)
(14.02.2004 14:21:42)

Ne, Rony, není to Blava... Je to město v ČR...
    

Re: - arsinoe (web)
(14.02.2004 15:32:48)

{smile} Jako b. z B. si myslím, že je to beztak práce ostře řezaných švédů, kteří prchli do B. za hezčími děvčaty a možností menších výdělků za více práce. Když pochopili celou realitu, uchylují se k nadávkám cajzlům, co jsou pořád v p.
    


 - maja
(16.02.2004 16:05:12)

b-enské sokole sú strašně prchlivé, to je známá věc. paralelu je možno nalézt třeba ve skutečnosti, že občané jiného města b. (a že jich znám dost) jsou poměrně hodně zaujatí proti feministkám a mají zvláštní optiku - například přirovnávají menzes k prdění. ale nechci tím nic naznačit, jenom konstatuju fakt.
{smile}
    

Re: - Arthur Dent (web)
(16.02.2004 16:31:22)

Máš víc příkladů nebo jenom mne?
    

 - maja
(17.02.2004 11:13:37)

asi deset borců z práce. ale já nic nenaznačovala {smile}
    

Re: - Arthur Dent (web)
(17.02.2004 14:43:56)

A všichni přirovnávají menzes k prdění??? No fíha...

Májo, Májo... BTW, co je s tím článkem o kulohryzu?
    

Re: - maja
(17.02.2004 15:16:45)

dá se říct, že přeneseně ano. jináč, na článek myslím, ale ještě jsem nebyla na té véstavce, tak pak
    


Realita je jina - Standulk (web)
(17.02.2004 09:18:31)

V realu je to presne naopak a nemam rad lidi z mesta "P"{wink}.
    

Re: Realita je jina - Vesničan (web)
(17.02.2004 15:53:37)

To proto, že v "P" je třetina obyvatel a pracujících původem z "B" a okolí?
    

Re: Realita je jina - Bbubbla (web)
(19.02.2004 20:11:38)

Máš naprostou pravdu.
I v "p" jsou velmi dobře identifikovatelní.
    


Bruntál škrtněte :) - DarkMaster (web)
(17.02.2004 18:28:28)

Pochybuji, že tahle díra bude mít nejvíce negativních ohlasů. Místní vysedávají v hospůdkách a na nějaké blogy z vysoka kašlou {smile}. Kdo rozumí počítačům, tak je podivín. O počtu vysokých škol ani nemluvím {big grin}.

    


 - marja
(17.02.2004 18:42:52)

kur*a... co je to za hovadinu??? jsem z b.-b. a studuju v b., takze se citim byt dotcena!!!{big grin}
    

Re: - Arthur Dent (web)
(17.02.2004 18:52:18)

Je to divný ale je to tak. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat... {smile}
    

Re: - marja (web)
(17.02.2004 19:18:09)

cimrmana do toho netahej, ten neni z B., ale z L.{smile}
    

Re: - Arthur Dent (web)
(17.02.2004 19:34:49)

Cimrman je z V. (německy z W.) {smile}
    


 - marja (web)
(17.02.2004 21:43:07)

ale kdez, je z L., mas spatne zdroje{smile}
    

Re: - Arthur Dent (web)
(17.02.2004 22:24:13)

Ale kdež... Narodil se české herečce Jelinekové v městě V., v L. strávil pouze sklonek života...
    

Re: - marja (web)
(18.02.2004 00:16:50)

nejaky chytry, ne? asi z P., co?{smile}
    

Re: - Arthur Dent (web)
(18.02.2004 00:18:27)

Asi z N., ne? {smile} Nyní ovšem z B. {smile}
    


N. T. P. - peter z tater (web)
(17.02.2004 22:47:41)

Hmmm, je zaujimave jak se dokazou lidi na I. bavit takovou P. Takovy clanek by se dal napsat i o jinem meste nez B. Treba napriklad P. nebo C. B. Vlastne je to jedno staci aby byl dotycny C. dost F. (fundamentalisticky kdyby to nekdo neuhadl) Me nezbyva nez na tuto diskuzi rict: N. T. P. [btw jsem taky z B. a nemam rad nafoukane C.]
    

Re: N. T. P. - Arthur Dent (web)
(17.02.2004 23:03:47)

Právě že nedá. Ty IP adresy hovoří jasně.
    

Re: N. T. P. - peter z tater (web)
(17.02.2004 23:16:37)

moje reakce? viz pooh.cz
    

Re: N. T. P. - Arthur Dent (web)
(17.02.2004 23:40:23)

Moje tamtéž, pro jistotu ještě sem:

Koukám, že čteš jen to co chceš, že?

1. Z dvou set komentářů poslaných z B. je pět vulgárních nebo škodlivých. Naprostá většina jsou normální komentáře normálních lidí.

2. Těchto pět "špatných" je polovina celkového počtu špatných.

Co je na tom nepochopitelného? Co je na tom proti B.-anům? Máš pocit že se do vás navážím?
    


 - Brnak (web)
(20.02.2004 23:17:04)

vsichni ste zasrani hajzli cajzli hovada zmetci jebci voli sraci tupci
zadnej rozdil v tom neeeni!!
jakypak sprosty slova??!!!?:? vy dylyny
jakypak IP adresy jakypak B., vubec to neni pravda a dete si polibit ritku!!
CAJZLIIIII
    

Re: - Arthur Dent (web)
(20.02.2004 23:58:44)

No, tak ses vykecal a teď snad abys táhnul zpátky pod Špilas glgat ten svůj betálné škopek, ne? {big grin}
    

Re: IP tohoto cloveka? - thovt (web)
(21.02.2004 12:25:09)

Nekdo chtel jen priostrit diskuzi, snad nebyl taky z B.?
    

Re: IP tohoto cloveka? - Arthur Dent (web)
(22.02.2004 00:06:27)

proxy2.karneval.cz. Bohužel jsem trasování IP nasadil až deset minut poté... {sad}
    


Re: B-lidé - Honza (web)
(30.09.2004 21:20:18)

Jsem se v Brně narodil a žiju v něm již 42 let. Sám jsi to naznačil ve svém článku. Brno je plné vysokých škol, do kterých dojíždí desítky mladých lidí z celého Česka (i z Prahy). I tam může být kus zakopaného psa. S pozdravem Honza
    

Re: B-lidé - Honza (web)
(30.09.2004 21:24:26)

Teda myslel jsem desítky tisíc člověkojednotek. Sorry. Honza
    
HotLinks
Zpět na článek