.: Rychlé menu: navigace .:. odkazy .:. kategorie .:. vyhledávání .:. archivy .:. autoři :.  

21.07.2005



Přináším strhující dokument plný dobrodružství, sebeobětování a lidskosti až na samé hranici možností. Dámy a pánové, prosím, přivítejte potleskem prvního komentátora, kterému se dostalo té cti mít tu o sobě celý článek... Přivítejte Járu!

První mnou zaregistrovaný komentář od Járy se objevil na Neškodném u článku Podivné chování Windows 98. Tenkrát psal pod jménem Deny a psal mi:

Je to problém mezi počítačem a židlí. Zkus znova přeinstalovat W98 nebo zavolat odborníky.

Podruhé se objevil u článku Petice byla přesunuta na novou adresu a projevil se jako pravý polymorf. Nejprve změnil jméno na Pess:

No jo, tak to dopadá, když lama zakládá petice někte na freewebu...

a poté na ere:

Proč jsi ji nedal k sobě na web?

Tak to máš úplně blbý hosting, pokud si nemůžeš plně ovládat svou doménu. Vyber si lepší hosting...

Přejdeš na jiný, flexibilnější, hosting?

Proč ne? Poradím ti, odborník (já) bych chtěl od svého hostingu flexibilitu a maximum, ale běžný uživatel (ty) si málokdy dá poradit.

Takže je pro tebe rozhodující cena?

Co znamenají osobní sympatie? Že chodíš do třídy s dcerou majitele hostingu či co?

Zkrátka zaprudil...

Další jeho reakce na sebe nedala dlouho čekat. Projevil se u článku o televizi — Jsem opět zmaten. Tenkrát jsem si poprvé všiml jednoho z principů jeho pruzení — stačilo napsat v článku „milí čtenáři, pokud si můj článek vykládáte tak a tak, tak je to špatně” — a Jára přispěchal a přesně to napsal. Tentokrát pod jménem Aja

Je to pekne loosersky mit v dobe internetu papirovy televizni program. Ja osobne televizi nepotrebuji, je to zbytecnost, nepatrim mezi stado, co porad cumi na televizi.

(Všimněte si zároveň druhého Járova principu — zahrát si na lepšího než jsou ostatní... nebo aspoň než jsem já.) Viz další jeho komentář:

A proč jako, že jsem inteligent a nemám potřebu sledovat TV?

Nakratičko si odskočil k White Dogovu článku Pan Meng a přispěl coby plivnik:

A co ti teda je? Me bolely zada a byly z toho ledviny...

ale téměř vzápětí se vrací k té televizi jako Aja:

Uvedomte si ale, ze jeste existuji jini lide nez stado, tito lide (ja napriklad) maji lepsi zajmy, nez TV.

Pak přišel ten den, kdy poprvé použil jméno, kterým ho nazývám — Jára. Podepsal se tak u článku Hity mého mládí... a projevil se coby bojovník proti mým špatnostem:

Máte svolení od Ochranného Svazu Autorského, s publikací těchto ukázek? Jestli ne, měl byste je urychleně stáhnout. Je to nelegální.

Následovala, opět pod stejným jménem, reakce u Nebezpečí školních jídelen. Tentokrát coby humanista:

hrůza, jak si autor a lidé v diskusi dělají z této tragédie legraci, styďte se arthure, to jsi člověk? nezapomeň, že i ty někdy budeš otec!

V článku Kohoutovi česneku jsem napsal o našem psovi: "Nakonec jsem jí vodítko odepnul, dal volno, ona běhala po bytě, nosila aportek a na Halti úplně zapomněla. (To píšu proto, kdyby měl někdo kecy, že to psa škrtí nebo dusí...)" Jára zareagoval jako dobře seřízený automat:

Není to týrání, vždyť to psa škrtí nebo dusí...?

Jméno Jára se však Járovi z nějakého důvodu znelíbilo, proto u příspěvku Internetová hra použil jiné — šikula

je vidět, kdo prudí na většině diskusních for — Dent se priznal. Je to ubohe

Ale jen nakrátko. U WhiteDogova Inzerátu na 15. fyzikální perestrojku je místo Šikuly Varo Masime a píše:

Dešifroval jsem tajemství, skyté v tom poselství. Ale bude to tím, že jsem jeden z nechytřejěích lidí v této republice.

Poněkud to ztratilo švih — White Dog si tak nemohl připadat správně ubohý... Ani komentářem u Razítka to Jára — Varo Masime moc nevylepšil

Co to bylo za solidní auto? Něco v tuningu?

Pak opravil svým jedinečným stylem komentátora ET u článku Hádanka, tentokrát na tento den:

"Poddat" a ne "podat" ty bfu

Ale to byla jen předehra k Járovu sociálně citlivému majstrštyku... Poprvé jej předvedl pod jménem Hugo u Dogova článku Moje banka:

Měsíčně ti chodí desítky tisíc? Kde ty peníze bereš? To si tolik vyděláváš? Kde pracuješ? Proč máš tolik peněz?

což zákonitě vyústilo ve zdrcující sociální kritiku, tentokrát s podpisem erghh:

A proč ty svoje zbytečné zájmy nevzdáš a ušetřenou sumu neposíláš třeba na pomoc jak tam bylo tsunami?

a pokračovalo tak, jak známe Járu dnes:

Ale uznej, že bys pomohl mnoha lidem, kdyby ses jich vzdal a posílal ty peníze na nějaké humanitární konto.

Grandiózní, že?

Následovala další změna jména, tentokrát na Colgate, i když téma zůstalo podobné. U článku Cestující Kráva Járu zarazila zmínka o Bloguje:

Tobě patří bloguje.cz? Panečku...

A sype to bloguje?

Jára pak předvedl ještě „obecního blba” u článku Ta zlá a nebezpečná mikrovlnka svým komentářem

Fakt je mikrovlnka tak škodlivá? Kdo je Garin?

ale uznejte sami, to nebylo nic moc. Zato hnedle o kousek dál, u článku Týdeník Euro okopíroval copyrightovaný text, se Jára vrací s tématem porušování autorských práv:

Ale ty jsi Arthure na svuj blog prekopiroval text z ostravaka a navic z Eura, to je spravne?

Jenže tohle přeci nemohlo milovníky Járových neotřelých komentářů uspokojit. A proto u mého článku Vítejte v Malajsii, pane..., stále pod nickem Colgate, píše Jára:

Kde jsi na to vzal, dovolená v tak daleké zemi jako je Malajsie?

a následně kárá:

Nebylo by lepší být doma a peníze věnovat potřebným?

Tím tu skončily Járovy skvělé a neotřelé komentáře. Jeho dotaz, u kterého se (prozatím?) opět vrátil ke jménu Jára, už byl naprosto normální:

Zkusils ochutnat nejakou mistni specialitu?

stejně jako jeho další komentáře, např.:

Zkus se mrknout ve videopůjčovnách, většinou se s nima dá domluvit a starší film odkoupit.

Vypadalo to, že Járovi došel dech. Ale kdepak! S potěšením zjišťuji, že Jára pokračuje s neztenčeným úsilím na jiných stránkách. Naposledy jsem jej zachytil u článku Filipa Rožánka Pocasi mi opravdu preje, kde psal (pod jménem „ja”:

Kde jsi vzal na tak drahou dovoleno?

Egejské moře je drahé, Lipno by vyšlo levněji a ještě by zbylo peněz, jež se dáti dají dát potřebným.


Je opravdu potěšením a ctí mít takového komentátora, „dvorního šaška”, „obecního blba” a „Pepka Vyskoče” v jedné osobě. Přejme tedy Járovi do dalšího působení mnoho sil a nápadů, ať nás dál baví svými roztomile blbými komentáři a naivními dotazy!


PS: Samozřejmě vím pozitivně, že tito všichni komentátoři jsou jedna a ta samá osoba. Jak jsem to zjistil si nechám pro sebe. Járo, jestli se chystáš napsat „Jak jsi to zjistil?”, tak na to zapomeň — odborníkovi jako jsi ty, jednomu z nejchytřejších, to přeci musí být jasné! {smile}


Zadal Arthur Dent, 21.07.2005 10:02:51, 67 komentářů...,
TrackBack URL tohoto příspěvku je http://www.maly.cz/tb.php/1433

Zpět na článek

HotLinks
Zobrazit komentáře v chronologickém pořadí

zbuďtesééééé - jaratjatra
(21.07.2005 10:36:39)

přiznej se. tys mně poznal... podle... ovoce!!!
    

Re: zbuďtesééééé - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 10:43:59)

Jasně. Vstáááávat! (Wake Up!) {smile}
    


 - allora (web)
(21.07.2005 11:55:47)

Hehehe {big grin}
v jednom má ale Jára pravdu, kdybyste namísto drahých dovolených kúpili zepár koloběžek a nějakýho toho právníka, uděláte líp {smile}
    

Re: - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 12:01:32)

Tady jde o to, KOMU bychom udělali líp! {big grin}
    

Re: - allora (web)
(21.07.2005 12:07:21)

Potřebným, o ty tu především jde. Jára se sice snaží tvářit jako nevlídný drsňák, ve skutečnosti však jde o duši citlivou až něžnou, šlechetnou, stará se o blaho bližních a tobě i ostatním lamám, amatérům a bfu poskytuje ochotně dobré rady.
Měl bys to ocenit i jinak, než jen nějakým psaním {wink}
    

Re: - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 12:11:19)

Přesně tak! Myslím že už vím, jak se mu odvděčím! Zaplatím mu místo náhradníka v Egiho vltavské posádce! {smile}
    

Re: - allora (web)
(21.07.2005 12:46:43)

Chceš utopit svého hlavního hrdinu? Fuj, styď se!
    

Re: - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 12:51:32)

Klid... Předpokládám že už v Rožmberku, nejpozději ve Větřní prodá Egi lodě a peníze rozdá potřebným! (A zrovna ve Větřní jich je víc než dost!)
    

Re: - thingwath (web)
(22.07.2005 00:29:01)

Ech, u Větřní je to tak hnusný místo, že i ten největší lidumil raději pádluje co to dá, jen aby už byl pryč {smile}
    


Re: - Egi (web)
(22.07.2005 13:59:30)

Potrebni ve Vetrni? Kdepak, tam jsem videl jenom spoustu tech prizpusobivych, svepravnych, rovnocennych a spolecensky plnohodnotnych Cikanu. Koupali se ve slunny pracovni den pod odpadni vypusti z papiren a rozhodne nevypadali, ze by byli lacni po mych penezich. Pry maji dost z mych dani :o))
Kdepak, Artie, vypada to, ze budeme potrebovat tvoji ucast. Z toho se nevykecas :o))
    


Re: - NNico (web)
(21.07.2005 12:48:15)

No teda, Ty jsi šlechetnost sama{big grin} Jára určitě zvládá šlajsny pozpátku se zavázanýma očima a levou zadní, to jsem přesvědčen, ale takovouhle pomstu Egimu, no to je něco{big grin}
    


Re: - Filip Rožánek (web)
(21.07.2005 20:03:14)

Kdepak právníka, koupíme Petru Procházkovou a Jaromíra Štětinu {smile}
    


zdrcujici kritika - fess (web)
(21.07.2005 11:56:42)

Teda ja se Ti Arthure divím, žes to ještě po tak zdrcující kritice od takového odborníka nezabalil, i když na druhou stranu, když ti bloguje.cz vydělá na Malajsii :D Mééééé hop! {smile}
    

Re: zdrcujici kritika - Jára
(21.07.2005 23:03:30)

Všichni už jsou dávno doma, pípa netočí,
hostinský pan zvedá židle, jen Jára pořád spí,
až ho vzbudí, půjde domů, internet má hodně rád,
v neděli zas Jára - Ártímu na blog bude psát.
    


 - jara (web)
(21.07.2005 12:02:49)

tak to je pekna hovadina to se zjistit prece ze 100% pravdepodobnosti neda.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 12:13:06)

Je zvláštní, že 0.9999999....(periodicky) je téměř naprosto a úplně rovno jedné, že? {smile}

PS: Našel jsem to ve wiki-pedii {smile}
    


Re: - NNico (web)
(21.07.2005 12:51:09)

Máš úplnou pravdu, ze 100% pravděpodobností se to zjistit nedá, to nejde {wink} Ale dá se to zjistit s pravděpodobností hraničící s jistotou {big grin}
    


Že by...? - pixy (web)
(21.07.2005 12:39:29)

Že bych znal Járu i odjinud? Třeba ze svého blogu? Nebo z Lupy? Ta podobnost nemůže být náhodná... {smile}
    

Re: Že by...? - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 12:47:24)

První rozpoznávací znamení, ovšem ne stoprocentní a jediné, je IP adresa. Ten "pravý Jára" přistupuje přes GPRS jistého českého mobilního operátora. Tedy spíš už německého. {smile}
    


:-( - Orrorin (web)
(21.07.2005 19:12:08)

Co to má za smysl? Vtipné mi to moc nepřijde a tomu člověku tím akorát ublížíte.
    

Re: :-( - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 19:28:59)

Heheheheeeee... Dobrý! Z Járovských imitátorů dneska nejlepší!
    

Re: :-( - Alka (web)
(21.07.2005 20:32:45)

Cítím se také ublížený. Už nikdy nebudu první, bůhehe....
    


Dost dobry :) - mike (web)
(21.07.2005 21:30:28)

Hezky virtualni pomnik jsi mu postavil, bude se mit cim chlubit potomkum {smile}

Neslo by sem pridat takovou malou feature? Kdyz se objevi komentar ze spravne IP adresy, pridat za jmeno do zavorky (Jara)? Abychom pri rychlem cteni neprehledli nejakou perlu od jednoho z nejchytrejsich {wink}
    

Re: Dost dobry :) - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 21:38:59)

Jára má potomky? To je ale nezodpovědné a sobecké! Měl by je rozdat potřebným!
    

Re: Dost dobry :) - mike (web)
(22.07.2005 00:24:07)

Nejspis to uz udelal a ted po nem potrebni chteji vyzivne {wink} Ale k tomu by se mel radeji vyjadrit Mistr sam, aby zabranil nepodlozenym dohadum.
    


IMHO LOL - Jára (web)
(21.07.2005 22:53:12)

IMHO LOL, já jsem koukám slavný, pomalu víc než ostravak a angel scooter {big grin}.
    

Re: IMHO LOL - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 23:04:33)

BTW AFAIK ROTFL... Vždyť tvé komentáře jsou téměř přírodní úkaz! Říkal jsem si, že by bylo sobecké si je nechávat pro sebe a nepodělit se o ně s potřebnými... {smile}
    


Konecne :-) - Roj (web)
(21.07.2005 23:37:40)

Tak ja se te tady nekolikrat snazim vyprovokovat k tomu, abys zacal sledovat data ze statisticky vyznamejsiho souboru, A TY TO UZ DAVNO DELAS! {big grin}
A nejen pres ruzne blogspoty, ale, jak jsem sam machroval, pres zdanlive NESOUVISEJICI WEBY. {big grin}

A ja uz jsem se bal, ze jsem jediny uchylak a voyer na netu {smile}

Ale zabava je to kralovska {smile}
    

Doplneni a dotaz - Roj (web)
(21.07.2005 23:48:23)

A ted si prectav, ze sedis nekde u gůglů a mas k disposici tu jejich milionkrat vykonnejsi a sofistikovanejsi techniku. Strasne pokuseni {big grin}
Pokud te nekdo zaujme, zjistis o nem uplne vsechno, Jara by musel skocit do Grand kanonu {big grin}

Dotaz.
Mas nejak zjisteno, kolik % uzivatelu vyuziva tu novou fíčuru s chronologickym vypisem?

Postreh.
Ze si ty IP ukladas, prozrazujes pri tom, kdyz nekdo nevyplni nick. Ale na tom predse nejni nic spatneho {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Arthur Dent (web)
(22.07.2005 00:07:53)

Chronologický výpis nezjišťuju, to mě zas tak moc nebere. Mám to sledovat a udělat ti statistiku?

Ano, IP adresu ukládám, jako všichni admini. A ti co říkají, že ji neukládají, jsou buď blbci nebo lžou. {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Roj (web)
(22.07.2005 00:19:52)

Kuli me si nedelej nasili {smile}
Me to zajima z toho duvodu, ze ten vlaknovy vypis je o hodne slozitejsi udelat i zobrazit, vetsina lidi vcetne me ho povazuje za "vic kul", ale nakonec mozna vyjde najevo, ze ho ve skutecnosti nikdo nechce {smile}
---
Bacha na NATy, jako nezkuseny mladik jsem se parkrat spalil, kdyz jsem si myslel.. a ono to bylo jen z jedne ucebny, netvinarny, fabriky...
    

Re: Doplneni a dotaz - Arthur Dent (web)
(22.07.2005 00:28:55)

"O hodně složitější udělat..."? Rekurze. (Vysvětlení termínu "rekurze" - viz REKURZE)

Neboj, s NATem počítám. Ono je často vidět i "za něj"... {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Roj (web)
(22.07.2005 09:20:53)

Pokud s tim nepocitas uz pri navrhu database od zacatku, je nepomuze ti ani dvojita rekurse. {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Arthur Dent (web)
(22.07.2005 09:23:37)

Jenže já už při návrhu počítal s tím, že to bude strukturovaný, takže tam je ID a ID_PARENT {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Roj (web)
(22.07.2005 14:08:58)

BTW docela me zajima, jaxe Jara se svym "coming-outem" vyrovna. Peclive reportuj! {smile}
    


Re: Doplneni a dotaz - Lokutus (web)
(22.07.2005 20:35:20)

A proč tam dáváš ID_PARENT??


Nebylo by lepší ho věnovat potřebným?
    

Re: Doplneni a dotaz - Petr (web)
(27.07.2005 19:53:39)

kde na to bereš prachy?
    


Re: Doplneni a dotaz - mike (web)
(22.07.2005 00:33:05)

K ficurce: neni to spatny napad, ale uplne ono to taky neni. Nejde o to, ze vlakna jsou "vic kul", ale o prehlednost. Popravde, jeste jsem idealni reseni nevidel. Diskuse by mela byt zaroven prehledna (vlakna) a zaroven by melo byt na prvni pohled patrne, co pribylo od posledni navstevy tj. co jsem jeste necetl (coz je lepe videt v chronologickem vypisu).

Takze neco, co by spojovalo vyhody obeho. Co takhle barvy? Oznacit komentare, ktere pribyly od posledni navstevy jinou barvou, nejlepe nevtiravou zmenu pozadi (tmavsi seda, svetle zluta apod.)
    

Re: Doplneni a dotaz - Advocatus Diaboli (web)
(22.07.2005 10:19:57)

Rekl bych, ze nejblize dokonalosti je organizace diskusi newsgroups na lugnetu (fandove LEGA). Pri prichodu vidim nejnovejsi prispevky serazene chronologicky a pri kliknuti na prispevek je dole takova "mapka" toho threadu s rozlisenim, ktere prispevky jsem cetl a ktere ne. Dokonalejsi system uz si nedovedu predstavit.
Pro ukazku, hlavni stranka diskuse: [news.lugnet.com/technic/]
Konkretni pripsevek s "mapkou" threadu:
[news.lugnet.com/technic/?n=14282]
    

Re: Doplneni a dotaz - Roj (web)
(22.07.2005 14:06:35)

Vyborne je i abclinuxu a dokonce i ta zkrznazkrz proflakla LUPA {smile}
Na jeji "xx nových" klikam ze vseho nejcastejc, zdokonalit by se to dalo jeste pridanim zobrazovani nejblizsiho parentu, aby clovek vedel, na co je reakce.
    

Re: Doplneni a dotaz - Arthur Dent (web)
(22.07.2005 14:41:29)

Von prostě bude remcat a bude remcat a bude remcat, až mě, staréhgo udřeného programátora, donutí sednout a naprogramovat to... Fuj!
    

Re: Doplneni a dotaz - mike (web)
(22.07.2005 19:07:52)

Bez remcalu by nebylo pokroku {smile}
    


Re: Doplneni a dotaz - Lokutus (web)
(22.07.2005 20:46:35)

Tenhle způsob není špatný, ale chtělo by to možnost expand/collapse každé odpovědi a u každého parenta v závorce vypsat počet nových odpovědí. To by bolo ozaj prehladne, nie?

P.S. Ještě by se mohly nové příspěvky a odpovědi zobrazovat boldově, tedy tlustě, vlastně tučně.
Ehm, také vám některé názvy příjdou v češtině divné?

Např.:
Richtext - Obohacený text
Fulltext - Plný text
Combo - ... hm, nevím, asi rozbalovací pole s výběrem hodnot
Checkbox - Aktivátor hodnoty
Radio - Přepínač
Login - Přihlašovací jméno
Rich client - Těžký, resp. tlustý klient (tfuj)
ID - Jednoznačný identifikátor
etc. etc.

Kdybyste se divili, z čeho mi hráblo, tak z padesátistránkové analýzy, kterou jsem tento týden dopsal. Byl to solidní porod.
    

Re: Doplneni a dotaz - Roj (web)
(23.07.2005 10:51:51)

U kazdeho parentu? Pokud to slovo beru z databasoveho hlediska, jak jej asi bere i Artur, znamenalo by to velke mnozstvi sestupnych rad cisel {smile}
Takze ja bych to omezil jen na prispevky, ktere samy namaji parent_ID

Ale v poctate mi to nijak nechybi, pac ty prispevky hned vidim a NESNASIM jakekoliv meziklikani navic!!

Ale kdyz jsme u toho sneni o idealech, tak jedem {smile}

Pokud pod nejaky clanek vlezu poprve, chci automaticky vlaknovy vypis. Pokud behem jeho cteni kliknu na "reagovat", udelam to stejne prostrednim tlacitkem do noveho tabu. (Pac to Artur udelal genialne normalnim linkem, ne buttonem.)
Tim mi puvodni vlaknovy vypis zustane zachovan, abych ho mohl docist.
Ale jakekoliv nasledujici zobrazeni uz je lepsi chronologicky, vcetne toho presmerovani ze zapisove operace (i kdyz tady bych to jeste zvazoval)

A pak by to chtelo jen zprovoznit link na "nove" (vcetne parentu)
A pri zobrazovani vlakovem udelat vlastni prispevky zlute, nove prispevky tucne. (mastnota od tucneho pisma mi nevadi, pac zustava na vnitrni strane obrazovky)

Kdyz uz tady ty kukis stejne mas.. {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Roj (web)
(23.07.2005 11:02:50)

Precetl jsem si to po sobe a stydim se, kdyz uvazim, kdo to tady cte....
Oprava:
Vlstni prispevky by mely mit zvlastni CSS tridu.
Nove prispevky by mely mit zvlastni CSS tridu.

A jeste napad. Pokud by byl moc opruz udelat "nove", stacilo by dat filtr na
"hodinu zpet", "sest hodin zpet", "dnes", hezky primo z menu, coz je trivialni {smile}

Zvlastni je, ze slova "vlastni" a "zvlastni" se lisi jednim znakem, a pritom muzou znamenat skoro totez i neco uplne jineho {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Arthur Dent (web)
(23.07.2005 11:54:52)

Helevole, já tě normálně klepnu... Až dokoukám Futuramu, tak se nad tím zamyslím a něco provedu. {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Lokutus (web)
(23.07.2005 12:22:07)

Já bych si ještě přisadil. Prosil bych po kliknutí na "Reagovat" rovnou odrolovat k formuláři. A to samé po odeslání komentáře - odrolovat rovnou na ten nový komentář, abych nemusel hledat vlákno. {smile}

A jinak, ty rozbalovací vlákna by neměl být problém - stačilo by načíst stránku s rozbalenými odkazy a přidat akci Rozbalit/Sbalit vše.
K některým článkům se tu už objevují desítky komentářů a kdo se v tom má vyznat.

P.S. Dělám si srandu. Takhle mi to vyhovuje. {wink}

P.P.S. S tím počtem odpovědí nevidím zase takový problém. Nejsem sice takový odborník na relační databáze, ale přesunul bych vazby mezi komentáři do vazební tabulky a pak rekurze rekurze a máme počty, ne?
(Osobně to dělám pomocí @Responses, ale to jsou Lotus Notes - ty to počítají samy)
    


Re: Doplneni a dotaz - mike (web)
(22.07.2005 19:24:28)

Ne, to neni ono. Kazdy ma samozrejme jine priority a taky se to lisi podle typu diskuse. U diskusi k clanku by mi nejlepe vyhovovalo, kdybych jednou klikl na diskusi a pak jen roloval koleckem. To co je tady je OK az na to chybejici odliseni novych prispevku.
    


Re: Doplneni a dotaz - thingwath (web)
(22.07.2005 00:35:24)

Cože, má IP adresa že je ukládána? Ts, asi ti budu komentáře strkat na papírku pod prahem {smile}
    

Re: Doplneni a dotaz - Arthur Dent (web)
(22.07.2005 00:46:35)

Můžeš. Použij prosím tento formulář a vyplň položky Jméno, Nadpis, Text a IP Adresa. {smile}
    


Re: Doplneni a dotaz - e.t. (web)
(25.07.2005 06:15:05)

jé a to jé ukládána i MOJE IP adresááá??? nebo jenom jeho? {big grin}
    


Re: Konecne :-) - Arthur Dent (web)
(21.07.2005 23:50:55)

Po pravdě řečeno statisticky významnější soubor nesleduju. Jen jsem u toho méně mohutného souboru trochu změnil metodiku.
    


 - binarniladin (web)
(22.07.2005 14:38:33)

Hele... tohle prostě není fér! Já chci taky Járu. A ne pučit. Chci svýho vlastního! Kde se to pouští? Musí se něco zatrhnout v nastavení bloguje?
    


 - Lokutus (web)
(23.07.2005 16:30:13)

Myslím si, že Jára je žertuje. Akorát ho nikdo nechápe.
    

Re: - Arthur Dent (web)
(23.07.2005 17:36:20)

Naopak. Myslím si, že jeho dráždivé žerty jsou pochopeny...
    

Re: - Lokutus (web)
(23.07.2005 17:55:30)

Když mi bylo osm, tak jsem na jednom táboře takhle dráždivě žertoval s jedním starším klukem. Dostal jsem tehdy do držky.
Jára má kliku, že virtuální do držky nebolí.

P.S. Říká se do držky, nebo do dršky, anebo do dršťky?
    

Re: - Arthur Dent (web)
(23.07.2005 18:00:05)

Říká se [dršky], ale jak se to píše, to je otázka! Já bych hlasoval pro "-ž-".

To se "-šť-" bych nechal jako označení pro to, z čeho se dělá dršťková polévka, tedy pro nakrájené kousky žaludků... (Pardon, pokud to čte někdo, komu dršťková chutná a až doteď nevěděl, co jsou dršťky zač...)
    

Re: - Lokutus (web)
(23.07.2005 20:14:52)

Mně dršťková chutná. Ale jen když v ní nejsou dršťky.
Problém je, že i když mi ten sajrajt někdo vybere, tak tam vždycky alespoň jedna malá potvůrka dršťka zůstane a v tu ránu jsem po jídle.

Jinak jsem také pro -ž-. Předpokládám, že se to v žádném slovníku spisovné češtiny neuvádí.
    

Re: - Roj (web)
(23.07.2005 21:27:00)

A) Drstkova je nejlepsi ze vsech polivek. A MUSI v ni byt co nejvic toho sajrajtu, jinak to nejni drstkova.

B) Urcite "dostat do držky". Jedna se o odvozene slovo od slova "držet"

C) Ad odrolovani.
Zkuste chvili zkoumat, co v mozille dela uzasna klavesa [end]. Takova ta vpravo pod [home], nad kursorovymi sipkami.
Neuveritelne veci {smile} Hojne vyuzitelne na jednom nejmenovanem blogu s oranzovym pozadim {smile}
    

Re: - Lokutus (web)
(23.07.2005 22:57:51)

A) Nechám si ujít
B) Ve smyslu: "Podrž mi ho, ať mu můžu dát do držky"?
C) OK, ale po vláknech neskáče. :-P
    


Re: - Ťapinka (web)
(24.07.2005 18:45:41)

Přesněji z předžaludků. Což znamená, že i do dršťky může jeden dostat, zvláště je-li to pořádný vůl.
    


Re: - Jago (web)
(23.07.2005 21:08:23)

Říká se "po čuni"...
    

Re: - Lokutus (web)
(23.07.2005 22:59:07)

V Praze se říká "do držky", nebo "po hubě".
    


Jára... - e.t. (web)
(25.07.2005 06:01:38)

má velkou hlavu... / (c)<|||> / {big grin}
    

Re: Jára... - Arthur Dent (web)
(25.07.2005 07:30:47)

Nikoli. Kabát.
    

Re: Jára... - e.t. (web)
(25.07.2005 11:41:27)

sakra... jasně je to tak - to doufá bylo tím ránem, nerad bych podobný záseky pořád{smile}
    


hmm.. - Ebo (web)
(25.07.2005 20:00:01)

Člověk si jede na dovolenou.. vrátí se.. koukne.. a nestačí "valit oči" .. mno.. a nebylo to víc lidí z jedné sdílené IP adresy ? .. nebo jak jsi zjistil, že se jedná o jednu a tu stejnou osobu Arthure ? {smile}
P.S. mě raději neprobírat.. musel bych spoustu věcí popírat.. {big grin}
    
HotLinks
Zpět na článek